[D2 94 4.2PB/LPG ] Przeciąganie na biegach...
[D2 94 4.2PB/LPG ] Przeciąganie na biegach...
Witam , kolega ma taki problem , Natomiast jak jedzie to biegi zmieniają mu się pomiędzy 2 -3 tysiące obrotów i świecą mu się wszystkie biegi tak jak by miał wszystko na raz włączone .
Miał ktoś już taki przypadek ??
Czy to nie jest tryb awaryjny skrzyni ??
Miał ktoś już taki przypadek ??
Czy to nie jest tryb awaryjny skrzyni ??
Ostatnio zmieniony 12 mar 2011, 14:31 przez mdamian, łącznie zmieniany 2 razy.
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
a co to może być ???
Duży koszt ??
Gdzieś koło 3-miasta ktoś kto naprawia skrzynie tip tronic .
Ten z oliwy nie przyjmuje
Duży koszt ??
Gdzieś koło 3-miasta ktoś kto naprawia skrzynie tip tronic .
Ten z oliwy nie przyjmuje
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 352
- Rejestracja: 06 paź 2009, 15:08
- Lokalizacja: Zabrze
to pociesze kolegę , dzięki
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
a mogło to byc od tego że na poduchach skrzynia się przesunęła ??
Kolega mówi że to z dnia na dzień tak się stało , wieczorkiem przyjechał , a rano jak wsiadł włączył zapłon to zobaczył że świecą się wszystkie biegi .
Jak kupił to audi to nie mógł wrzucic "2" tak jak by skrzynia się blokowała . Jak brał z P na R to samochód nie ruszał , dopiero jak wziął wajchę prawie na N i dopiero wskakiwał wsteczny .
jak wziął na D to też nic , dopiero jak przesunął na 4 to jechał .
I teraz jeszcze ta choinka , ale biegi zmienia, tylko jak jest zimny to przeciąga na 1 .
Kolega mówi że to z dnia na dzień tak się stało , wieczorkiem przyjechał , a rano jak wsiadł włączył zapłon to zobaczył że świecą się wszystkie biegi .
Jak kupił to audi to nie mógł wrzucic "2" tak jak by skrzynia się blokowała . Jak brał z P na R to samochód nie ruszał , dopiero jak wziął wajchę prawie na N i dopiero wskakiwał wsteczny .
jak wziął na D to też nic , dopiero jak przesunął na 4 to jechał .
I teraz jeszcze ta choinka , ale biegi zmienia, tylko jak jest zimny to przeciąga na 1 .
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 352
- Rejestracja: 06 paź 2009, 15:08
- Lokalizacja: Zabrze
Witam.A ja mam odwrotnie!!! Pisałem już o tym wczesniej.
U mnie nic sie nie świeci na wyświetlaczu i brak tip-tronic.Byłem u 3 magików i w sumie stoje w miejscu.Skrzynia jest orginalna pięciobiegowa tip-tronic po regeneracji.Po podłączeniu vaga pokazuje,że TIP przełącza góra dół,ale sygnał nie dochodzi do skrzyni.Czy zegary mają coś wspólnego z tip-tronic,bo podobno było coś grzebane???
U mnie nic sie nie świeci na wyświetlaczu i brak tip-tronic.Byłem u 3 magików i w sumie stoje w miejscu.Skrzynia jest orginalna pięciobiegowa tip-tronic po regeneracji.Po podłączeniu vaga pokazuje,że TIP przełącza góra dół,ale sygnał nie dochodzi do skrzyni.Czy zegary mają coś wspólnego z tip-tronic,bo podobno było coś grzebane???
frycu26pl
jeśli wchodzą na inne położenia np na N zamiast na D i to co wcześniej pisałeś to po prostu wystarczy przeregulować cięgno jest śrubka z lewej strony skrzyni gdzie dochodzi cięgno od lewarka i tam popuścić lub skrócić odrobinę i już biegi będą na D i reszta też. Jednak z tego powodu nie powinien mieć miejsca tryb awaryjny. czyli ustaw cięgno, odczytaj / zapisz potem skasuj błędy i jak ponownie się wszystkie biegi zapalą to serwis