Audi A8, 97r, silnik 2.8 ACK 193KM na sekwencji stag300 założonej w maju tego roku 2015. Początkowo był to automat z quattro, jednak w Polszy jak to w Polszy, gdy padł automat wrzucili manual, jednak bez wyjścia na tył więc póki co jest ośka. Auto w kraju od grudnia 2012.
Jeszcze do końca wszystkiego nie rozwikłałem ale na wyposażeniu jest:
-podłokietnik z polifta
-tempomat
-poduszki powietrzne
-abs
-eds
-dwu strefowy klimatronik
-solardach
-el szyberdach domykany z pilota
-el szyby domykane z pilota
-el lustra
-el siedzenia przód
-podgrzewane siedzenia przód
-nagłośnienie bose
-ksenony
-komputer pokładowy
-el. roleta tylnej szyby
-niższe czerwone sprężyny, sam nie wiem jakie :mrgreen:
-lusterko wsteczne z funkcją ściemniania
Po przesiadce z b4 - kosmos, spalanie lpg 3l większe, za to zasięg na butli 50km większy, pod nogą więcej niż ostatnio ale przede wszystkim z kratek nawiewu leci zimne powietrze :mrgreen: Wiadomo, auto ma 19 lat i sporo niedociągnieć, wygląda fajnie, silnik suchy no i zawieszenie... mimo czerwonych lekko obniżonych sprężyn z przodu wygodnie jak na kanapie a przy tym bez najmniejszego puknięcia :-)
usterki? nie działa elektryczna roleta tylnej szyby oraz el. antena. Elektryczne zagłówki w siedzeniach również odmówiły posłuszeństwa. Tu i ówdzie spalone żarówki :-P
Sierpień 2015
-klocki x4 na start
-lampa narożna tył
-foty z byłym 80:
-rozrząd, paski, rolki, pompa wody, kable wn, poduszki silnika - niestety z aso :-)
-ramka grilla na czarno
-osłona pod silnik
-przegub prawy
-sprzęgło kpl
2016
wypad w góry
trochę fot z b4
rozwalony zderzak

mała pomoc w pracy
przymiarka kółek na sezon: 18" ronal flat five z a8 d3 + dystans 15mm. Opona 245/45.