![]() |
![]() |
![]() |
[S8 D2 99 LPG ] Wiskoza a duże prędkości
[S8 D2 99 LPG ] Wiskoza a duże prędkości
Witam. Wczoraj jadąc przez dłuższy czas z prędkościami rzędu 180-200 kmh zauważyłem, że temperatura na blacie podskoczyła do jakiś 95 stopni. To chyba raczej nie jest normalne? Czy przy takich prędkościach i pędzie wiatru wiskoza powinna się skleić? Wisco mam nowe behr i szczerze jakoś nie słyszę go za często nawet stojąc w korkach.
xyz
Jadąc spokojnie trasą wisko raczej się nie włączy bo pęd powietrza będzie studził płyn znajdujący się w chłodnicy choć grzejąc 200 przez spory kawałek mogłeś doprowadzić do porządnego zagrzania układu do tych 95 stopni.
Osobiście przypatrzył bym się jakości płynu, ilości płynu, czy układ pracuje w ciśnieniu tzn czy jest sprawny zaworek na zbiorniczku wyrównawczym. Następnie zweryfikował pracę termostatu i najważniejsze czy chłodnica jest w 100% drożna.
Lecz jeśli w mieście podczas wysokich temperatur i korkach nie będziesz miał żadnych niespokojnych wzrostów temperatury to ja bym odpuścił temat.
Puki co obserwuj.
Osobiście przypatrzył bym się jakości płynu, ilości płynu, czy układ pracuje w ciśnieniu tzn czy jest sprawny zaworek na zbiorniczku wyrównawczym. Następnie zweryfikował pracę termostatu i najważniejsze czy chłodnica jest w 100% drożna.
Lecz jeśli w mieście podczas wysokich temperatur i korkach nie będziesz miał żadnych niespokojnych wzrostów temperatury to ja bym odpuścił temat.
Puki co obserwuj.
Ogólnie temperatura w korkach podnosi się również powyżej 90 stopni i zdarzało się w chłodne dni. Jednakże wczoraj o dziwo wskazówka wędrowała w strone 100 stopni za każdym dynamicznym przyśpieszeniem i potem układ bardzo wolo wracała na 90 stopni. Tak jakby termostat nie otwierał się do końca. Jakby nie było trzeba skontrlować pompę wody, wymienić termostat, porządnie sprawdzić chłodnicę i liczyć na poprawę ![:]](https://a8team.pl/images/smilies/kwadr.gif)
![:]](https://a8team.pl/images/smilies/kwadr.gif)
xyz