Witam,
Czytam czytam i z tym sie chyba nikt nie spotkał. Skrzynia poszarpuje mi na zimnym silniku czy to ruszając ze świateł, czy wciskając kickdown, obroty na postoju delikatnie faluja, ALE najciekawsze. Ostatnio jechalem troche szybciej i na czwartym biegu, gdy zbliżam sie do 5000 obrotow auto zaczyna okrutnie wibrować, wrzucę piąty bieg i już jest spokój. Na kompie widać błąd "sprzęgła", ale czy waszym zdaniem nie jest to już koniec całej skrzyni?
![]() |
![]() |
[D3 03 4.2MPI ] Szarpiaca skrzynia, wibracje na 4 biegu
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Jeśli nie ma innych objawów oprócz falowania i wibracji to raczej samo sprzęgło do wymiany
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Zastanawia mnie że dzieje się to generalnie na 4 biegu. Gdzies czytałem że skrzynia działa na trochę innych zasadach powyżej 3 biegu, nie chce się mondrować dokładnie o co chodziło bo technik mechanik ze mnie żaden.michalwruszak pisze:Jeśli nie ma innych objawów oprócz falowania i wibracji to raczej samo sprzęgło do wymiany
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Poczytaj o pracy zaworu Lock-UP w skrzyniach 6hp26
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
niby tak ale czy jak już zwalisz wszystko na dół tzn silnik ze skrzynią to czy nie lepiej już od razu zobaczyć co tam w skrzyni słychać ?michalwruszak pisze:Jeśli nie ma innych objawów oprócz falowania i wibracji to raczej samo sprzęgło do wymiany
Inna sprawa żadna firma nie zrobi Ci tego bez rozbierania skrzyni, wiem bo sam tak miałem i każdy z kim gadałem to "jak Pan chcesz gwarancję to robimy wszystko".
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Masz racje , ale wtedy koszt całej usługi dość mocno wzrasta a jak ze skrzynią jest wszystko ok to moim zdaniem szkoda wymieniać orginalne tarczki na jakieś liche zamienniki które są stosowane w serwisach
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Dokładnie, sprzęgło do wymiany. Byłem dziś na diagnozie. Tak jak kolega michalwruszak, mówi, koszt srogo wzrasta, jeżeli chce się robić wszystko. Poza tym facet mówił że do 4.2 dużo lepiej jest wymienić sprzęgło na oryginalne, nie regenerowane, w słabszych jednostkach jeszcze można kombinować.... no i już mamy 2300. Koszyki i inne graty, robocizna i inne sratytaty = 6000ahadam pisze:Sprzęgło do wymiany , sam to ostatnio robiłem, ale nie wymieniaj na regenerowane tylko oryginał.


ahadam Możesz przedstawić mi twój kosztorys?