Witam! Jestem strasznie napalony na zakup A8 D2, koszty utrzymania czy spalanie mnie jakoś nie zniechęcają. A8 po lifcie co raz częściej osiągają ceny poniżej 25tys, a nawet są egzemplarze po 20 czy 19 tys :-P . Jak wiadomo, zdarzają się wypadki. I tu nasuwa się moje pytanie: Dlaczego takie drogie części blacharskie? Na przykład za kompletny przód przed liftem trzeba dać co najmniej 3500zł, sam zderzak do wersji po lifcie dostaniemy za 2000zł (bez chromów i belki). Bardzo za to dziwią mnie ceny zderzaków, grillów, masek i lamp A8 D3, są często sporo tańsze niż w starszej D2. Wiem, że A8 jest z aluminium, ale skąd taka rozbieżność w cenie między D2 a D3 (z korzyścią dla D3)?
Gorąco pozdrawiam!
[ALL A8] Dlaczego takie drogie części blacharskie?
Ja podejrzewam ze dzieje sie to tak ze wecej jest osob chetnych na czesci do d2 tzn szybciej schodza wiec czemu by nie zarobic - tak mysla handlarze czesciami ktorzy najczesciej wymyslaja ceny jak z kosmosu. Nowych d3 poderzewam ze w przypadku nawet kolizji wlascicele decyduja sie na naprawe z ASO bezgotowkowo bo i tak nie ma szkody calkowutej co w przypadku d2 gdzie w tym modelu nawet najmnijsza kolizja moze sie skonczyc szkoda calkowita wiec wtedy wlascicele tych aut sami decyduja sie na naprawe na uzywanych czesciach i nabijaja kase wlascicelom szrotow a jak pisalem wyzej ci i tak wychodza z zalozenia ze klijent i tak kupi zdzieraja jak za zboze...pozdrawiam ;-)
Kolego jak bym nie mieszkał w bloku i miał bym gdzie trzymac części to kupił bym 2 z Anglii na części i tyle .
No ale nie mam warunków do składowania tego .
No ale nie mam warunków do składowania tego .
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 352
- Rejestracja: 06 paź 2009, 15:08
- Lokalizacja: Zabrze