Witam wszystkich. Tak jak w temacie potrzebuje pomocy odnośnie tego błędu a mianowicie jak Chuck Norris przeczytałem pól internetu i nie znalazłem odpowiedzi na te zagadnienie. Znalazłem tylko opisy tego błędu i poszlaki które sprawdziłem lecz nadal nic jeśli ktoś już ten problem ma za sobą prosiłbym o pomoc.
dobra to już się poprawiam otóż skrzynia jest w trybie awaryjnym i po kasowaniu błędu vagiem nic nie pomaga sprawdziłem wtyczki przepryskane je chemia i wyczyściłem i nic nie pomogło. czy możne być to wina skoków napięcia o rozpiętości 9-14 V alternator świeżo zrobiony podejrzewam główny plus, który w tygodniu wymienię. a blad ktory wyskakuje to przekładnia , włącznik zakresu przekładni (TR) przewody wtyki (TR). możne teraz jest jaśniej ?
![]() |
![]() |
[D2 95 3.7PB/LPG ] Nieszczęsny błąd 293
[D2 95 3.7PB/LPG ] Nieszczęsny błąd 293
Ostatnio zmieniony 17 maja 2016, 21:28 przez Gustavo, łącznie zmieniany 1 raz.
Może, zauważ że by sterownik mógł myśleć potrzebuje minimum 12V, spadki do rzędu 9V są niedopuszczalne co może również przyczynić się do uszkodzenia samego akumulatora o ile już to się nie stało.Gustavo pisze:czy możne być to wina skoków napięcia o rozpiętości 9-14 V alternator
To jest tak, jak byś nie jadł ze dwa dni, a ktoś by Cię zmuszał do pracy.
Już przy napięciu 11V sterowniki głupieją i silnik oraz skrzynia pracują nieprawidłowo.
U mnie w programie znajduje coś takiego:danishow pisze:Jak brzmi pełny opis błędu
1314 - 293 - Przekładnia - włącznik zakresu przekładni (TR) > przewody, wtyki, włącznik TR
jestem po wymianie przewodu + który idzie przez cale auto powiem szczerze jest przy czym się pobawić
auto jest jak nowe i nie ma spadków napięcia
aczkolwiek błąd pozostał i wyskakuje tylko przy wstecznym dziś będę szukał przyczyny przy skrzyni sprawdzę wybierak własnie i czujnik czy możne ma ktoś numery tych części ? i jeszcze bym zapytał ma ktoś jakaś etke a8 d2 ?

