[D2 96 4.2PB/LPG ] Wszedzie goracy nawiew
[D2 96 4.2PB/LPG ] Wszedzie goracy nawiew
Witam Panowie, walczę po kolei z problemami w moim aucie. No i teraz kolejny.
Mianowicie z każdego nawiewu poza centralnymi (tymi trzema) leci gorące powietrze. Z tyłu również. Jak zlikwidować ta przyczynę?vag nic nie wyrzuca. Klima dziś nabita ładnie dmucha z tych środkowych ale reszta po prostu wrzątek.
[ Dodano: 2016-05-20, 20:40 ]
A no i jak zrobić adaptację klap nawiewu?
Mianowicie z każdego nawiewu poza centralnymi (tymi trzema) leci gorące powietrze. Z tyłu również. Jak zlikwidować ta przyczynę?vag nic nie wyrzuca. Klima dziś nabita ładnie dmucha z tych środkowych ale reszta po prostu wrzątek.
[ Dodano: 2016-05-20, 20:40 ]
A no i jak zrobić adaptację klap nawiewu?
Jak ustawiony jest climatronik na LO+LO to leci gorące powietrze ?
Z środkowego leci chłodne bo masz zapewne ustawiony potencjometr na zimne powietrze. Jest pod środkową kratką. W momencie kiedy ustawiony jest na niebieską kropkę to leci max chłodne, natomiast jeśli ustawisz na czerwoną to sterowane jest jak pozostałe.
Z środkowego leci chłodne bo masz zapewne ustawiony potencjometr na zimne powietrze. Jest pod środkową kratką. W momencie kiedy ustawiony jest na niebieską kropkę to leci max chłodne, natomiast jeśli ustawisz na czerwoną to sterowane jest jak pozostałe.
Wszedzie leci gorace poza srodkowa kratka tam gdzie jest tez niebieska i czerwona kropka. Tak mam ustawione na LO + LO ale to nic nie zmienia. Mowie, doslownie WSZEDZIE leci gorace poza srodkiem
[ Dodano: 2016-05-21, 18:07 ]
Przeprowadziłem adaptację w wagu i robiłem po kolei test. Niestety nie pomogło. Nie bardzo było słychać jakieś przesuwanie klap.. jest gdzieś może jakaś jedna główna która mogła się zaciac?
[ Dodano: 2016-05-21, 18:07 ]
Przeprowadziłem adaptację w wagu i robiłem po kolei test. Niestety nie pomogło. Nie bardzo było słychać jakieś przesuwanie klap.. jest gdzieś może jakaś jedna główna która mogła się zaciac?
Jest w VCDS test tego,znajduja sie na podszybiu tam gdzie wchodza weże wodne-bardzo trudne i niewygodne miejsce. Sprawdź przewody tez co dochodzą. Jesli uda ci się to wymacac to możesz zerknac na zimnym metoda organoleptyczna czy cos sie tam dzieje-tyka. Tu potrzebna druga osoba. No a nie ma błedu tego na vagu?
Na vagu czysciutko zero błędów w sumie to co leci ze środka to wystarcza żeby schłodzić samochód ale jak coś ma być sprawne to do końca i cholernie mnie coś wkurza gdy coś jest nie tak..
Z drugiej strony wymienialem akumulator to jakiś błąd mógł zniknąć. Ale niby po teście powinno wywalić błędy a u mnie czysto. Dodam że klime jak nabijal to szczelna i wszystko było jeszcze 380g czynnika starego. Sprężarka pięknie się zalacza. Odpływy od klimy też wyczyscilem ale nie za dużo to dało.
Z drugiej strony wymienialem akumulator to jakiś błąd mógł zniknąć. Ale niby po teście powinno wywalić błędy a u mnie czysto. Dodam że klime jak nabijal to szczelna i wszystko było jeszcze 380g czynnika starego. Sprężarka pięknie się zalacza. Odpływy od klimy też wyczyscilem ale nie za dużo to dało.
Nie odrobiłes lekcji na forum to ci w skrocie napisze. Elektrozawory są normalnie otwarte i jak załaczamy klime to maja dostać sygnał do zamknięcia by leciał chłód tym steruje klimatronik. jesli sygnał idzie to sa walnięte jesli nie to sterownik. Klapy tu raczej nie maja wiele do znaczenia bo naraz wszystkie nie padną,poza tym one nie dawkuja ciepło zimno tylko ukierunkowuja nawiewy.
- rollo_tomasi
- Forum Audi A8
- Posty: 196
- Rejestracja: 24 sie 2011, 22:53
- Lokalizacja: Łódź
- rollo_tomasi
- Forum Audi A8
- Posty: 196
- Rejestracja: 24 sie 2011, 22:53
- Lokalizacja: Łódź