Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 95 4.2PB/LPG ] Ucieka płyn chlodniczy

Truscik
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 182
Rejestracja: 15 cze 2015, 23:17
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Truscik » 23 maja 2016, 13:26

ok nie bede sypal, tylko nie wiem o co chodzi, dzis rano musialem jechac i chcialem zobaczyc jak tam moj plyn chlodniczy, a jego jest ponad max. o co chodzi ? czasem ubedzie czasem przybedzie ?
moze parownik lapie plyn ze zbiorniczka wyrownawczego i potem dopiero oddaje ? sam nie wiem, strzelam

[ Dodano: 2016-05-23, 13:26 ]
Witam, odnowie troche moj temat.
Mam problem z tym plynem do teraz ale jest to tylko wtedy kiedy jezdze na LPG. rozgrzany silnik po przejechaniu okolo 100 km, potem maly postoj na wysikanie sie, samochod nie gaszony i szybkie ruszenie pedal do konca wciesniety i slysze pii pii ze malo plynu, no to odpuscilem troche i przestalo pikac a jak zjechalem na pobocze to w zbiorniczu moze nie max plynu ale na pewno nie minimum (nie odkrecalem korka tylko patrzylem przez zbiorniczek). Jechalem dalej na LPG i bylo bez problemu ale dla testu zrobielm tak samo, na pobocze z 2 min postalem i znowu do oporu i to samo.
Zrobielm test na benzynie i juz tego nie bylo a nawet powiem ze plyn uzupelnil sie sam w zbiorniczku do maxa a nawet wiecej go bylo.
Wie ktos co moze byc nie tak ?

SenatorS8
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 378
Rejestracja: 25 gru 2013, 12:42
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: SenatorS8 » 23 maja 2016, 14:22

masz uszkodzony reduktor i pompuje gaz LPG do ukladu chlodzenia stad te cyrki

Truscik
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 182
Rejestracja: 15 cze 2015, 23:17
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Truscik » 23 maja 2016, 15:33

A jakie maga byc tego skutki ? Musze natychmiast to wymienic ? bo juz sporo z tym jezdze i czy przypadkiem czy czegos to nie popsulo ?

user_a8

Post autor: user_a8 » 23 maja 2016, 15:38

Jak LPG pompuje w chłodzenie to żeby to czasem nie wyjebao <boisie>

Ogarnij może parownik-testy i ewentualna naprawa,wymiana. Jaki masz parownik?

Truscik
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 182
Rejestracja: 15 cze 2015, 23:17
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Truscik » 23 maja 2016, 17:44

jak mam ogarnac ten test parownika ? do gazownika po prostu jechac ?
Parownik to za bardzo nie wiem bo papiery od gazu w samochodzie woze a akurat nie mam do niego dostepu. Ale cos gazownik mowil ze 250 KM
wyglada tak
http://gaz-tech.com/sklep/galerie/r/red ... 1_1911.jpg
ale dokladnej nazwy jego to nie znam.

user_a8

Post autor: user_a8 » 23 maja 2016, 18:33

I masz tylko ten jeden? Wiesz że w aucie masz 300PS a przynajmniej powinienes mieć.
Widzę że kolejny LPG-złom na siłe wsadzony pod maske ósemy...

Truscik
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 182
Rejestracja: 15 cze 2015, 23:17
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Truscik » 23 maja 2016, 19:42

Z tego co koles mowil od ktorego bralem Audice to parownik byl odrziwlnie brany do instalacji gazowej bo z tamtym cos sie stalo. Jezeli chodzi o instlacje gazowa to mowil gazownik ze wstawiona jest firmy STAG i ze bardzo dobra, ja tam sie na tym nie znam. Mowil tez ze na tym mozna jezdzic bez problemu tylko ze bedzie mial mniejsza moc na gazie.
Mowisz ze lepiej jak by byly 2 parowniki wstawione? jakies polecasz ? I czy wgl mozna jeszcze wymienic na 2 jak teraz mam na jednym ? I czy nie bedzie roznicy w spalaniu bo teraz przjechalem 200 km na 30 l gazu

Gość

Post autor: Gość » 23 maja 2016, 19:48

KME twin wstaw zamiast tego co masz i oddaj do naprawde dobrego gazownika-w Warczu takiego znam.

Wcisneli ci kit jakich mało kolego.

Truscik
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 182
Rejestracja: 15 cze 2015, 23:17
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Truscik » 23 maja 2016, 20:08

a zeby ten parownik podmienic za tamten to duzo przerabiania ? i czy wgl sie da to zreobic.

Gość

Post autor: Gość » 23 maja 2016, 20:10

Da się to zrobić. Ale i tak musisz to oddac do porzadnego uczciwego gościa co ci od podstaw przegladnie i poprawi bo pajac to zakładał więc może być jeszcze gorzej.

Truscik
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 182
Rejestracja: 15 cze 2015, 23:17
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Truscik » 23 maja 2016, 20:32

pajac nie pajac ale po fakturze to 3150 za instalacje, pierwszy raz gaz mam ale jak dla mnie to duzo za instalacje. z tego tylko parownik byl wymieniany.
Jezeli chodzi o gazownika to najlepszy w moim rejonie, duzo ludzi do niego jezdzi i nie narzekaja. Z tym parownikiem to samochod kupilem. Mowil mi ze parownik nie jest zly ale slaby jak na ten samochod ale tez mozna jezdzic ale bedzie slabszy.

Gość

Post autor: Gość » 23 maja 2016, 20:40

Jakub....ja cie proszę.
Z tym parownikiem to samochod kupilem. Mowil mi ze parownik nie jest zly ale slaby jak na ten samochod ale tez mozna jezdzic ale bedzie slabszy.
Nikt co ma wiedze i jest powazny nie chrzani takich bzdur-A8 to nie polonez na gaźniku...
Zakładasz za słaby parownik to lecisz po zaworach albo pól na pół z benzyną-zalezy jak ustawione.
Truscik pisze:pajac nie pajac ale po fakturze to 3150 za instalacje,
do daewoo zony odpowiednia jak na jej auto instalka miała kosztować 2700!
Do A8 koszt 4500wzwyż. Jak oszczedzasz to nie jexdzij ósemą-to powinienes powiedziec poprzednikowi bo go na to auto stac nie było.

Na koniec-zmień jednak najlepszego gazownika na lepszego-do mojego auta nie dał bym mu nawet palca wetknać.

Truscik
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 182
Rejestracja: 15 cze 2015, 23:17
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Truscik » 23 maja 2016, 20:49

u mnie pol na pol z benzyna z tego co wiem.
Dobra nie bede juz opowiadał bo ciagle mnie opierdalasz :P
Powiedz mi co mam zmienic to to kupie zajade i powiem zeby wstawil.
Jaki parownik to juz wiem, a jezeli chodzi o listwe wtryskowa to jaka ? bo mam jakas niebieska ale nie wiem czy kolor ma jakies znaczenie.
Jak mozesz to napisz konkretnie wypisujac firmy czesci i model jaki powinienem miec to wymienie na to.

ernesto

Post autor: ernesto » 23 maja 2016, 20:50

Truscik pisze:Z tym parownikiem to samochod kupilem. Mowil mi ze parownik nie jest zly ale slaby jak na ten samochod ale tez mozna jezdzic ale bedzie slabszy
Jeździć a jeździć to jest różnica.
Ja nie rozumiem ludzi którzy są atakowani za to, że mają jeden parownik.
Do spokojnej jazdy ciśnienie utrzymuje, silnik pracuje równo, nie ma błędów ubogiej mieszanki to co w tym złego <bezradny>
Nie przejmuj się, ja też mam na jednym i mam głęboko w poważaniu dyskusję i atakowanie mojej osoby że niby mam złom.
Przez 60 tyś odkąd mam auto wymieniłem tylko listwy wtryskowe które oczywiście też są szmelc. Bo A8 powinno mieć mega wtryski a nie jakiś szmelc.
To jest forum od pomagania sobie, a nie wytykanie kto co ma.
Nie każdy jest taki mega odważny i musi wiecznie 200 jeździć i nie schodzić poniżej 4000 obr/min.
Tyle w temacie.
Chcesz sprawdzić reduktor ?
Zakręć butlę, wypal gaz i odkręć przewód który idzie na listwy wtryskowe, sprawdź czy nie ma w nim śladu płynu chłodzenia.
Możesz też go wymacać ręką czy przypadkiem nie poci się z niego gdzieś płyn.
Daj znać pozdrawiam.

Gość

Post autor: Gość » 23 maja 2016, 20:52

Wtryski barracudy sa z tanich modne i polecane(opieram sie na opiniach innych)
no i kontrola połączeń elektrycznych,wodnych,oraz gazowych.

Nie opierdzielam cie tylko głosno pisze :D

Niebieskie masz pewnie regfasty nie nadają się do 4,2.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl