![]() |
![]() |
[D2 96 3.7PB/LPG ] Problemy z silnikiem na poziomie 2000 o
[D2 96 3.7PB/LPG ] Problemy z silnikiem na poziomie 2000 o
Witam, wymieniłem ostatnio świece ponieważ telepało samochodem na postoju. Praca silnika znacznie sie poprawiła, samochód przestał telepać jednak jest problem z tym jak silnik sie zachowuje w obrotach na poziomie 1500-2000 obrotów. Na tych obrotach samochód szarpie przy przyspieszaniu. Jeżdżąc na tiptronicu i trzymając obroty ciągle powyzej 2000 samochód jedzie normalnie. Natomiast podczas jazdy na D samochód automatycznie mi zrzuca na te 1600-1800 obrotów i wtedy jakby przerywa przy przyspieszaniu...
Dodam że dodatkowo auto słabo odpala na zimnym silniku. Mechanik podpinał komputer i wykluczył wypadanie zapłonów jednak powiedział że to mogą być cewki jednak on mi nie powie dokladnie ktore bo mam za stary sterownik w samochodzie...
Dodam że dodatkowo auto słabo odpala na zimnym silniku. Mechanik podpinał komputer i wykluczył wypadanie zapłonów jednak powiedział że to mogą być cewki jednak on mi nie powie dokladnie ktore bo mam za stary sterownik w samochodzie...
Na jakim paliwie się to dzieje ? Na gazie, na benzynie.
Czy jak auto odpalisz na benzynie i jedziesz na samej benzynie to dzieje się to samo ?
Daj więcej szczegółów.
Czy na wolnych obrotach silnikiem szarpie, czujesz jakieś niepokojące drgania ? Czy to zaczyna się podczas jazdy tylko.
Czy mechanik diagnozował całe auto tzn: czy sprawdzał błędy w sterowniku skrzyni ?
Czy jak auto odpalisz na benzynie i jedziesz na samej benzynie to dzieje się to samo ?
Bzdura, w takim wypadku ECU na pewno coś rejestruje jakieś wypadanie zapłonów lub brak zapłonów.kubax230 pisze: Mechanik podpinał komputer i wykluczył wypadanie zapłonów
Daj więcej szczegółów.
Czy na wolnych obrotach silnikiem szarpie, czujesz jakieś niepokojące drgania ? Czy to zaczyna się podczas jazdy tylko.
Czy mechanik diagnozował całe auto tzn: czy sprawdzał błędy w sterowniku skrzyni ?
Dzieje sie to i na benzynie i na gazie, z tym że na benzynie jest to mniej odczuwalne. Auto odpalam tylko na benzynie ponieważ przy włączonym gazie nie chce na zimnym silniku odpalić. Na wolnych obrotach nie szarpie silnikiem, czasami tylko przy zmianie z D na R i odwrotnie, wtedy delikatnie szarpnie obrotami na sekunde.ernesto pisze:Na jakim paliwie się to dzieje ? Na gazie, na benzynie.
Czy jak auto odpalisz na benzynie i jedziesz na samej benzynie to dzieje się to samo ?
Daj więcej szczegółów.
Czy na wolnych obrotach silnikiem szarpie, czujesz jakieś niepokojące drgania ? Czy to zaczyna się podczas jazdy tylko.
Czy mechanik diagnozował całe auto tzn: czy sprawdzał błędy w sterowniku skrzyni ?
Mechanik sprawdzał tylko silnik pod kątem błędów i parametrów na postoju i w czasie jazdy.
Kręci i nic zupełnie ?
A grzebałeś coś lub przy czymś ?
Masz kogoś z kablem kto by podjechał do Ciebie ?
Awaryjnie z gazu próbowałeś ?
Ile paliwa w zbiorniku ?
Pompe słychać, nie wydaje dziwnych dzwięków ?
Odpinałeś coś przy pracującym silniku ?
Na szybkiego sprawdź czy wszystko jest podłączone, wtyczki od cewek, czujnika Halla, wtyczki id modułów zapłonowych, silniczka krokowego.
A grzebałeś coś lub przy czymś ?
Masz kogoś z kablem kto by podjechał do Ciebie ?
Awaryjnie z gazu próbowałeś ?
Ile paliwa w zbiorniku ?
Pompe słychać, nie wydaje dziwnych dzwięków ?
Odpinałeś coś przy pracującym silniku ?
Na szybkiego sprawdź czy wszystko jest podłączone, wtyczki od cewek, czujnika Halla, wtyczki id modułów zapłonowych, silniczka krokowego.
Zapalił z gazu ale miotało go jak szatanem, przełączyłem po chwili na benzyne i normalnie pracował, dojechalem do domu, wrzucilem wsteczny zeby zaparkować, znowu zgasł, miał już 90 stopni i nie chcial odpalic z benzyny. Odpalil z gazu dojechalem do domu i teraz już nie wiem co robić...
Paliwa dolałem na wszelki wypadek do połowy baku.
Nie mam nikogo znajomego z kablem.
Paliwa dolałem na wszelki wypadek do połowy baku.
Nie mam nikogo znajomego z kablem.