![]() |
![]() |
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Wymiana świec. Zla praca silnika
-
- Forum Audi A8
- Posty: 102
- Rejestracja: 26 paź 2012, 14:35
- Lokalizacja: Głogów
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Wymiana świec. Zla praca silnika
Witam.
Wymieniłem swiece na Boscha polecane na forum, jednoelektrodowe irydowe.
Po wymianie są mamenty ze traci moc i na niskich obrotach zle pracuje pod obciazeniem czyli skrzynia na D i mocne skrecanie.
Czy winą moze byc słabe dokrecenie świec?
Błędów o wypadaniu zapłonu brak w sterowniku silnika,
Wymieniłem swiece na Boscha polecane na forum, jednoelektrodowe irydowe.
Po wymianie są mamenty ze traci moc i na niskich obrotach zle pracuje pod obciazeniem czyli skrzynia na D i mocne skrecanie.
Czy winą moze byc słabe dokrecenie świec?
Błędów o wypadaniu zapłonu brak w sterowniku silnika,
-
- Forum Audi A8
- Posty: 157
- Rejestracja: 27 cze 2010, 19:16
- Lokalizacja: Kolbuszowa
-
- Forum Audi A8
- Posty: 102
- Rejestracja: 26 paź 2012, 14:35
- Lokalizacja: Głogów
-
- Forum Audi A8
- Posty: 102
- Rejestracja: 26 paź 2012, 14:35
- Lokalizacja: Głogów
Zmienialem teraz prawą uszczelkę pokrywy zaworowej. Przy okazji znalazlem dwa wezyki, jakies podcisnienia byly przerwane. Naprawione uszczelka zmieniona i dalej to samo. Przy okazji wyczyszczona przepustnica i widac ze w kolektorze jest syf jeszcze. Dodatkowo jak sa od przodu te gruszki przy kolektorze to sa ciegna zerwane. Takie oslabienie mocy i zla praca tylko występują po dłuższym postoju.
Konrad, zerwane cięgna gruszek powodują to, że eżektor nie przełącza się na obieg długi i pozostaje na krótkim, więc powietrze leci przez krótszy odcinek, przez co masz niższy moment obrotowy na obrotach silnika tak do 4600 obr/min. Ale taka usterka nie powoduje spadku obrotów.konrado001 pisze:Zmienialem teraz prawą uszczelkę pokrywy zaworowej. Przy okazji znalazlem dwa wezyki, jakies podcisnienia byly przerwane. Naprawione uszczelka zmieniona i dalej to samo. Przy okazji wyczyszczona przepustnica i widac ze w kolektorze jest syf jeszcze. Dodatkowo jak sa od przodu te gruszki przy kolektorze to sa ciegna zerwane. Takie oslabienie mocy i zla praca tylko występują po dłuższym postoju.
Ostatnio zmieniony 28 maja 2016, 21:59 przez pebo, łącznie zmieniany 1 raz.
Bądź dobry jak chleb.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 102
- Rejestracja: 26 paź 2012, 14:35
- Lokalizacja: Głogów
Pod kolektorem uszczelke jakas zmieniac trzeba? I na ile nm sruby przekręcić? Czy cos skomplikowanego przy tym jest?
No i dalej mnie zastanawia ta zla praca do dlugim postoju. Po rozgrzaniu zero problemów. Nieraz nawet po postoju odpali i chodzi prawidłowo.
No i dalej mnie zastanawia ta zla praca do dlugim postoju. Po rozgrzaniu zero problemów. Nieraz nawet po postoju odpali i chodzi prawidłowo.
Ostatnio zmieniony 29 maja 2016, 11:58 przez konrado001, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 102
- Rejestracja: 26 paź 2012, 14:35
- Lokalizacja: Głogów