Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 03 4.2MPI/LPG ] Wymiana świec. Zla praca silnika

konrado001
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 102
Rejestracja: 26 paź 2012, 14:35
Lokalizacja: Głogów

[D3 03 4.2MPI/LPG ] Wymiana świec. Zla praca silnika

Post autor: konrado001 » 02 maja 2016, 17:04

Witam.
Wymieniłem swiece na Boscha polecane na forum, jednoelektrodowe irydowe.
Po wymianie są mamenty ze traci moc i na niskich obrotach zle pracuje pod obciazeniem czyli skrzynia na D i mocne skrecanie.
Czy winą moze byc słabe dokrecenie świec?
Błędów o wypadaniu zapłonu brak w sterowniku silnika,

czaszkin77
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 157
Rejestracja: 27 cze 2010, 19:16
Lokalizacja: Kolbuszowa

Post autor: czaszkin77 » 03 maja 2016, 07:55

Dzieje ci się to na benzynie czy lpg

ernesto

Post autor: ernesto » 03 maja 2016, 11:40

Skoro wcześniej było dobrze to szukaj przyczyny tam gdzie grzebałeś, może coś zruszyłeś lub nie dokręciłeś.
Sprawdzałeś przerwę na świecach przed montażem ?

konrado001
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 102
Rejestracja: 26 paź 2012, 14:35
Lokalizacja: Głogów

Post autor: konrado001 » 05 maja 2016, 10:32

Benzyna czy lpg dzieje się tak samo.
Świece to Bosch irydowe jednoelektrodwe 0.7mm
Dziwne bo około 60% jedzie bez zarzutów, a nieraz coś źle załapie i potrafią obroty spadać.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 05 maja 2016, 11:03

konrado001 pisze:około 60% jedzie bez zarzutów, a nieraz coś źle załapie i potrafią obroty spadać
Mi to zalatuje lewizną, sprawdź czy gdzieś lewego powietrza nie ciągnie! Może zruszyłeś jakiś wężyk i jest teraz nieszczelny.

konrado001
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 102
Rejestracja: 26 paź 2012, 14:35
Lokalizacja: Głogów

Post autor: konrado001 » 28 maja 2016, 20:20

Zmienialem teraz prawą uszczelkę pokrywy zaworowej. Przy okazji znalazlem dwa wezyki, jakies podcisnienia byly przerwane. Naprawione uszczelka zmieniona i dalej to samo. Przy okazji wyczyszczona przepustnica i widac ze w kolektorze jest syf jeszcze. Dodatkowo jak sa od przodu te gruszki przy kolektorze to sa ciegna zerwane. Takie oslabienie mocy i zla praca tylko występują po dłuższym postoju.

Awatar użytkownika
pebo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1731
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
Lokalizacja: B.Podl.

Post autor: pebo » 28 maja 2016, 21:57

konrado001 pisze:Zmienialem teraz prawą uszczelkę pokrywy zaworowej. Przy okazji znalazlem dwa wezyki, jakies podcisnienia byly przerwane. Naprawione uszczelka zmieniona i dalej to samo. Przy okazji wyczyszczona przepustnica i widac ze w kolektorze jest syf jeszcze. Dodatkowo jak sa od przodu te gruszki przy kolektorze to sa ciegna zerwane. Takie oslabienie mocy i zla praca tylko występują po dłuższym postoju.
Konrad, zerwane cięgna gruszek powodują to, że eżektor nie przełącza się na obieg długi i pozostaje na krótkim, więc powietrze leci przez krótszy odcinek, przez co masz niższy moment obrotowy na obrotach silnika tak do 4600 obr/min. Ale taka usterka nie powoduje spadku obrotów.
Ostatnio zmieniony 28 maja 2016, 21:59 przez pebo, łącznie zmieniany 1 raz.
Bądź dobry jak chleb.

ernesto

Post autor: ernesto » 28 maja 2016, 21:57

konrado001 pisze:widac ze w kolektorze jest syf jeszcze
Do wyczyszczenia.
Ciekawe jak długo byś wytrzymał oddychając przez słomkę.
konrado001 pisze: Dodatkowo jak sa od przodu te gruszki przy kolektorze to sa ciegna zerwane.
Do naprawy

konrado001
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 102
Rejestracja: 26 paź 2012, 14:35
Lokalizacja: Głogów

Post autor: konrado001 » 29 maja 2016, 11:54

Pod kolektorem uszczelke jakas zmieniac trzeba? I na ile nm sruby przekręcić? Czy cos skomplikowanego przy tym jest?
No i dalej mnie zastanawia ta zla praca do dlugim postoju. Po rozgrzaniu zero problemów. Nieraz nawet po postoju odpali i chodzi prawidłowo.
Ostatnio zmieniony 29 maja 2016, 11:58 przez konrado001, łącznie zmieniany 1 raz.

Gość

Post autor: Gość » 29 maja 2016, 11:57

Pod kolektorami czy to ssącymi czy wydechowymi są uszczelki które warto dac nowe

konrado001
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 102
Rejestracja: 26 paź 2012, 14:35
Lokalizacja: Głogów

Post autor: konrado001 » 29 maja 2016, 12:26

posiada ktoś jakąś instrukcję czy schemat jak się dobrać do kolektora ssącego?

Gość

Post autor: Gość » 29 maja 2016, 12:28

Sa tu na forum jakies tematy ale tam nic trudnego nie ma zwalasz pokolei wszystko co przeszkadza.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl