Panowie jak w temacie, próbował ktoś będzie to chodziło ?
Wizualnie są ustawione inaczej cięgna, ale może nie ma różnicy przy oryginalnych ?
Proszę o szybką pomoc, musze zamówić kolektor jak najszybciej.
Pozdrawiam.
![]() |
![]() |
[D3 02 3.7MPI/LPG ] Kolektor ssący od 4.2 BFM do 3.7BFL.
Pod kolektory zamówone są nowe, kolektor kurier ma właśnie na busie więc dzisiaj składam przejade się i zdam relację
Na łączeniu góry z dołem zostawiam starą uszczelkę + nałoże Dirko (coś ala silikon do uszczelniania).
Myślę że napewno odczuję jakąś różnicę prze montażem kolektora nowego sprawdzę jeszczę węzyki wszystkie, i powymieniam albo wszystkie albo większość napewno te które są ciężko dostępne, z tyłu już znalazłem jeden ułamany od EGR.

Na łączeniu góry z dołem zostawiam starą uszczelkę + nałoże Dirko (coś ala silikon do uszczelniania).
Myślę że napewno odczuję jakąś różnicę prze montażem kolektora nowego sprawdzę jeszczę węzyki wszystkie, i powymieniam albo wszystkie albo większość napewno te które są ciężko dostępne, z tyłu już znalazłem jeden ułamany od EGR.
Tak dokładnie tak jak mówisz, od niego wychodzi gómowy wężyk i wciśnięty jest platsikowa rurka w palcach mi się kruszyła.
[ Dodano: 2016-06-08, 08:37 ]
Wężyki sprawdzone zmienione to co uszkodzonę, reszta podpięta tak jak być powinno, kolektor założony, gruchy pracują
wrażenia z jazdy odczułem dzisiaj rano jak jechałem do pracy, większa moc w obrotach do około 4tyś, skrzynia pracuje dużo lepiej tzn. lepiej zmienia biegi robi to dużo płynnien i szybciej, wrażenia na plus warto było wydać 3 stówki tym bardziej że dostałem z gruchami a u siebie jedną miałem do wyrzucenia. 
[ Dodano: 2016-06-08, 08:37 ]
Wężyki sprawdzone zmienione to co uszkodzonę, reszta podpięta tak jak być powinno, kolektor założony, gruchy pracują

