Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[S8 D2 00 ] dziwne prowadzenie

Awatar użytkownika
matrose1983
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 235
Rejestracja: 18 sty 2014, 16:18
Lokalizacja: Gdańsk

[S8 D2 00 ] dziwne prowadzenie

Post autor: matrose1983 » 08 cze 2016, 18:48

witam Panowie mam pytanie

przy montażu nowych opon zleciłem również ustawienie geometrii kół
okazało się,że aby ustawić poprawnie geometrie muszę wymienić tuleje wahacza oraz drążek
tak też uczyniłem, nie wróciłem do warsztatu gdzie miałem ustawic geometrie a warsztat który robił mi zawieszenie ustawił zbieżność

uczucia na drodze....

kiedy prowadzę przy wyższych prędkościach auto zachowuje się nie pewnie

np przy 120km/h kiedy próbuje delikatnie wykonywać skręty kierownica prawo/lewo auto jakby pływało tzn czuć że jest całkowita przyczepność,ale auto zachowuje się nie stabilnie

ja wiem ,że to duże długie auto ale czy esa nie powinna zachowywać się bardziej sztywno?
dodam tylko ,że jak puszcze kierownice to auto jedzie prosto,nic nie ściąga

amorki z tyłu nówki,przód jeszcze ok


jakieś sugestie Panowie?
:)

Gość

Post autor: Gość » 08 cze 2016, 21:20

Powiem ci tak. ósema szczególnie w wersji S prowadzi sie jak po szynie.

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2294
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 09 cze 2016, 07:15

Potwierdzam , miałem eskę i nie ma prawa nic bujać . Jak tuleje z tyłu są do wymiany to może bujać . Jak nie wiesz które to Ci michalwruszak dobierze . Kąty z tyłu są ustawione ?
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 09 cze 2016, 07:46

spartolili ustawienie :]

Awatar użytkownika
matrose1983
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 235
Rejestracja: 18 sty 2014, 16:18
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: matrose1983 » 09 cze 2016, 14:39

Wlasnie w warsztacie gdzie wymieniali mi zerwana tuleje tylnego wahaczA i drążek z przodu powiedzieli ze cała zawiecha jest w porządku i ustawili tylko zbieżność z przodu...
:)

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 09 cze 2016, 18:24

jedz na sprawdzenie gdzie indziej.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

Awatar użytkownika
matrose1983
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 235
Rejestracja: 18 sty 2014, 16:18
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: matrose1983 » 09 cze 2016, 18:50

szeryfisch pisze:jedz na sprawdzenie gdzie indziej.
Dwa niezależne warsztaty sprawdzały zawieche
Czy tam jest coś arcytrudnego ze mogli przeoczyć ?
Czy po wymianie tulejki tylnego wahacza trzeba ustawiać geometrię?
Najpierw pojadę na sprawdzenie geometrii i wszystkiego co można z tylu ustawić a potem jak nie minie to bede drążył dalej

Zreszta jak przy ustawieniu bedzie coś nie tak to powinni o tym poinformować c
:)

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2294
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 09 cze 2016, 19:15

Pytanie jak zmieniali tuleje to czy dokręcili na opuszczonym samochodzie czy na podnośniku ? Zbieżność może lepiej ustawią na maszynie 3d .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

Awatar użytkownika
matrose1983
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 235
Rejestracja: 18 sty 2014, 16:18
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: matrose1983 » 09 cze 2016, 19:53

pioter pisze:Pytanie jak zmieniali tuleje to czy dokręcili na opuszczonym samochodzie czy na podnośniku ? Zbieżność może lepiej ustawią na maszynie 3d .

A jak powinno to wyglądać fachowo?
:)

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2294
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 09 cze 2016, 23:52

Na opuszczonym , tak jak jest do jazdy powinno się dokręcić .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

Awatar użytkownika
matrose1983
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 235
Rejestracja: 18 sty 2014, 16:18
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: matrose1983 » 10 cze 2016, 13:25

ok dzieki
wspominaliście o jakis tulejach górnych których niby nie widac, o które dokładnie chodzi?
:)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl