
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 ALL ] V8 - tylny uszczelniacz wału
[D2 ALL ] V8 - tylny uszczelniacz wału
Hej. Czy ktoś przerabiał wymianę tylnego uszczelniacza wału? Wygląda na to, że jest tam cały kołnierz (077103171N) dostępny tylko w ASO za 1200zł
Wewnątrz jest jednak jakiś simering i może da się go podmienić? Cieknie mi na łączeniu silnika i skrzyni na 99% po stronie silnika.

-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Dostępny jest zamiennik
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Dodatkowo sugeruje zakup uszczelki pod tylną płytę - nie duży koszt a przy jednej okazji można zrobić
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Można próbować skrzynię odsuwać od silnika ale zadanie proste napewno nie będzie
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Jesteś pewny, że to leci z uszczelniacza wału?
Masz kilka innych miejsc, z których będzie ciekło a olej będzie spływał na łączeniu
skrzyni z silnikiem.
Zawsze zaczynasz od góry uszczelniać. Grawitacja robi swoje.
Uszczelka pokrywy zaworów.
Uszczelniacz czujnika wałka.
Uszczelka pod głowicą.
Uszczelnienie dekli wałków z tyłu.
Dopiero jak tego jesteś pewny, że nie cieknie bierzesz się za rozłączanie skrzyni z silnikiem.
A tam oprócz samego uszczelniacza:
Pokrywa pionowa, w której jest umieszczony uszczelniacz.
Uszczelka dużej miski olejowej.
Masz kilka innych miejsc, z których będzie ciekło a olej będzie spływał na łączeniu
skrzyni z silnikiem.
Zawsze zaczynasz od góry uszczelniać. Grawitacja robi swoje.
Uszczelka pokrywy zaworów.
Uszczelniacz czujnika wałka.
Uszczelka pod głowicą.
Uszczelnienie dekli wałków z tyłu.
Dopiero jak tego jesteś pewny, że nie cieknie bierzesz się za rozłączanie skrzyni z silnikiem.
A tam oprócz samego uszczelniacza:
Pokrywa pionowa, w której jest umieszczony uszczelniacz.
Uszczelka dużej miski olejowej.
Wymieniałem go w ABZ-cie. Żadnego problemu, dekla nie ruszałem. Robota jak przy każdym simmeringukrisker pisze:Piszesz o samym simeringu (85X105X12)? Jeśli tak, to faktycznie - są dostępne. Ciekawe jak z wymianą (wyjęcie i włożenie w kołnierz). Jeśli tylko na wcisk, to luzik, ale jak są jakieś inne patenty to gorzej.

Four rings to rule them all
Bardzo bym chciał, żeby to leciało z góry, a nie z łączenia, ale niestety to gdzieś w środku. Zostaje simering, przegroda lub miska (ta ostatnia da się pewnie zweryfikować po zdjęciu misek). Spróbuję jeszcze zajrzeć tam endoskopem, o ile będzie wystarczająca ilość miejsca.marekp750 pisze:Jesteś pewny, że to leci z uszczelniacza wału?
Masz kilka innych miejsc, z których będzie ciekło a olej będzie spływał na łączeniu
skrzyni z silnikiem.
Zawsze zaczynasz od góry uszczelniać. Grawitacja robi swoje.
Uszczelka pokrywy zaworów.
Uszczelniacz czujnika wałka.
Uszczelka pod głowicą.
Uszczelnienie dekli wałków z tyłu.
Dopiero jak tego jesteś pewny, że nie cieknie bierzesz się za rozłączanie skrzyni z silnikiem.
A tam oprócz samego uszczelniacza:
Pokrywa pionowa, w której jest umieszczony uszczelniacz.
Uszczelka dużej miski olejowej.