[D3 05 4.2MPI ] Nie działający przycisk na klamce pasażera
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
- orkaskawina
- Super Klubowicz
- Posty: 627
- Rejestracja: 25 lis 2012, 11:57
- Lokalizacja: Skawina
Było jak w fabryce tylko ja tą wtyczkę do przodu wytargałem do lutowania ,ale mam pytanie bo mam wyciągnięty zamek i nie mogę zlokalizować co steruje dociągiem.W momencie kiedy przełączę zapadkę zamka w 1 pozycję powinien uruchomić się dociąg a tu cisza dociąg sprawny.Jest tam co prawda mały mikro switch ale on na pewno nie steruje musi być coś jeszcze. Ktoś to ogarniał bo auto mam rozgrzebane potrzebna pilna pomoc.123mielony pisze:Ciekawe czy to w fabryce tak nieudolnie poskładali czy ktoś tam zaglądał i coś mu się nie powiodło.
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
Już od dłuższego czasu przeglądam i szukam podpowiedzi na wymianę tego mikrostyku pod przyciskiem - i nic. Trzeba się poświęcić . Rozebrałem klamkę zewętrzną i jest tam na płytce pod przyciskiem mikrostyk na 4-rech nóżkach. Niestety ojciec czas i wilgoć zrobiły w nim totalne spustoszenie więc już przyszedł na niego czas, zresztą komputer diagnostyczny podaje mi błąd właśnie tego mikrostyku. Kupiłem bardzo podobny - lecz myślę że o niebo lepszy bo dodatkowo wodoodporny mikrostyk - http://www.sklep.cyfronika.com.pl/pl/p/ ... arny/28883 . Mam już pomysł na jego wymianę - wszystkie części już skompletowane więc czekam na wolny długi weekend i po Bożym Ciele będę wymieniał.
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
Działałeś coś juz?czaruś pisze:Już od dłuższego czasu przeglądam i szukam podpowiedzi na wymianę tego mikrostyku pod przyciskiem - i nic. Trzeba się poświęcić . Rozebrałem klamkę zewętrzną i jest tam na płytce pod przyciskiem mikrostyk na 4-rech nóżkach. Niestety ojciec czas i wilgoć zrobiły w nim totalne spustoszenie więc już przyszedł na niego czas, zresztą komputer diagnostyczny podaje mi błąd właśnie tego mikrostyku. Kupiłem bardzo podobny - lecz myślę że o niebo lepszy bo dodatkowo wodoodporny mikrostyk - http://www.sklep.cyfronika.com.pl/pl/p/ ... arny/28883 . Mam już pomysł na jego wymianę - wszystkie części już skompletowane więc czekam na wolny długi weekend i po Bożym Ciele będę wymieniał.
masz jakieś foto z rozbiorki klamki -wyciagniecia tego mikrostyku?
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
co prawda to nie jest w temacie ale też mnie interesuje ta kwestia....orkaskawina pisze:Było jak w fabryce tylko ja tą wtyczkę do przodu wytargałem do lutowania ,ale mam pytanie bo mam wyciągnięty zamek i nie mogę zlokalizować co steruje dociągiem.W momencie kiedy przełączę zapadkę zamka w 1 pozycję powinien uruchomić się dociąg a tu cisza dociąg sprawny.Jest tam co prawda mały mikro switch ale on na pewno nie steruje musi być coś jeszcze. Ktoś to ogarniał bo auto mam rozgrzebane potrzebna pilna pomoc.123mielony pisze:Ciekawe czy to w fabryce tak nieudolnie poskładali czy ktoś tam zaglądał i coś mu się nie powiodło.
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
Witajcie,
Wrzucam fotkę - dziś znalazłem starą klamkę i pomyślałem, że mogę troszkę wyjaśnić wątpliwości dotyczące wymiany samego przycisku/styku.
Jak widać na zdjęciu - chromowany element klamki przykrecony jest na dwie skrajne śrubki- widać je, gdy zajrzymy pod odchyloną klamke. Wykręcimy je za pomocą Torx o rozmiarze 6.
Niestety - dwóch śrubek znajdujących się bliżej przycisku nie da się odkręcić (prawdopodobnie są zalane). Jedyna opcja to nacięcie tego plastiku jak na foto, ale jak się domyślacie - ponowny montaż grozi użyciem kleju i silikonu..
Przycisk zalany jest masa, która da się usunąć, a sam styk jest rzeczywiście standardowy - wymiar jak w 99% otaczającej nas elektroniki oraz standardowot- 4 "nóżki".
Nadmienię też, że:
-nie da się zdemontować klamki zewnętrznej bez demontażu boczka drzwi.
-nie uda się również wyjąć gumki nad tym stykiem- tej która osadzona jest wewnątrz chromowanej listwy na klamce- bez jej uszkodzenia - choć biorąc pod uwagę całe przedsięwzięcie.. wolałbym mieć gumkę uszczelnioną silikonem niż klejoną klamkę i cały proces demontażu i montażu. Zwykle zresztą gumka i tak jest już nieszczelna co jest powodem problemów ze stykiem.
Podsumowując - w przyszłości poleciłbym :
-wydłubanie gumki w jak najlepszym stanie, przelutowanie styku, przymocowane i uszczelnienie gumki dobrym silikonem.
Jeśli to nie pomoże lub się nie uda- nic nie tracimy. Trzeba kupić klamkę i przebrnąć przez demontaz/montaż.
Mam nadzieje że pomogłem.
Pozdrawiam
D
Wrzucam fotkę - dziś znalazłem starą klamkę i pomyślałem, że mogę troszkę wyjaśnić wątpliwości dotyczące wymiany samego przycisku/styku.
Jak widać na zdjęciu - chromowany element klamki przykrecony jest na dwie skrajne śrubki- widać je, gdy zajrzymy pod odchyloną klamke. Wykręcimy je za pomocą Torx o rozmiarze 6.
Niestety - dwóch śrubek znajdujących się bliżej przycisku nie da się odkręcić (prawdopodobnie są zalane). Jedyna opcja to nacięcie tego plastiku jak na foto, ale jak się domyślacie - ponowny montaż grozi użyciem kleju i silikonu..
Przycisk zalany jest masa, która da się usunąć, a sam styk jest rzeczywiście standardowy - wymiar jak w 99% otaczającej nas elektroniki oraz standardowot- 4 "nóżki".
Nadmienię też, że:
-nie da się zdemontować klamki zewnętrznej bez demontażu boczka drzwi.
-nie uda się również wyjąć gumki nad tym stykiem- tej która osadzona jest wewnątrz chromowanej listwy na klamce- bez jej uszkodzenia - choć biorąc pod uwagę całe przedsięwzięcie.. wolałbym mieć gumkę uszczelnioną silikonem niż klejoną klamkę i cały proces demontażu i montażu. Zwykle zresztą gumka i tak jest już nieszczelna co jest powodem problemów ze stykiem.
Podsumowując - w przyszłości poleciłbym :
-wydłubanie gumki w jak najlepszym stanie, przelutowanie styku, przymocowane i uszczelnienie gumki dobrym silikonem.
Jeśli to nie pomoże lub się nie uda- nic nie tracimy. Trzeba kupić klamkę i przebrnąć przez demontaz/montaż.
Mam nadzieje że pomogłem.
Pozdrawiam
D
Ostatnio zmieniony 16 cze 2016, 11:36 przez Ploky, łącznie zmieniany 1 raz.
tam jest wtyczka 5-pin?
ze schematów wychodzi tak:
- masa
- zwarcie do masy przyciskiem
- pozostałe trzy to czujnik dotyku oraz antena kessy nieopisane na schemacie dokładnie
czy w tej klamce faktycznie jest coś więcej niż ten przycisk?
możesz ją pociąć?
ze schematów wychodzi tak:
- masa
- zwarcie do masy przyciskiem
- pozostałe trzy to czujnik dotyku oraz antena kessy nieopisane na schemacie dokładnie
czy w tej klamce faktycznie jest coś więcej niż ten przycisk?
możesz ją pociąć?
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020