[D4 14 4.2TDI] Modyfikacja: maksymalny moment obrotowy
[D4 14 4.2TDI] Modyfikacja: maksymalny moment obrotowy
Czy ktos sie orientuje ile ta skrzynia znosi Nm?
A8L 4.2TDI, 462PS/1041NM
Nie jestem pewien czy nie mam juz za duzo, a chcialbym jeszcze malego moda zrobic.
W necie znalazlem takie cos:
ZF 8HP Audi A8 (D4)
- 8HP-55AF AL551-8Q (0BK) do 700 NM
- 8HP-90AF AL951-8Q (0BL) do 1000 NM
Nie wiem na ile te informacje sa wiarygodne, bo to nie sa oficjalne dane.
ZF telefonicznie nic nie powiedzieli, tylko tyle ze ich skrzynie nie nadaja sie do modyfikacji
Wyczytalem gdzies jeszcze ze to ta sama skrzynia co w S8 i niby max 1000Nm.
Co niektorzy mowia ze 1100, ja zyczylbym sobie 1200Nm , niektore mercedesy tyle trawia, a producent skrzyn (chyba) w ten sam.
W necie znalazlem takie cos:
ZF 8HP Audi A8 (D4)
- 8HP-55AF AL551-8Q (0BK) do 700 NM
- 8HP-90AF AL951-8Q (0BL) do 1000 NM
Nie wiem na ile te informacje sa wiarygodne, bo to nie sa oficjalne dane.
ZF telefonicznie nic nie powiedzieli, tylko tyle ze ich skrzynie nie nadaja sie do modyfikacji
Wyczytalem gdzies jeszcze ze to ta sama skrzynia co w S8 i niby max 1000Nm.
Co niektorzy mowia ze 1100, ja zyczylbym sobie 1200Nm , niektore mercedesy tyle trawia, a producent skrzyn (chyba) w ten sam.
A8L 4.2TDI, 462PS/1041NM
Te TDI musi ładnie za.....alać.... tyle niutków hoho
Jak ze spalaniem u ciebie???
Jak ze spalaniem u ciebie???
Ostatnio zmieniony 17 cze 2016, 23:56 przez jordan233, łącznie zmieniany 1 raz.
Narazie 20tys na tym setupie zrobilem w krotkim czasie, od marca i wszystko gra, a nie oszczedzam auta wrecz przeciwnie.
Na wykresie wyglada to OK wiec po naradzie z ludzmi ktorzy sie na tym bardziej znaja, tak zostawilem.
Spalanie raczej nawet mi wzroslo o jakies 0,5-1l/100km ale raczej dlatego ze jakos teraz ciagle jest ogien
Mam srednio teraz 10,1l a wczesniej 9,6l, a ogolnie miedzy 7,4l a 18l.
Jak to teraz smiga, zobaczyc mozna na youtube
Na wykresie wyglada to OK wiec po naradzie z ludzmi ktorzy sie na tym bardziej znaja, tak zostawilem.
Spalanie raczej nawet mi wzroslo o jakies 0,5-1l/100km ale raczej dlatego ze jakos teraz ciagle jest ogien
Mam srednio teraz 10,1l a wczesniej 9,6l, a ogolnie miedzy 7,4l a 18l.
Jak to teraz smiga, zobaczyc mozna na youtube
A8L 4.2TDI, 462PS/1041NM
Moj kanal na Youtube
Albo klikasz na "www" w moim profilu na forum - nowi abonenci zawsze mile widziani
Albo klikasz na "www" w moim profilu na forum - nowi abonenci zawsze mile widziani
A8L 4.2TDI, 462PS/1041NM
Hehe widzę że jazda nocą wskazana ;pA8L pisze:Moj kanal na Youtube
Albo klikasz na "www" w moim profilu na forum - nowi abonenci zawsze mile widziani
Ten filmik z BMW to jeszcze przed chipowaniem???
Dalem po prostu d...y
Taki spontan, mialem czterech wiernych widzow i nikt nie chcial wysiasc. On byl sam. Dodatkowo zewnetrzny pas, normalnie kontroluje takiego 550D, mam jeszcze pare innych scen.
Ale trzeba przyznac (choc niechetnie) ze te silniki triturbo daja rade...
Taki spontan, mialem czterech wiernych widzow i nikt nie chcial wysiasc. On byl sam. Dodatkowo zewnetrzny pas, normalnie kontroluje takiego 550D, mam jeszcze pare innych scen.
Ale trzeba przyznac (choc niechetnie) ze te silniki triturbo daja rade...
Ostatnio zmieniony 18 cze 2016, 07:39 przez A8L, łącznie zmieniany 1 raz.
A8L 4.2TDI, 462PS/1041NM
Heeh. Za dwa lata pewnie te A8 wyląduje na niemieckim mobile.de już bez moda, jedż tu potem po pewne auto za zachodną granicę... Jakim olejem zalewasz motor ?A8L pisze:Mysle ze mniej wiecej jeszcze 2 lata i 100 tys. km
[ Dodano: 2016-06-17, 17:40 ]
Dowiedzialem sie ze skrzynia wytrzymuje 1000Nm - moze kogos bedzie to interesowalo.
Filmiki pierwsza klasa