LPG master - to tak dla żartu trochę, bo mam LPG też w samochodzie. Jedyną i najbardziej skuteczną opcją sprawdzenia tych teorii jest odłączenie elektrozaworu na butli + odłączenie komputera gazu. Oczywiście dobrze by było też wykasować błędy w opcji "engine"w Vag com aby zresetować korekty wtrysków. Zobacz czy jest różnica - zajmie CI to raptem 10 minut - spróbuj, może warto
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 95 4.2PB/LPG ] Wypadanie zapłonu i brak zapłonu na cyl
-
emilus143
- Super Klubowicz

- Posty: 612
- Rejestracja: 06 wrz 2014, 16:05
- Lokalizacja: Kielce
Z tą kompresją to masz rację, a jeśli chodzi o układ zapłonowy to gaz jest bardziej wrażliwy na problemy z zapłonem, więc wydaje siębyć wszystko ok- sorry nie spojrzałem dokładnie na treść.
LPG master - to tak dla żartu trochę, bo mam LPG też w samochodzie. Jedyną i najbardziej skuteczną opcją sprawdzenia tych teorii jest odłączenie elektrozaworu na butli + odłączenie komputera gazu. Oczywiście dobrze by było też wykasować błędy w opcji "engine"w Vag com aby zresetować korekty wtrysków. Zobacz czy jest różnica - zajmie CI to raptem 10 minut - spróbuj, może warto
LPG master - to tak dla żartu trochę, bo mam LPG też w samochodzie. Jedyną i najbardziej skuteczną opcją sprawdzenia tych teorii jest odłączenie elektrozaworu na butli + odłączenie komputera gazu. Oczywiście dobrze by było też wykasować błędy w opcji "engine"w Vag com aby zresetować korekty wtrysków. Zobacz czy jest różnica - zajmie CI to raptem 10 minut - spróbuj, może warto
I`m the LPG master






