A8 D2 3.7
A8 D2 3.7
MODEL: Audi A8
SILNIK: 3,7
MOC: 260KM
MODY POD MASKĄ: wkładka k&n , końcowy z kwasówki
ZAWIESZENIE: gwint FK
UKLAD HAMULCOWY: przód 360mm z d3
KOŁA: Duże
NADWOZIE: ...
AUDIO: standard
WNETRZE: standard
Po Długich poszukiwaniach i namowach forumowego kolegi Pszendzy dokonałem takiego o to zakupu półtora roku temu :
Po doprowadzeniu auta do jakiegoś stanu + założeniu Speedlinów 20'' 10j +255/30/20 wyglądała tak :
Rok 2016 i auto wygląda tak :
Autko w dalszym ciągu staram się doprowadzać do lepszego stanu w miarę możliwości.
SILNIK: 3,7
MOC: 260KM
MODY POD MASKĄ: wkładka k&n , końcowy z kwasówki
ZAWIESZENIE: gwint FK
UKLAD HAMULCOWY: przód 360mm z d3
KOŁA: Duże
NADWOZIE: ...
AUDIO: standard
WNETRZE: standard
Po Długich poszukiwaniach i namowach forumowego kolegi Pszendzy dokonałem takiego o to zakupu półtora roku temu :
Po doprowadzeniu auta do jakiegoś stanu + założeniu Speedlinów 20'' 10j +255/30/20 wyglądała tak :
Rok 2016 i auto wygląda tak :
Autko w dalszym ciągu staram się doprowadzać do lepszego stanu w miarę możliwości.
Bajtas204 był namawiany na zakup d2 bo to najlepsze auta (zwłaszcza przedlifty) a silnik to już własny wybór. Nie wiem jak Bajtkowi ale mojej żonie 3,7 wystarczaApophis pisze:pszendza Cie na 3,7 namówił? Przecie 90% forum (ja sie nie zaliczam do tej grupki) uważa że to kaleka nie silnik
Gwint FK z tyłu też masz z regulacją ??
A8- nie dla idiotów !!
dice111 pisze:Na starych felgach bardziej mi się podobał.
Felgi dalej leżą i czekają Panowie, więc spokojniepuzzel1 pisze:fajny kolorek zacisków też jakoś bardziej mi się podoba na speedlinach
Pszendza pisze:Bajtas204 był namawiany na zakup d2 bo to najlepsze auta (zwłaszcza przedlifty) a silnik to już własny wybór. Nie wiem jak Bajtkowi ale mojej żonie 3,7 wystarczaApophis pisze:pszendza Cie na 3,7 namówił? Przecie 90% forum (ja sie nie zaliczam do tej grupki) uważa że to kaleka nie silnik
Gwint FK z tyłu też masz z regulacją ??
Nie.