Witam mam problem, chciałbym zacząć od opisania całej sytuacji a następnie zadać kilka pytań.
Gdy wsiadam do samochodu odpalam ruszam normalnie auto zachowuje się jak zawsze ale po jakiś 5 - 10 min jazdy autem zaczyna szarpać i strzelać z wydechu ( tylko dzwięk ) podczas szarpnięcia zapala się kontrolka CAT, czasami zdarza się tak że skrzynia przechodzi w tryb awaryjny i jedzie tylko na 3 biegu a czasem przerywa i nie chce się przełączyć gdy stoje samochodem na wolnych obrotach i zapali się CAT auto gaśnie czasem odpala bez problemu a czasem dopiero po 5,6 próbach byłem na 3 diagnostykach na 1 pokazywało awarie sondy lambda a na 2 pozostałych awarie z czujnikiem wału korbowego oraz czujnik przepustnicy był tam jakiś błąd sporadyczny nie pamiętam teraz dokładnie jaki myślę że czujniki są ok bo nie możliwe jest żeby 2 czujniki bądź 3 padły w tym samym czasie, i jest jakaś usterka ktora powoduje komunikaty, jutro wymienimy przepustnice na próbe i zobaczymy czy coś błędy powrócą ale chciałem zapytać czy miał może ktoś podobny problem ? Chciałem dodać jeszcze że pierwszy raz zdarzyło mi się to gdy jechałem z górki i puściłem całkiem gaz auto było rozpędzone i po jakims czasie zaczęło właśnie szarpać. Jeżeli macie jakieś pytania będe odpowiadał na bieżąco z góry dziękuję za każdą odpowiedź i pozdrawiam
[S8 D2 98 LPG ] Opis problemu
[S8 D2 98 LPG ] Opis problemu
Ostatnio zmieniony 24 lip 2016, 17:18 przez Kozi_xi, łącznie zmieniany 1 raz.
Podpiecie kkomputera i odczytanie bledow nie jest diagnostyka. Trzeba sie przejechac i zobaczyc co sie dzieje, czy zaplony wypadaja, czy sygnal z jakiegos czujnika zanika czy co sie dokladnie dzieje. Bez tego mozna wrozyc z fusow, szczegolnie po takich objawach jak opisales.
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
Moim zdaniem znika gdzieś zasilane, może przekaźnik, może zimny lut przy sterowniku, zaśniedziała wtyczka, wspomniano o zalaniu ...to też możliwe. Nie wymieniałbym na razie podzespołów typu przepustnica czy czujniki bo one takich objawów nie dają, zająłbym się najpierw sprawdzeniem wszystkich połączeń plusowych i masowych.
Ok namówiliście mnie na sprawdzenie zasilania i okablowania sory za pomyliłem podpięcie komputera do diagnostyki, będe informował jak idą postępy, jak ktoś ciekawy to zaglądnie
[ Dodano: 2016-08-01, 16:18 ]
Temat do zamknięcia audi miało zwarcie w czujniku wału korbowego wymieniłem kabelek i auto hula jak nowe
[ Dodano: 2016-08-01, 16:18 ]
Temat do zamknięcia audi miało zwarcie w czujniku wału korbowego wymieniłem kabelek i auto hula jak nowe