Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 98 4.2PB/LPG ] Patent na odkrecenie wlewu w tylnym mos

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

[D2 98 4.2PB/LPG ] Patent na odkrecenie wlewu w tylnym mos

Post autor: Bugalon » 31 lip 2016, 18:45

Ktosm ma jakis patent na odkrecenie wlewu i spustu w tylnym moscie. Tak zapieczone mam to że niczym ruszyc tego nie moge. Stuknąć mlotkiem przy wlewie nawet nie ma jak, bo zamachu nie ma jak wziac. Nic sie nie dzieje, most chodzi normalnie ale olej bym chcial zmienic tylko nie chce czegos pourywac a na metrowej rurce na kluczu ani drgnie.
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Gość

Post autor: Gość » 31 lip 2016, 18:51

bieresz śrube jakąs duża i odcinasz tak by dospawać do tego korka na zywo i złapac konkretnym kluczem. Robiłem tak raz jak sie zesrał imbus. Potem patent był lepszy jak ori.

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 31 lip 2016, 19:13

Znaczy patent krecenia na hama rozmiem nie narobi biedy? Nie chce tego z gwintem wykrecic razem, bo potem beda klopoty :)
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Gość

Post autor: Gość » 31 lip 2016, 20:43

Wojtuś pukałem cudowałem...kupa. poszukalim my śruby chyba 12-14 z dużym łbem na klucz np 22 i przyspawalim my to jak się dało. Ostygło to ale zarazem podgrzało dobrze gwint i ładnie sie odkręciło. Potem dokończysz taki spawik i bedzie juz o wiele lepszy korek. odkrecalim na chama to fakt ale tam jest sporo gwintu nie jakis drobniutki. Inaczej co możesz zorbic to wylac i wyjac dyfer i wlac spustem.

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 01 sie 2016, 07:43

Tak jak Apophis, mówi spawanko, też tak miałem.
Przy spawaniu po naprężeniach korek odkręcił się bajecznie.

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 01 sie 2016, 13:13

dobra, sprobuje tigiem w ogole ten korek troche nagrzac, jak temperatury złapie to moze odpusci, bo imbus cały czas mam cały - nie obrobiłem go bo za mądry jestem na to, zeby na hama ciągnąć :D
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 01 sie 2016, 21:08

W firmie zrobiłem specjalny klucz na takie śruby spustowe, odciąłem od imbusa 1,5-centymetrowy kawałek i przyspawałem go na końcu płaskownika 5x30mm o długości ponad 50cm. Od tamtej pory nie mamy problemu z odkręcaniem takich śrubek ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl