Witam, mam pare pytań czy przy wymianie tytułowego czujnika trzeba rozbierać jakieś elementy czy dostęp jest jakiś skomplikowany ? I czy ułatwi mi sprawę jak samochód będzie na kanale ?
Tagi wybieramy z rozwijanego paska, obok napisu temat. Nie piszemy ręcznie.
[S8 D2 98 LPG ] Czujnik wału korbowego
[S8 D2 98 LPG ] Czujnik wału korbowego
Ostatnio zmieniony 01 sie 2016, 06:29 przez Kozi_xi, łącznie zmieniany 1 raz.
Raczej tu, bo kolega ma 5-biegową skrzynię: http://www.a8team.pl/d2-00-42pb-lpg-czu ... t11170.htm
Four rings to rule them all
Na dole przy flanszy polosi jest, widac go jak byk z kanalu nawet bez odkrecania płyty pod silnikiem.
Wymiana zajmie albo 10 minut jak chcesz rzucic kabel byle jak albo z dobre półtorej godziny jesli chcesz go ułożyć ładnie za wszystkimi osłonami termicznymi tak jak fabryka przykazała.
Nie wyjmuj czujnika od razu. Po odkręceniu go i usunięciu wszystkich mocowań jego przewodu przywiąż wtyczkę nowego czujnika do główki starego czujnika i wyciągaj stary czujnik "do góry". Tym sposobem wciągniesz od razu przewód nowego czujnika bo nie jest łatwo to zrobić jak najpierw wykonasz demontaż tego starego czujnika.
Wymiana zajmie albo 10 minut jak chcesz rzucic kabel byle jak albo z dobre półtorej godziny jesli chcesz go ułożyć ładnie za wszystkimi osłonami termicznymi tak jak fabryka przykazała.
Nie wyjmuj czujnika od razu. Po odkręceniu go i usunięciu wszystkich mocowań jego przewodu przywiąż wtyczkę nowego czujnika do główki starego czujnika i wyciągaj stary czujnik "do góry". Tym sposobem wciągniesz od razu przewód nowego czujnika bo nie jest łatwo to zrobić jak najpierw wykonasz demontaż tego starego czujnika.
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"