Witam, mam problem na 90% ze sterownikiem silnika. Przepływomierz mam nowy - ciągle wywala jego błąd - zbyt wysoka wartość. Mechanik mierzył napięcie na wtyczce, raz go nie było raz spadało. Raz trzymało chyba 4,8V.
Podejrzenie pada na sterownik silnika
Potrzebuję opis pinów do tego sterownika, pomożecie?
[ Dodano: 2016-08-09, 10:17 ]
Chodzi mi o piny odpowiadające za przepływomierz
[D2 98 4.2PB/LPG ] Sterownik silnika
Schematy elektryczne silnika, na stronie 11, przepływomierz - G70: http://www.mediafire.com/download/4sjzi ... ryczne.pdf
Opis typu przepływomierza stosowanego w D2 preFL: http://www.mediafire.com/download/qr6np ... 2/hfm2.pdf
Opis typu przepływomierza stosowanego w D2 preFL: http://www.mediafire.com/download/qr6np ... 2/hfm2.pdf
Four rings to rule them all
Dziś jeszcze raz diagnozowałem, przepływomierz podaje normalne wartości, jednak po chwili, przy 2500 obrotach. Na vagu pokzauje jedną wartość w okolicy 6 g/s a druga wartośc skacze do 16g/s. Napięcia na przepływomierzu są dobre.
Diagnoza sterownik silnika - przekaźnik analogowo cyfrowy. Do tego wyskoczył błąd w skrzyni 18258
oddam sterownik we wtorek do naprawy, zobaczę ile będą chcieli za naprawę
[ Dodano: 2016-09-01, 13:31 ]
Oddałęm auto do fachowca, nie stwierdził usterki sterownika a tylko rozjechane dawki paliwowe. Jak stwierdził, "przywrócił ustawienia fabryczne", wyregulował mieszankę i jak narazie problem znikł......
Czyli nie warto ślepo podążać za błędami z vaga..
Diagnoza sterownik silnika - przekaźnik analogowo cyfrowy. Do tego wyskoczył błąd w skrzyni 18258
oddam sterownik we wtorek do naprawy, zobaczę ile będą chcieli za naprawę
[ Dodano: 2016-09-01, 13:31 ]
Oddałęm auto do fachowca, nie stwierdził usterki sterownika a tylko rozjechane dawki paliwowe. Jak stwierdził, "przywrócił ustawienia fabryczne", wyregulował mieszankę i jak narazie problem znikł......
Czyli nie warto ślepo podążać za błędami z vaga..
po ustawnieuniu i dwóch dniach przerwy, auto znó szalało, gaśnie, tryb awaryjny, zalewa go...
nie uwierzycie... nie wiem czy to powód... rozebrałem dziś cewki, wyciągnąłem świece, byłe czarne - przez to pewnie że silnik zalewało... złożyłem wszystko do kupy.. i jak na razie problemy zniknęły
czyżby słabo dokręcone świece z prawej strony? gwint świec był mokry od oleju - do wysokości stożka świecy... hmmm
nie uwierzycie... nie wiem czy to powód... rozebrałem dziś cewki, wyciągnąłem świece, byłe czarne - przez to pewnie że silnik zalewało... złożyłem wszystko do kupy.. i jak na razie problemy zniknęły
czyżby słabo dokręcone świece z prawej strony? gwint świec był mokry od oleju - do wysokości stożka świecy... hmmm