Witam wszystkich, wczoraj moja skrzynka weszła w tryb awaryjny, na vagu wypluło takie błędy:
Skrzynia:
18169 Shift Lock Solenoid (N110)
17090 Transmision Range Sensor (F125)
ABS:
01119 Gear Recognition Signal
Dodam że dzień wcześniej przy mocniejszym ruszeniu wylało mi się 1/3 puszki coli zalewając pokrętło od ustawień kompa i webasta (puszka stała tuż przy klimatroniku i lewarku biegów) polało się troszkę też przy lewarku (problem pojawił się dzień później), wczoraj naprawiałem też oświetlenie przyczepki i wrzuciłem 2 razy wsteczny na samym zapłonie i w tym momencie awaria, czy ma ktoś jakieś pomysły ewentualnie jest ktoś po podobnych przejściach
![]() |
![]() |
[D2 99 4.2PB/LPG ] Tryb Awaryjny 3 błędy
[D2 99 4.2PB/LPG ] Tryb Awaryjny 3 błędy
Automatycznie Uwikłany Dodatkowymi Inwestycjami
Dokłądniedanishow pisze:Błędy wskazują na wybierak
Cola jest to cholerstwo, wejdzie w połączenia elektryczne i zaklei tak, że nie będzie styku.Danio pisze:wylało mi się 1/3 puszki coli zalewając pokrętło od ustawień kompa i webasta (puszka stała tuż przy klimatroniku i lewarku biegów
Kuzyn miał podobny przypadek w Golfie i zalał climatronic, tak zakleiło przyciski, że połowa funkcji nie działała. Rozebranie i wyczyszczenie wszystkiego pomogło jak ręką odjął. Na przyszłość już uważał.
Problem rozwiązany, naprawa skrzyni kosztowała mnie 50 groszy, BEZPIECZNIK (urwał nać!!!) od wstecznego światła się przepalił a jest on także od ograncznika prędkości (brak ograncznika = tryb awaryjny), przy czyszczeniu styków w lampie przyczepy źle osadzilem blaszkę od żarówki na wstecznym zrobiło się zwarcie i stąd cała awaria
Po wymianie bezpiecznika zero błędów, wszystko w normie, a co do coli to naszczescie nic nie zalało w lewarku.
Dzięki koledzy za chęć pomocy.
Po wymianie bezpiecznika zero błędów, wszystko w normie, a co do coli to naszczescie nic nie zalało w lewarku.
Dzięki koledzy za chęć pomocy.
Automatycznie Uwikłany Dodatkowymi Inwestycjami