![]() |
![]() |
![]() |
[D2 '99 4,2PB] Co syczy w przekładni kierowniczej?
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
[D2 '99 4,2PB] Co syczy w przekładni kierowniczej?
Panowie i Panie tak jak w temacie,co może syczeć w przekładni kierowniczej jak nie cieknie płyn.Rozmawiałem z gościem co regeneruje magle i on mówi że jeżeli nie cieknie to on nie widzi potrzeby wymiany uszczelnień.Dodam że wspomaganie normalnie pracuję i się nie zacina.Co Wy na to ,od czego zacząć.
Ostatnio zmieniony 30 lis 2010, 10:40 przez 123mielony, łącznie zmieniany 2 razy.
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
No tak wszystko się zgadza tyle że u mnie magiel i przewody suchę,a Ty mówiłeś że u ciebie się ten przewód delikatnie pocił.
[ Dodano: 2010-10-29, 20:11 ]
Kolego gdzie kupowałeś przewody aso czy używka?
[ Dodano: 2010-11-10, 19:05 ]
Powracam do tematu syczenia,kolega kkarol polecił mi wymianę przewodów od pompy do magla ale to niestety nie pomogło,czy ktoś ma może jakiś inny pomysł co to moze syczeć.Dodam że płynu nie ubywa wspomaganie działa poprawnie,czy zawór serwotronik może mieć z tym coś wspulnego.
[ Dodano: 2010-10-29, 20:11 ]
kkarol pisze:przeciez pisalem ci czemu syczy - podalem gotowe rozwiazanie.
Kolego gdzie kupowałeś przewody aso czy używka?
[ Dodano: 2010-11-10, 19:05 ]
Powracam do tematu syczenia,kolega kkarol polecił mi wymianę przewodów od pompy do magla ale to niestety nie pomogło,czy ktoś ma może jakiś inny pomysł co to moze syczeć.Dodam że płynu nie ubywa wspomaganie działa poprawnie,czy zawór serwotronik może mieć z tym coś wspulnego.
123mielony
Kolego, uporałeś się z problemem?
Dziś rano mnie dopadło chyba to samo. Dodam, że auto było zawsze garażowane, od kilku dni stoi pod chmurką z powodu przeprowadzki i konieczności wydania garażu nowemu nabywcy, nie wiem, czy to ma jakiś związek z awarią.
Jest dokładnie jak u Ciebie, wspomaganie działa jak należy, tylko syczy gdzieś przy kolumnie w środkowym położeniu kierownicy.
Kolego, uporałeś się z problemem?
Dziś rano mnie dopadło chyba to samo. Dodam, że auto było zawsze garażowane, od kilku dni stoi pod chmurką z powodu przeprowadzki i konieczności wydania garażu nowemu nabywcy, nie wiem, czy to ma jakiś związek z awarią.
Jest dokładnie jak u Ciebie, wspomaganie działa jak należy, tylko syczy gdzieś przy kolumnie w środkowym położeniu kierownicy.
Ostatnio zmieniony 19 lis 2010, 09:05 przez artekk, łącznie zmieniany 1 raz.
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
Jeszcze nie niestety,byłem u mechanika posprawdzał pozaglądał i ręce rozłożył.ale jak skręcał wszystko do kupy to jak się łączy magiel z kolumną tu nad nogami kierowcy to z tego pierwszego uszczelniacza coś delikatnie się zaśliniło.Właśnie czekam na uszczelniacz,wymienimy to dam znać czy pomogło,ale to dopiero po niedzieli.
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
Faktycznie nie za dużo tam zobaczyłem, i nie wiem, co dalej :-?123mielony pisze:Powiem Ci że wawet z kanału nie bardzo coś tam widać tak ta przekładnia jest zabudowana że niech ich
Profilaktycznie wymieniłem olej we wspomaganiu (zielony FEBI), przeczyściłem filtr w zbiorniczku, ale nic to nie dało, jak syczało tak syczy.
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj