[D3 03 4.2MPI ] Skrzynia szarpie przy zmianach biegów
-
- Forum Audi A8
- Posty: 213
- Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
- Lokalizacja: Starogard Gdański
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Dowiem się
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Forum Audi A8
- Posty: 213
- Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
- Lokalizacja: Starogard Gdański
No lpg jest w tragicznym stanie, za szybko się przełącza i potrafi zgasnąć na postoju, czuje znaczną różnice między lpg a pb. Mój gazownik wraca dopiero z urlopu w czwartek.danishow pisze:Sprawdź LPG, bo może jest lipa i rozjechały się korekty ...co również skutkuje szarpaniem skrzyni przy zmianach biegów.Wojtec1987 pisze:Bardzo delikatnie ale falują.
Mam kabel do zenita w moim e39 gdzie robiłem wszystko sam, ale tutaj jest stag.
Ogólnie to w e39 jak lpg robiło bałagan w sterowniku, to wystarczyło skasować adaptacje, pojeździć na pb trochę i dopiero potem regulacja lpg, jak tutaj skasować korekty pb ? Mam checka na zegarach, a błąd to błąd adaptacji tak mówił poprzedni właściciel, wiec ewidentnie od lpg.
Miałem podobny objaw jak autor tematu. U mnie bylo tak samo przy zatrzymywaniu na światłach do zera. Efekt jakby odbicia od ściany. Na początku myślałem że coś jest luźne. Bo taki był objaw jakby wał czy coś. Robiłem wszystko co możliwe. Kasowanie adaptacji i nowy soft. Guzik to dawało.
Ale zbliżała się wymiana oleju w skrzyni. I po wymianie jak ręką odjął. Skrzynia nie do poznania.
Ale zbliżała się wymiana oleju w skrzyni. I po wymianie jak ręką odjął. Skrzynia nie do poznania.
Witam,
Jak miałem a6 c6 3.0 TDI i czytałem o tych kłopotach ze skrzynia po wymianie oleju, doszedłem do wniosku , że oleju zmieniał nie będę , bo same wymiany co 60 tys wyjda mnie tyle , ile remont skrzyni jak sie rozsypie. Jeździłem 100 tys i nic sie nie działo choć mechanik namawiał na wymianę. Auto do końca zmieniało biegi płynnie i bez jakichkolwiek szarpnięc.
W tym roku kupiłem a8 d3 2005 rok, 200 tysi nalatane, stan super, no i mechanik namówił mnie na wymianę oleju. Z raci iż zakładam ze tym autem długo pojeżdze zgodziłem się.
Jak myslicie co sie dzieje?? Od jakiegos czasu z rzadka, auto po odpaleniu szarpie jak cholera, nie da się ruszyć. Po chwili przechodzi mu to i można jechać normalnie. Na początku myślałem ze to świece, ale raczej nie. Zamontowałem też gaz, ale dzieje sie to na benzynie i chyba raczej nie ma wpływu gaz na skrzynie? Co z tym fantem zrobić? Jade za 1 miesiąc na wakacje i nie chciał bym stanąc gdzies 2tys km od domu.
pozdrawiam
Jak miałem a6 c6 3.0 TDI i czytałem o tych kłopotach ze skrzynia po wymianie oleju, doszedłem do wniosku , że oleju zmieniał nie będę , bo same wymiany co 60 tys wyjda mnie tyle , ile remont skrzyni jak sie rozsypie. Jeździłem 100 tys i nic sie nie działo choć mechanik namawiał na wymianę. Auto do końca zmieniało biegi płynnie i bez jakichkolwiek szarpnięc.
W tym roku kupiłem a8 d3 2005 rok, 200 tysi nalatane, stan super, no i mechanik namówił mnie na wymianę oleju. Z raci iż zakładam ze tym autem długo pojeżdze zgodziłem się.
Jak myslicie co sie dzieje?? Od jakiegos czasu z rzadka, auto po odpaleniu szarpie jak cholera, nie da się ruszyć. Po chwili przechodzi mu to i można jechać normalnie. Na początku myślałem ze to świece, ale raczej nie. Zamontowałem też gaz, ale dzieje sie to na benzynie i chyba raczej nie ma wpływu gaz na skrzynie? Co z tym fantem zrobić? Jade za 1 miesiąc na wakacje i nie chciał bym stanąc gdzies 2tys km od domu.
pozdrawiam
-
- Forum Audi A8
- Posty: 213
- Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Sprawdź czy nie masz wypadania zapłonu po odpaleniu ... walczę z tym już miesiąc ... identyczny objaw mam.wazik pisze:Witam,
Jak miałem a6 c6 3.0 TDI i czytałem o tych kłopotach ze skrzynia po wymianie oleju, doszedłem do wniosku , że oleju zmieniał nie będę , bo same wymiany co 60 tys wyjda mnie tyle , ile remont skrzyni jak sie rozsypie. Jeździłem 100 tys i nic sie nie działo choć mechanik namawiał na wymianę. Auto do końca zmieniało biegi płynnie i bez jakichkolwiek szarpnięc.
W tym roku kupiłem a8 d3 2005 rok, 200 tysi nalatane, stan super, no i mechanik namówił mnie na wymianę oleju. Z raci iż zakładam ze tym autem długo pojeżdze zgodziłem się.
Jak myslicie co sie dzieje?? Od jakiegos czasu z rzadka, auto po odpaleniu szarpie jak cholera, nie da się ruszyć. Po chwili przechodzi mu to i można jechać normalnie. Na początku myślałem ze to świece, ale raczej nie. Zamontowałem też gaz, ale dzieje sie to na benzynie i chyba raczej nie ma wpływu gaz na skrzynie? Co z tym fantem zrobić? Jade za 1 miesiąc na wakacje i nie chciał bym stanąc gdzies 2tys km od domu.
pozdrawiam
vcds grupy 15-16-17
Raczej też się nie sprawdzi, bo błędy w sterownikach już będą. Chyba że elektrycznie odepnie instalkę gazową, wykasuje błędy i wtedy na samej benzynie pojeździ.danishow pisze:wazik, jak gaz ciulowo zamontowany to i skrzynia będzie działać ciulowo ...pojeździj z tydzień na samej benzynie jak objawy zniknął to wina gazu
Bądź dobry jak chleb.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 213
- Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Skasować błędy w lpg, i w silniku żeby zresetowały się adaptację, nie musi lpg odpinać.pebo pisze:Raczej też się nie sprawdzi, bo błędy w sterownikach już będą. Chyba że elektrycznie odepnie instalkę gazową, wykasuje błędy i wtedy na samej benzynie pojeździ.danishow pisze:wazik, jak gaz ciulowo zamontowany to i skrzynia będzie działać ciulowo ...pojeździj z tydzień na samej benzynie jak objawy zniknął to wina gazu
A nie będzie z instalki lpg waliło błędami do sterowników silnika i skrzyni? U znajomego właśnie tak było i dopiero zupełnie wypięcie elektryki gazowni pomogło. A na początku każdy stawiał na awarię skrzyni biegów. LPG tak mieszało że skrzynia dawała chyba wszystkie możliwe objawy uszkodzeń z padniętym konwerterem włącznie. Po odpięciu okazało się że wszystko jest ok i instalka poszła do gruntownej przeróbki. Sterowniki skrzyni i silnika są ze sobą wzajemnie mocno skomunikowane że tak powiem.
Bądź dobry jak chleb.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 213
- Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Zgadzam się ale to są skrajne przypadki, ja stawiam na wypadania zapłonu na którymś cylindrze, sam mam problem z wypadaniem na 1 cylindrze, robiłem chyba wszystko co się dało, nic nie pomaga ehh objaw identyczny, odpalam, szarpie autem, poczekam 30 sekund i jak ręką odjął.pebo pisze:A nie będzie z instalki lpg waliło błędami do sterowników silnika i skrzyni? U znajomego właśnie tak było i dopiero zupełnie wypięcie elektryki gazowni pomogło. A na początku każdy stawiał na awarię skrzyni biegów. LPG tak mieszało że skrzynia dawała chyba wszystkie możliwe objawy uszkodzeń z padniętym konwerterem włącznie. Po odpięciu okazało się że wszystko jest ok i instalka poszła do gruntownej przeróbki. Sterowniki skrzyni i silnika są ze sobą wzajemnie mocno skomunikowane że tak powiem.