[S8 D3 07 ] elektryka oszalała :)
A tak w ogóle to trzeba zamknąć temat. Wymiana pompy ze sterownikiem załatwiła sprawę.
Dla zainteresowanych:
- nie regeneruje się tych sterowników;
- ja kupiłem jedyną dostępną o tym samym numerze za 2000,00
- koszt w ASO najpierw diagnozy, potem wymiany pompy (całej) i kodowanie - 842,00 (zalali układ nowym płynem, więc spokój na 2 lata)
- rozwiewam mit jakoby ASO nie chciało montować używek związanych z bezpieczeństwem (jakby nie patrzył sprawa dotyczyła hamulców)
jak pisałem koszt nowej pompy ze sterownikiem 13000,00 (do mojego modelu teraz stosuje się uniwersalny zestaw z końcówką CS, ja mam AB i taką znalazłem. Musi być ten sam nr, albo ten uniwersalny CS). Gdzieś na ebayu widziałem nówki pompy za 1700$.
Może się to komuś przyda.
Dla zainteresowanych:
- nie regeneruje się tych sterowników;
- ja kupiłem jedyną dostępną o tym samym numerze za 2000,00
- koszt w ASO najpierw diagnozy, potem wymiany pompy (całej) i kodowanie - 842,00 (zalali układ nowym płynem, więc spokój na 2 lata)
- rozwiewam mit jakoby ASO nie chciało montować używek związanych z bezpieczeństwem (jakby nie patrzył sprawa dotyczyła hamulców)
jak pisałem koszt nowej pompy ze sterownikiem 13000,00 (do mojego modelu teraz stosuje się uniwersalny zestaw z końcówką CS, ja mam AB i taką znalazłem. Musi być ten sam nr, albo ten uniwersalny CS). Gdzieś na ebayu widziałem nówki pompy za 1700$.
Może się to komuś przyda.