części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 4.2PB] A8 uszczelka pod głowicą

greg26
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 423
Rejestracja: 11 lut 2010, 22:06
Lokalizacja: GA

Post autor: greg26 » 22 paź 2010, 20:03

Niby dlaczego pasek po ściągnięciu nie powinien być założony drugi raz jeśli jego przebieg jest np.20 tysięcy km?Skoro na pasku bezproblemowo w 4.2 można zrobić 100 tyś.Głupoty jakieś wypisujecie.Sam w poprzedniej a8 założyłem ten sam pasek,który miał przebieg 30 tys km,gdyż wymieniałem simering wałka rozrządu,bo lał i bez sensu było zakładać nowy pasek,skoro 30 tysięcy temu założyłem kompletny nowy rozrząd.Ale każdy robi jak chce,może niektórzy są po prostu przewrażliwieni i tak to jedynie można tłumaczyć.

przemoR888
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 313
Rejestracja: 27 paź 2009, 19:43
Lokalizacja: wielkopolska/ Piła

Post autor: przemoR888 » 22 paź 2010, 20:16

mówimy jakie są zalecenia firm produkujących paski. A mówią że pasek zakłada się raz, po zdemontowaniu drugi raz nie można go używać i tyle. Tak się powinno robić ( ale czy jest to robienie kasy na ludziach zmuszonych kupnem paska (bo stracą gwarancję) czy też nie sami musimy sobie odpowiedzieć ;-) )

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 23 paź 2010, 00:57

chodzi o to że jak już ktoś tam to rozgrzebie to czas moze więcej kosztowac niż ten pasek dlatego przy okazji jak już rozbebeszone to go wymienić ( u mnie koszt paska to 100 zł za oryginał BOSCH , V8 to jakieś 300zł )
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2295
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 23 paź 2010, 07:30

Dokładnie , każdy robi jak chce . Po 5 tys też pewnie włożyłbym ten sam pasek ale po 20 tys już nie - wolę się nie zastanawiać jak jestem 1500km od domu pod Charkowem na Ukrainie czy wrócę do domu. :-P
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

greg26
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 423
Rejestracja: 11 lut 2010, 22:06
Lokalizacja: GA

Post autor: greg26 » 23 paź 2010, 18:23

Colln nie wiem czy dobrze zrozumiałem z twoją wypowiedź,wnioskuję z tego że do twojego auta 2,8 pasek kosztuje 100,a do V8 300 zł.Jeśli Cię źle zrozumiałem to nie ma tematu ale jeśli dobrze to napisz mi dlaczego u Ciebie do V6 (2.8 ) pasek kosztuje 100 zł,a do V8 (3.7 i 4.2) 300zł skoro do V6 i do V8 idą te same paski.Siedzę trochę w tej branży i sprzedałem już tony części i trochę znam się na tym i jak dla mnie to lepszym rozwiązaniem jeśli chodzi o paski są: Conti i Gates.Żaden mechanik,którego znam nie montuje boscha,chyba że się klient uprze- chce oszczędzić (bosch jest zazwyczaj kilka oczek tańszy od konkurencji- chodż nie zawsze),Bosch generalnie popsuł się jako marka- to nie te same części co kilkanaście lat temu,osobiście zastanowiłbym się poważnie nad założeniem paska bosch do swojego auta,chyba wybrałbym dayco zamiast niego.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl