części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D3 02 4.2MPI/LPG ] Brak ssania, problem z obrotami!

domin1212
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 92
Rejestracja: 03 sty 2010, 11:45
Lokalizacja: Sieradz

[D3 02 4.2MPI/LPG ] Brak ssania, problem z obrotami!

Post autor: domin1212 » 15 wrz 2010, 11:27

Panowie zawsze jak odpalałem samochód zimny to słyszałęm jak chodzi na ssaniu i obroty miał tak troche nad jednym tyś. i po chwili się wyłączało a teraz nie ma tego jak odpale to ma obroty od razu tak jak powinien mieć czyli niżej niż jeden tyś. jak mu zrobie mała przegazówke na postoju to jak póśzcze gaz to obroty spadują tak że prawie mi zgaśnie i dopiero się unormują tak jak powinny być. Co to może być za przyczyna dodam że dzień przed tym jak się tak stało dałem mu ostro po garach! Z GóRY DZIEKUJE ZA POMOC I POZDRAWIAM.




Poprawiłem tytuł Twojego wątku - mam nadzieję że następne które założysz będą nazwane już poprawnie czyli z użyciem odpowiednich tagów i zgodnie z regulaminem: http://www.a8team.pl/topics12/2943.htm
Pozdrawiam, FOSS.
Ostatnio zmieniony 28 sty 2012, 21:42 przez domin1212, łącznie zmieniany 2 razy.
$$$Domin$$$
.

Awatar użytkownika
riki76
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 27 gru 2009, 18:15
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: riki76 » 24 paź 2010, 19:56

No ja mam to samo.....

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 24 paź 2010, 20:14

Myślę, że może to być wina czujnika temperatury zewnętrznej lub kończącej się przepływki. Bo ona także steruje mieszanką paliwową. Jest wiele powodów które mogą wpływać na taki stan rzeczy. Najlepiej by było podpiąć Vag-a i nim sprawdzić jakość mieszanki paliwowej i czujników. Na pewno powinny wypluć jakieś błędy.
Dążenie do doskonałości.

Awatar użytkownika
riki76
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 27 gru 2009, 18:15
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: riki76 » 24 paź 2010, 20:16

brak błędów na VAGu a parametry na jakie patrzeć i w których blokach?

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 24 paź 2010, 20:31

Najwięcej zamieszania w tym wszystkim wprowadza czujnik temperatury zewnętrznej. On właśnie określa na jakich obrotach powinien pracować silnik. Choć nie bez znaczenia może tu mieć stan chyba przepustnicy. U mnie dla przykładu po każdym odpaleniu auta są obroty podwyższone a potem opadają. Co do bloków na Vag-u to dokładnie ci nie powiem bo nie pamiętam dokładnie. U siebie kontroluję je co jakiś czas i sprawdzam czy nie odbiegają poprzedniego odczytu. Nie wiem jakie dokładnie powinny być wzorcowe ale wolę kontrolować czy coś się na nich zmienia.
Dążenie do doskonałości.

Awatar użytkownika
riki76
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 27 gru 2009, 18:15
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: riki76 » 24 paź 2010, 20:52

Przydała by się jakaś rozpiska bloków w VAGu co do czego bo tak to tylko trzeba się domyślać, do Diesla to miałem wszystko jak na dłoni a tu na razie schody...

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 24 paź 2010, 21:19

1 dział silnik, potem 33-34 lambdy. 101 przepływka (chyba bo z pamięci)
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl