Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 95 3.7PB/LPG ] Wpięcie reduktora LPG

Awatar użytkownika
oliwier30
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 233
Rejestracja: 11 gru 2014, 06:28
Lokalizacja: Dolnośląskie

[D2 95 3.7PB/LPG ] Wpięcie reduktora LPG

Post autor: oliwier30 » 28 wrz 2016, 17:46

Witam,Panowie czy wpięcie reduktora LPG pod zbiorniczkiem wyrównawczym będzie miało wpływ na to że auto będzie lekko kulało jak na klimatroniku będzie ustawiona niska temperatura?Ogarniam teraz instalacje i wszystko chodzi cacy ale tylko wtedy jak na klimatroniku mam ustawione powyżej np.24 stopni <bezradny>
Jak jest np. na 19 stopni to auto lekko kuleje,niezbyt równo chodzi na postoju i czuć gaz na zewnątrz,ewidentnie tak jakby reduktor był nie dogrzany.

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 28 wrz 2016, 18:23

Zasilanie masz wziete z przewodu nagrzewnicy?
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Awatar użytkownika
oliwier30
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 233
Rejestracja: 11 gru 2014, 06:28
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: oliwier30 » 28 wrz 2016, 18:32

Jeden przewód jest wpięty do węża od nagrzewnicy drugi z 5cm pod zbiorniczkiem wyrównawczym.

ernesto

Post autor: ernesto » 28 wrz 2016, 22:27

oliwier30 pisze:Jeden przewód jest wpięty do węża od nagrzewnicy drugi z 5cm pod zbiorniczkiem wyrównawczym.
Podstawa hydrauliki się kłania dla gazownika. Nim potniesz przewody, pierw sprawdź jak funkcjonuje układ chłodzenia by nie zaburzyc jego pracy i działania.
Reduktor ma być wpiety równolegle w nagrzewnice.
Złe podpięcie może powodować zamarzanie reduktora przy niskich temperaturach zewnętrznych.

Awatar użytkownika
oliwier30
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 233
Rejestracja: 11 gru 2014, 06:28
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: oliwier30 » 29 wrz 2016, 16:16

ernesto, układ działa sprawnie,ogrzewanie jest bardzo dobre,silnik się nie grzeje itd.
Jedynie to ta różnica w pracy silnika zależna od temperatury na klimatroniku.
Miałem ostatnio mały wyciek płynu i wystarczyło że stan w zbiorniczku trochę opadł i już wywalało na benzynę,reduktor zamarzał.
Dziwne bo gdzieś tu na forum ktoś pisał że takie wpięcie jest też dopuszczalne <bezradny>

ernesto

Post autor: ernesto » 29 wrz 2016, 22:09

Dopuszczalne nie oznacza dobre.
Wepnij sie tak jak powinno to byc.
A tak zapytam do ktorego węża jest wpiety reduktor przy nagrzewnicy? Do zasilania czy powrotu?
Jesli do powrotu tooczywiste jest to, że gdy elektrozawory sie zamkną to nie bedzie obiegu przez reduktor.
Inna sprawa jest taka, ze zbiorniczek wyrownawczy jest tylko zbiorniczkiem.
Plyn przez niego nie przeplywa tak ja powinien z tego wzgledu, ze ma tylko dwa przewody.
Jeden jest to zalewajacy caly uklad a drugi jest to przelewowy ktory znaduje sie na grubym wezu od chłodnicy.

Awatar użytkownika
oliwier30
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 233
Rejestracja: 11 gru 2014, 06:28
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: oliwier30 » 29 wrz 2016, 22:28

ernesto, przy nagrzewnicy jest wpięty do węża na którym znajduje się taki jakby zawór zwrotny,nie wiem czy to zasilanie czy powrót ;)

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 29 wrz 2016, 22:48

Dla mnie wąż od zbiornika jest normalnie połączony z powrotem nagrzewnicy i to rozwiązanie musi być dobre. Dodatkowy wąż to niepotrzebne mnożenie bytów moim zdaniem. Co więcej powrót zbiornika idzie wprost a powrót z nagrzewnicy po trójniku. To widać na załączonym obrazku. Wąż ma średnicę 16mm

Jak obieg parownika staje to musi być zapowietrzony albo przytkany.

Jak by był źle połączony na zasilaniu od strony nagrzewnicy to by nie było obiegu
Kot też jest Quattro

Awatar użytkownika
oliwier30
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 233
Rejestracja: 11 gru 2014, 06:28
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: oliwier30 » 03 paź 2016, 06:59

Wczoraj byłem na dłuższej wycieczce i się potwierdziło że coś jest nie tak,temperatura na klimatroniku ustawiona na 19 i przy wyprzedzaniu wywala na benzyne,dałem temperaturę na 26 stopni i wszystko ok.
Wydaje mi się że znaczenie tu będzie miało wysokość wpięcia,teraz jest poniżej reduktora,a jak się wepnę w nagrzewnicę to będzie nad reduktorem,no chyba że się mylę? <bezradny>
Ukaniu układ jest drożny i na pewno nie zapowietrzony także to raczej odpada.
Myślę że najprościej będzie się przepiąć i po prostu sprawdzić czy będzie poprawa,dzisiaj będę miał kabelek do lpg to sprawdzę jak wygląda temperatura reduktora przy różnych ustawieniach temperatury.

Gość

Post autor: Gość » 03 paź 2016, 10:10

Masz źle wpięte i jak zamkniesz klime to brak ciepła.

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 03 paź 2016, 13:22

Zrób fotke pod który masz wąż od nagrzewnicy wpięty.

Awatar użytkownika
oliwier30
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 233
Rejestracja: 11 gru 2014, 06:28
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: oliwier30 » 03 paź 2016, 19:10

Fotki :
Obrazek

Obrazek

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 04 paź 2016, 11:56

Ja mam wpięte w te same miejsca i grzanie jest.
Jeśli temperatura jest ustawiona niższa obwód ogrzewania jest bocznikowany i płyn krąży tamtędy łatwo.
Uruchom soft diagnostyczny i zobacz co dzieje się temperaturą reduktora.
Jeśli działało a nie działa to nie ma cudów ale trzeba rozebrać i sprawdzić po kolei czy węże mają właściwe światło w środku, czy jaki glut z silikonu nic nie zapchał.
Reduktor w tym położeniu się dobrze odpowietrzy ale potrzebuje solidnego dmuchnięcia płynu. Zatkaj na chwilę jeden wąż tylko do nagrzewnicy i się przejedź. Może się poprawi.
Mnie się samo odpowietrzyło ale ja mam króćcami do góry.
Kot też jest Quattro

Awatar użytkownika
oliwier30
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 233
Rejestracja: 11 gru 2014, 06:28
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: oliwier30 » 08 paź 2016, 18:29

Ukaniu, czy to działało dobrze to nie wiem bo zeszłą zimę prawie nie jezdziłem tym autem,a jak już to na benzynie.W lecie nie było żadnego problemu.
W każdym bądz razie zrobiłem wpięcie w nagrzewnice tak jak radził ernesto i wszystko teraz hula dobrze <okok> Dzięki.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 08 paź 2016, 23:32

Mam wpięte dokładnie tak samo, reduktor szybko się nagrzewa i trzyma temperaturę nawet przy minusowych temperaturach podczas szybkiej jazdy, z tym że ...u mnie reduktor leży a u Ciebie zamontowany jest w pozycji pionowej co utrudnia przepływ wody i uniemożliwia 100% odpowietrzenie reduktora ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl