Witam!
Podłączyłem dziś profilaktycznie VAG-a. Otrzymałem błąd 65535. Jest to błąd komunikacji z ECU. I teraz mam pytanie.
Czy do komputera idzie przewód podciśnieniowy? U znajomego w A4 B5 po otrzymaniu tego błędu wylałem szklankę oleju z komputera. Winowajcą było turbo. Tu w 4.2 nie ma turbo. Stąd moje zapytanie.
Lampka MIL się nie pali, silnik pracuje równo, skrzynia również.
Posiadam również błąd 01119. Objawia się kontrolką klocków hamulcowych, lecz czujniki ok. Czyściłem kostkę tą okrągłą co wchodzi do skrzyni [według poradnika] lecz kontrolka czasem znów wyskakuje.
Pozdrawiam!
![]() |
![]() |
[D2 02 4.2PB ] Błąd 65535 podciśnienie ECU?
[D2 02 4.2PB ] Błąd 65535 podciśnienie ECU?
Ostatnio zmieniony 04 paź 2016, 12:34 przez sux256, łącznie zmieniany 1 raz.
65535 to blad po niudanym flashu lub z sumami kontrolnymi lub z samym prockiem Infineona czyli problem wewnetrzny w ecu.
Najczesciej pada pamiec flash jesli pokazuje sie taki blad.
Odlacz ako na noc...sprawdz rano.
W 1.8t miales czujnik map wbudowany w ecu, tutaj masz jedynie baro-sensor.
Najczesciej pada pamiec flash jesli pokazuje sie taki blad.
Odlacz ako na noc...sprawdz rano.
W 1.8t miales czujnik map wbudowany w ecu, tutaj masz jedynie baro-sensor.
Lepiej stracić minutę w życiu, niż życie w minutę...zwolnij !