Witam,pora przedstawić swoją a8.Po długich poszukiwaniach,przejechaniu ok 2 tys km kupiłem w końcu v8.Planowałem kupić 98r i w full opcji ale w naszym kochanym kraju prawie każda a8 jest przemęczona.
10.12.2015r Dokonałem zakupu i wraz z biegiem czasu zostało zrobione:
-rozrząd firmy ContiTech
-Pasek osprzętu wraz z dwiema rolkami i napinaczem
-Tarcze,klocki przód tył MaxGear + przewody + nowy płyn hamulcowy
-Nabita oraz odgrzybiona klimatyzacja
-Olej Valvoline MaxLife 10w40 + filtr MAN
-Płyn chłodniczy Glixol
-Płyn wspomagania FEBI (zielony)
-Olej skrzyni Mobil ATF 220 + filtr
-Uszczelki pokryw zaworów + pasta wszystko firmy Victor Reinz
-Filtr kabinowy,powietrza
-Świece Denso + fajki
-Nowe amortyzatory przód sachs
-Listwy wtryskowe LPG Hercules + zestaw naprawczy parownika KME GOLD + nowe filtry przewody
-Została uszczelniona chłodniczka oleju + nowy kruciec
hmm na chwile obecną przychodzą mi tylko te rzeczy jak coś jeszcze sobie przypomnę to dopisze a teraz kilka zdjęć:
![]() |
![]() |
A8 D2 4.2 1996r ABZ 4HP24
- daniel3262
- Forum Audi A8
- Posty: 73
- Rejestracja: 09 gru 2015, 21:51
- Lokalizacja: Chełm
A8 D2 4.2 1996r ABZ 4HP24
Ostatnio zmieniony 12 paź 2016, 17:47 przez daniel3262, łącznie zmieniany 4 razy.
- daniel3262
- Forum Audi A8
- Posty: 73
- Rejestracja: 09 gru 2015, 21:51
- Lokalizacja: Chełm
Wiem o tym gazownik mi powiedział,gaz jest od spokojnej jazdy a jak człowiek chce poszaleć lub zrobić zrywa ze świateł to jest przycisk PBdanishow pisze:KME Gold za cienki bolek do tego silnika, ciśnieniowo wyrabia ale temperatura gazu leci na łeb przy pełnym obciążeniu także nie pałowałbym za gazie

Wiem denerwuje mnie to strasznie,ale to nie są oryginalne sprężyny tak mi się wydaje,musiałbym kupić ori i założyć przód oraz tył.danishow pisze: Poza tym przód strasznie wysoko ...w DE mówią na takie zjawisko "Polnische Keil". Dbaj o furę. Pozdrówka.