[D3 04 4.2MPI/LPG ] Wymiana modułu mmi
[D3 04 4.2MPI/LPG ] Wymiana modułu mmi
Koledzy powiedzcie mi jak wymieniam moduł mmi to rozumiem że muszę go jakoś zakodowac na nowo?? Czy ktoś może mi w tym pomóc. Przed wymiana wlanczalo się na chwilę wyświetlacz się wysuwal i vcds nie łączył się z radiem nawigacja itp. Po wymianie nie otwiera się wcale ale za to mogę wejść z każdy podzespołu i mogę wszystko sprawdzić.
Ostatnio zmieniony 12 paź 2016, 15:57 przez ryzu20a8l, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Wymiana modułu mmi
ryzu20a8l pisze:Koledzy powiedzcie mi jak wymieniam moduł mmi to rozumiem że muszę go jakoś zakodowac na nowo?? Czy ktoś może mi w tym pomóc. Przed wymiana wlanczalo się na chwilę wyświetlacz się wysuwal i vcds nie łączył się z radiem nawigacja itp. Po wymianie nie otwiera się wcale ale za to mogę wejść z każdy podzespołu i mogę wszystko sprawdzić.
Ściągałeś Conponent Protection??? - bez tego nie ruszy.
Numer ten sam niema znaczenia, CP i tak musi być ściągnięte.ryzu20a8l pisze:A nikt na forum z okolic szczecina tego nie robi?? Kupiłem po numerze starego znalazłem taki sam drugi
W szczecinie powinien ktos być, a jak nie to na wysyłkę do kogoś kto ogarnia.
Jak masz pewność legalność pochodzenia to wal do ASO ,będzie nawet taniej -ale się upewnij.
A ja z doświadczenia wiem, że 95 procent modułów z allegro nie przejdzie CP w ASO. Procedura ściągnięcia CP to nie tylko sprawdzenie czy część nie pochodzi z kradzionego auta, ale również z samochodu skasowanego przez ubezpieczalnie. Różnica tylko taka, że jeśli część jest z kradzionej fury to masz interpol na głowie i musisz się tłumaczyć, a jeśli auto skasowane przez ubezpieczalnie to po prostu nie przejdzie procedury.
Ze Szczecina nie jestem ale CP mogę ściągnąć na dwa sposoby. Jeśli auto pojawi się u mnie to ogarnę to po OBD nie dotykając modułów, mogę zrobić również wysyłkowo, w tym momencie potrzebuję kessy i nowy moduł, ewentualnie jeśli stary moduł jest dostępny mogę przepisać to z modułu do modułu bez kessy.
Ze Szczecina nie jestem ale CP mogę ściągnąć na dwa sposoby. Jeśli auto pojawi się u mnie to ogarnę to po OBD nie dotykając modułów, mogę zrobić również wysyłkowo, w tym momencie potrzebuję kessy i nowy moduł, ewentualnie jeśli stary moduł jest dostępny mogę przepisać to z modułu do modułu bez kessy.
Ostatnio zmieniony 22 sty 2017, 09:42 przez iCAtronic, łącznie zmieniany 1 raz.
Pochwal się kolego jak to się odbywa po OBD,jestem ciekaw:)iCAtronic pisze:A ja z doświadczenia wiem, że 95 procent modułów z allegro nie przejdzie CP w ASO. Procedura ściągnięcia CP to nie tylko sprawdzenie czy część nie pochodzi z kradzionego auta, ale również z samochodu skasowanego przez ubezpieczalnie. Różnica tylko taka, że jeśli część jest z kradzionej fury to masz interpol na głowie i musisz się tłumaczyć, a jeśli auto skasowane przez ubezpieczalnie to po prostu nie przejdzie procedury.
Ze Szczecina nie jestem ale CP mogę ściągnąć na dwa sposoby. Jeśli auto pojawi się u mnie to ogarnę to po OBD nie dotykając modułów, mogę zrobić również wysyłkowo, w tym momencie potrzebuję gateway i nowy moduł, ewentualnie jeśli stary moduł jest dostępny mogę przepisać to z modułu do modułu bez gatewaya.
Ale zapewne się nie dowiemy:)
Raczej chodziło mu o złączę a nie, że po OBD
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Reset modułu do stanu fabrycznego (virgin) robię przez OBD swoim autorskim sprzętem, niestety nie obsługuje on wszystkich dostępnych modułów, ale z MMI z D3 sobie radzi, następnie dopisanie do auta poprzez GEKO tak jak w ASO.
dice111 - Z AVDI nie jest wcale tak z górki. Nie jest wcale takie idealne jak wynika z opisów.
dice111 - Z AVDI nie jest wcale tak z górki. Nie jest wcale takie idealne jak wynika z opisów.
Elektronika samochodowa Wrocław
Aktywna ochrona komponentu - pomoc w usuwaniu zdalnie.
Aktywna ochrona komponentu - pomoc w usuwaniu zdalnie.