[D3 03 4.2MPI ] Rozładowuje się akumulator
Poza tym nie ma jednego rozwiazania. Problemem jest nie usypianie jakiegos sterownika i w kazdym przypadku mogl to byc inny sterownik niestety trzeba do tego podejsc indywidualnie.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
- Forum Audi A8
- Posty: 214
- Rejestracja: 07 mar 2016, 19:14
- Lokalizacja: Rybnik/Caernarfon (UK)
Tyle sie tego juz na czytałem ze mi sie miesza chodziło mi o sterownik zarządzania energia!To chyba nie czytasz ze zrozumieniem.... bo nie żaden moduł komfortu ale sterownik zarządzania energią.
Dzisiaj posłuchałem głośników i u mnie tech po zamknięciu auta dalej słuchać delikatny szum nie odłącza jakby audio. Jak wypne byle jaka wtyczkę w bagażniku od wzmacniacze czy innego urządzenia to wszystko gaśnie prawidłowo, oczywiście mmi nie działa wiec zacieśnia to w pewnym sensie poszukiwania ! Teraz jakoś trzeba dojść do tego co sie nie wylancza i czemu co oczywiście nie będzie łatwe
Ostatnio zmieniony 17 paź 2016, 06:02 przez pogi1986, łącznie zmieniany 1 raz.
I tu niestety Cię zmartwię bo miałem tak samo i nie było to u mnie nic z bagażnika, choć wszystko na to wskazywało i wszyscy elektronicy sugerowali że wzmacniacz nie usypia. Najgorsze było to że żaden nie wymienił na inny i się nie upewnił tylko "wymień wzmacniacz i będzie ok a za znalezienie przyczyny $$$ się ... należy" ogólnie parę tysi na to wydałem i nic. U mnie winowajcą był moduł kessy. Nie wiem co ma jedno z drugim wspólnego ale u mnie miało.pogi1986 pisze:Dzisiaj posłuchałem głośników i u mnie tech po zamknięciu auta dalej słuchać delikatny szum nie odłącza jakby audio. Jak wypne byle jaka wtyczkę w bagażniku od wzmacniacze czy innego urządzenia to wszystko gaśnie prawidłowo, oczywiście mmi nie działa wiec zacieśnia to w pewnym sensie poszukiwania ! Teraz jakoś trzeba dojść do tego co sie nie wylancza
Pozdrawiam
łukasz88
To, że np nie usypiał bo myślał, że jesteś np w środku lub że auto nie zamknięte itp... coś mu się pochrzaniło i nie usypiał Niestety poszczególne moduły mimo zupełnie odmiennych funkcji mają duży wpływ na siebie nawzajem
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
- Forum Audi A8
- Posty: 214
- Rejestracja: 07 mar 2016, 19:14
- Lokalizacja: Rybnik/Caernarfon (UK)
Moze cos wctym jest bo u mnie nie działa tylni prawy przycisk tyle ze nie działał odkąd kupiłem auto i wszystko było ok a teraz nagle akumlator rozladowyje zauważyłem jeszcze ze wcześniej pokazał ten prawy przycisk w vcdsie ze nie działa a teraz nie pokazuje moze ma to jakies powiązanie zaraz sciagne boczek i sprobuje to jakoś rozłączyć i wtedy bede wiedział czy to jest jakoś powiazane
większość problemów z rozładowywaniem akumulatora jest spowodowana przez te dwa systemy (otwieranie/zamykanie bez-kluczykowe i odpalanie bez-kluczykowe)lukasz88 pisze:U mnie winowajcą był moduł kessy. Nie wiem co ma jedno z drugim wspólnego ale u mnie miało.
wystarczy, że jedna antena, klamka wariuje i szuka kluczyka w pętli to sterownik się nie usypia i "zabija" akumulator
dlatego należy w tych systemach mieć czysto (VCDS/ODSI/VAS - błędów brak) i muszą być one sprawne
Jeśli o moduł chodzi to raczej nie łatwo go naprawić. Czasem się da ale 99% to wymiana. Ale może to też być jakaś antena np a nie koniecznie moduł. Akurat ten moduł wymieniał bym spokojnei na używkę. Najwyżej się zje***ie znowu i nic się strasznego nie stanie. To nie łożysko w kole czy część silnika
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Naprawa jest bardzo prosta i idzie ją samemu zrobić było o tym pisane i to prze zemnie.drago_o pisze:Jeśli o moduł chodzi to raczej nie łatwo go naprawić
Wymiana z tego co się dowiadywałem na używkę też nie jest prosta i nie tania i nie tylko tu chodzi o cp ale między innymi dochodzi immo i nie wiadomo jak długo podziała.drago_o pisze:ale 99% to wymiana
łukasz88
-
- Forum Audi A8
- Posty: 214
- Rejestracja: 07 mar 2016, 19:14
- Lokalizacja: Rybnik/Caernarfon (UK)
Ja sie poddaje ! Moje autko jutro ma jechac do mechanika zobaczymy czy to ogarnie ! Zaznaczył mi ze moze to potrwać nawet tydzień zanim cos znajdzie ale jestem dobrej myśli ! Oczywiście jak sie cos wyjaśni to dam znac chyba ze zadzwoni za kilka dni i powie ze nie da rady wtedy sprzedaje audi i wracam do BMW
Nie łam się:)pogi1986 pisze:Ja sie poddaje
Przygotuj portfel. Nie licz za bardzo na poprawę. Chyba że naprawdę dobry elektronik.pogi1986 pisze:Moje autko jutro ma jechac do mechanika zobaczymy czy to ogarnie
Wszyscy tak mówią a wg. mojej oceny jeżeli ktoś naprawdę chce i się zna to max 2 dni ale to i tak za długo. Ale wiadomo każdy ma $$$ w oczach.pogi1986 pisze:Zaznaczył mi ze moze to potrwać nawet tydzień zanim cos znajdzie ale jestem dobrej myśli
pogi1986 pisze: powie ze nie da rady wtedy sprzedaje audi i wracam do BMW
łukasz88
-
- Forum Audi A8
- Posty: 214
- Rejestracja: 07 mar 2016, 19:14
- Lokalizacja: Rybnik/Caernarfon (UK)
Miałem 3 BMW 3,5,i 7 każda starsza od audi i z żadna nie miałem tyle problemów co z audi. 7 miałem e65 ktora uchodzi za awaryjna a u mnie działało wszystko termostat tylko wymieniłem chyba ze byłem takim szczesciazem O audi tez narazie nie wypowiadam sie zle ale napewno miałem w nim dotychczas więcej problemow ale to sie zdarza ! Zobaczymy jak wróci od elektryka wtedy wyrażę opinie na temat audi Nie mowię ze to lepsze a to gorsze ale z BMW nie miałem żadnych przykrych doświadczeń