![]() |
![]() |
[D3 04 3.0MPI/LPG ] Klucz do odkręcenia w trudno dostępnym
[D3 04 3.0MPI/LPG ] Klucz do odkręcenia w trudno dostępnym
Zabrałem się za demontaż wspornika momentu obrotowego (poduszki silnika) i myślę fajnie odkręcę całą łapę i potem poduszkę a tu zonk w moim motorku przy lewej łapie sa 4 śruby , 3 poszły elegancko a 4 ta najwyżej jest kolizyjna z kolektorem wydechowym i nie dałem rady jej odkręcić trzeba było wykręcać trochę karkołomnymi zabiegami śrubę imbusową która trzyma poduszkę od góry a jest to wewnątrz łapy i trzeba by mieć jakiś klucz wygięty o 180` stopni, grzechotka z łamaną główką nie bardzo podchodzi (ciasno) macie jakiś patent na to żeby było na przyszłość (i do innych aut też bo potrafi być podobnie)
![Obrazek]()
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
Z tego co się orientuję delikatnie to chłopaki opuszczają silnik do tego. mylę się? Był o tym temat jak komuś z powrotem skręcając coś krzywo siadł silnik 

Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Opuszczenie nic nie da bo tu chodzi o górną śrubę od łapy, jak opuści się silnik to nie poprawia to dostępu
[ Dodano: 2016-11-02, 19:31 ]
Kupiłem grzechotkę Yato 1/4 z uchylna główką i się mieści
coś w tym stylu jak to:
![Obrazek]()
[ Dodano: 2016-11-02, 19:31 ]
Kupiłem grzechotkę Yato 1/4 z uchylna główką i się mieści
coś w tym stylu jak to:
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2