Witam... W swojej A8 mam kierownice z funkcja zmiany biegow tzw F1. Problem w tym ze nie dziala poniewaz kierownica byla zmieniona (podejrzewam ze poprzdnia nie miala tej funkcji) czy istnieje mozliwosc podlaczenia tego "bajeru"?
Druga sprawa to navi RNS-E... Po wlazeniu plyty dziala przez jakoas godzine dwie pozniej pojawia sie komunikat uszkodzony dysk lub naped...nieraz nie idzie wyciagnac plyty dopiero jak wylacze zupelnie radio. drugi problem z tym wynalazkiem to wylaczanie sie urzazenia po jakis czasie i nie wylacza sie automatycznie po wyciagnieciu kluczyka... trzeci i ostatnie pytanie dotyczace navi to:
Czy idzie podlaczyc naped DVD ktory znajduje sie w bagazniku po poprzednim standardowym w A8 systemie DVD/NAVI....I czy istnieje mozliwosc podlaczenia TV do tego urzadzenia... W dole zdjecie....
[D2 01 3.3TDI ] F1 w kierownicy i navi RNS-E
[D2 01 3.3TDI ] F1 w kierownicy i navi RNS-E
Ostatnio zmieniony 10 sie 2013, 23:42 przez casanovak, łącznie zmieniany 2 razy.
od 18-09-2010 szczesliwy posiadacz A8
Wydaje się, że ktoś namieszał trochę w Twoim aucie, wydaje się odpicowane (koła itp.), to oby nie było na pierwszy rzut oka (czego nie życzę, nie zrozum mnie źle).
Tip F1 i navi RNS-D cieszą oko, żeby jeszcze działały...
Problemy z elektryką, skrzynią, układem chłodzenia, ESP i ABS, trochę się tego nazbierało.... Chyba, że kupiłeś bardzo okazyjnie, to wszystko jasne...
Tip F1 i navi RNS-D cieszą oko, żeby jeszcze działały...
Problemy z elektryką, skrzynią, układem chłodzenia, ESP i ABS, trochę się tego nazbierało.... Chyba, że kupiłeś bardzo okazyjnie, to wszystko jasne...
Witam....Dzieki za odpowiedz... w sumie to byla dosc duza okazja, kola mnie troche przerazily ale 80% jazdy tym autem odbywa sie za granica (cale szczescie zenie w Rosji:)) w Holandiiwiec tutaj z zawieszeniem nie ma problemu. ale i tak na nastepny sezon letni zmienie na 18...na zime 17..
Wymienilem rozrzad, filtry itp i obiecalem sobie ze doprowadze to auto do porzadku wiem ze czeka mnie sporo nerwow ale jazda tym cackiem zwraca wszystko:) duzo potrafie sam naprawic to cos w rodzaju hobby jednak wiem ze to auto moze mnie zaskoczyc ale to jest w pewnym sensie wyzwanie:)
Z elektryka na dobra sprawe nie ma problem tylko to esp i abs podejrzewam sterownik pompy abs, przy skrzyni na pewno olej i filtr, (moze hydro-kinetyk) i raczej termostat bo temperatura swiruje. Raz jest lekko powyzej 50 a raz normalnie okolo 90-90.. jak na autostradzie jade to wejdzie na 90 a pozniej spada do 50-60stopni. jeszcze jeden problem z ogrzewaniem a konkternie ze strefa kierowcy zadaje temperature a on grzeje caly czas podejrzewam zawor cieczy chlodzacej wchodzacej do nagrzewnicy.
Wymienilem rozrzad, filtry itp i obiecalem sobie ze doprowadze to auto do porzadku wiem ze czeka mnie sporo nerwow ale jazda tym cackiem zwraca wszystko:) duzo potrafie sam naprawic to cos w rodzaju hobby jednak wiem ze to auto moze mnie zaskoczyc ale to jest w pewnym sensie wyzwanie:)
Z elektryka na dobra sprawe nie ma problem tylko to esp i abs podejrzewam sterownik pompy abs, przy skrzyni na pewno olej i filtr, (moze hydro-kinetyk) i raczej termostat bo temperatura swiruje. Raz jest lekko powyzej 50 a raz normalnie okolo 90-90.. jak na autostradzie jade to wejdzie na 90 a pozniej spada do 50-60stopni. jeszcze jeden problem z ogrzewaniem a konkternie ze strefa kierowcy zadaje temperature a on grzeje caly czas podejrzewam zawor cieczy chlodzacej wchodzacej do nagrzewnicy.
od 18-09-2010 szczesliwy posiadacz A8
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
Kolego jeśli chodzi o RNS-E to wyłącza sie najprawdopodobniej dla tego że ktoś po zmianie nie przekodował,musisz poszukać gdzieś na forum już o tym było krok po kroku.Co do zaświecana się kontrolek od abs-u to musisz podpiąć vaga i sprawdzić jakie błędy wypluwa,u mnie pokazywało że mam walnięty czujnik ciśnienia płynu i po rozebraniu i złożeniu pompy problem sam znikł.Jeśli chodzi o F1 w kierownicy to zadam może głupie pytanie,czy jak chcesz korzystać z F1 w kierownicy to lewarek masz przestawiony na ręczną zmianę czy na D.