[D2 98 4.2PB/LPG ] Słabe osiągi.
[D2 98 4.2PB/LPG ] Słabe osiągi.
Witam.kiedys zakladalem temat.jest sporo lepiej,jednak dalej auto niema swojej mocy.
przeplywka ok,sondy lambda raczej tez ok. mierzac stoperkiem audina zbiera sie do 100tki w 8 sekund nawet z malym hakiem.moj syn jadac fiatem bravo hgt ktory ma zmierzony czas na g-techu ,7,2- ,7,6 zostawia mnie w tyle.patrzac po filmach moje audi niejedzie jak sie nalezy i juz nie wiem co jest....wczesniej mialem jeepa grand cherokke 4.7 i do 100tki byl rowniez sporo szybszy..cos niedziala w mojej audi ale juz niemoge wpasc na pomysl co.sonde jedna wymienilem wszystko jest szczelne...jest taki dynks ktory ciagnie dodakowo przepustnice dziala jakos chyba na podcisnienie nie jestem pewien czy on dziala i za co jest odpowiedzialny? pozdrawiam
Poprawiłem tytuł Twojego wątku - mam nadzieję że następne które założysz będą nazwane już poprawnie czyli z użyciem odpowiednich tagów i zgodnie z regulaminem: http://www.a8team.pl/topics12/2943.htm
Ponadto nie dubluj tematów - skoro w tym samym dziale pisałeś już wcześniej o kłopotach ze swoim autem to kontynułuj dyskusję w tym samym wątku.
FOSS.
przeplywka ok,sondy lambda raczej tez ok. mierzac stoperkiem audina zbiera sie do 100tki w 8 sekund nawet z malym hakiem.moj syn jadac fiatem bravo hgt ktory ma zmierzony czas na g-techu ,7,2- ,7,6 zostawia mnie w tyle.patrzac po filmach moje audi niejedzie jak sie nalezy i juz nie wiem co jest....wczesniej mialem jeepa grand cherokke 4.7 i do 100tki byl rowniez sporo szybszy..cos niedziala w mojej audi ale juz niemoge wpasc na pomysl co.sonde jedna wymienilem wszystko jest szczelne...jest taki dynks ktory ciagnie dodakowo przepustnice dziala jakos chyba na podcisnienie nie jestem pewien czy on dziala i za co jest odpowiedzialny? pozdrawiam
Poprawiłem tytuł Twojego wątku - mam nadzieję że następne które założysz będą nazwane już poprawnie czyli z użyciem odpowiednich tagów i zgodnie z regulaminem: http://www.a8team.pl/topics12/2943.htm
Ponadto nie dubluj tematów - skoro w tym samym dziale pisałeś już wcześniej o kłopotach ze swoim autem to kontynułuj dyskusję w tym samym wątku.
FOSS.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Dibo, łącznie zmieniany 4 razy.
Re: Słabe osiągi. 4.2
Ja trochę nie na temat... :-PDibo pisze:Witam.kiedys zakladalem temat.jest sporo lepiej,jednak dalej auto niema swojej mocy.
przeplywka ok,sondy lambda raczej tez ok. mierzac stoperkiem audina zbiera sie do 100tki w 8 sekund nawet z malym hakiem.moj syn jadac fiatem bravo hgt ktory ma zmierzony czas na g-techu ,7,2- ,7,6 zostawia mnie w tyle.patrzac po filmach moje audi niejedzie jak sie nalezy i juz nie wiem co jest....wczesniej mialem jeepa grand cherokke 4.7 i do 100tki byl rowniez sporo szybszy..cos niedziala w mojej audi ale juz niemoge wpasc na pomysl co.sonde jedna wymienilem wszystko jest szczelne...jest taki dynks ktory ciagnie dodakowo przepustnice dziala jakos chyba na podcisnienie nie jestem pewien czy on dziala i za co jest odpowiedzialny? pozdrawiam
Dibo
Nowy Klubowicz
Rocznik: D2 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 21
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 9
Miasto/Region: Środa Śląska
A w temacie...
Podepnij vaga, jak bedzie coś nie tak, pokaże...
PS może hamulce trzymają?
Készítsen képet önmagáról
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
-
- Super Klubowicz
- Posty: 352
- Rejestracja: 06 paź 2009, 15:08
- Lokalizacja: Zabrze
Ja tez walczyłem u siebie z brakiem mocy i już ją odzyskałem,na tyle,że mnie satysfakcjonuje i nie potrzebne mi są żadne ingerencje w silniku :-)
Po pierwsze zacznij od najprostszych rzeczy:
-wymiana filtra paliwa
-wymiana filtra powietrza
- sprawdzenie układu podciśnienia - czy układ działa prawidłowo- jest sporo na ten temat na forum (wpisz np.miech podciśnienia i wyskoczy kilka postów )
- wymiana świec zapłonowych i sprawdzenie cewek
- podpięcie vaga i sprawdzenie czy nie ma błędów w silniku np.( czujnik położenie wałka rozrządu,przepływomierz)
- pompa paliwa może nie pracować jak należy - najlepiej wymiana na nową Siemens
- wtryskiwacze mogą być po zapiekane i to kolejne kilka - kilkanaście koni mniej
- sprawdzenie ciśnienia sprężania na cylindrach - silnik mający już 200 tysięcy lub więcej nie będzie miał takiego jak nowy - a to kolejne konie mniej :-/
Po pierwsze zacznij od najprostszych rzeczy:
-wymiana filtra paliwa
-wymiana filtra powietrza
- sprawdzenie układu podciśnienia - czy układ działa prawidłowo- jest sporo na ten temat na forum (wpisz np.miech podciśnienia i wyskoczy kilka postów )
- wymiana świec zapłonowych i sprawdzenie cewek
- podpięcie vaga i sprawdzenie czy nie ma błędów w silniku np.( czujnik położenie wałka rozrządu,przepływomierz)
- pompa paliwa może nie pracować jak należy - najlepiej wymiana na nową Siemens
- wtryskiwacze mogą być po zapiekane i to kolejne kilka - kilkanaście koni mniej
- sprawdzenie ciśnienia sprężania na cylindrach - silnik mający już 200 tysięcy lub więcej nie będzie miał takiego jak nowy - a to kolejne konie mniej :-/
Ostatnio zmieniony 30 paź 2010, 23:56 przez greg26, łącznie zmieniany 1 raz.