[S8 D2 02 LPG ] stag-300 premium przełączanie na PB
Pewnie wielozawór w butli jest standard a powinien być extraDomowy pisze: Teraz zostało tylko odnaleźć przyczynę dlaczego są takie duże spadki ciśnienia.
[ Dodano: 2016-10-26, 19:20 ]
Proponowałem koledze 30 stopni bo hany bez problemu przy tej temperaturze chodzą, ale kolega widać się boi, a potem się dziwi że tak późno mu przełącza na gazowniepepi pisze:ale wy wysoko tą temperaturę macie
lesdud pisze:Jest chyba tylko numer wielozaworu na nim wybity a jakiego typu to już nie wiem ale chyba nie ma. Zresztą sprawdź co tam masz wygrawerowane.Domowy pisze: czy bez wykręcania wielozaworu z butli da się jakoś sprawdzić jakiego jest typu?
zdjecia wielozaworu
jedyne co udaje mi się rozpoznać to BRC, MTM italy. Może komuś ze zdjęć uda się rozpoznać?
Jeśli udałoby mi się wykręcić i wyciągnąć wielozawór to czym się ten extra różni?
gdzieś czytałem, że spadki ciśnienia mogą powodować sprężyny. Mam jedną w przewodzie pomiędzy filtrem a listwą. Jest tam dość ciasny zakręt. Mogę spróbować przerobić to na 2 kolanka. Pytanie tylko czy to cokolwiek zmieni?
Zastanawiałem się aby na chwile usunąć FL02 i wstawić rurki, przejechać się kawałek i zobaczyć jakie będą spadki. Czy nie zaszkodzi to wtryskiwaczom?
Edit.1
Do katalogu ze zdjęciami wielozaworu wrzuciłem 2 zdjęcia samej instalacji. Duża odległość pomiędzy elektrozaworami a reduktorem raczej niema znaczenia? (są po przeciwnych stronach w komorze silnika).
Zastanawiałem się aby na chwile usunąć FL02 i wstawić rurki, przejechać się kawałek i zobaczyć jakie będą spadki. Czy nie zaszkodzi to wtryskiwaczom?
Edit.1
Do katalogu ze zdjęciami wielozaworu wrzuciłem 2 zdjęcia samej instalacji. Duża odległość pomiędzy elektrozaworami a reduktorem raczej niema znaczenia? (są po przeciwnych stronach w komorze silnika).
Ostatnio zmieniony 27 paź 2016, 00:04 przez Domowy, łącznie zmieniany 2 razy.
ok, spróbuje tak zrobić.Ukaniu pisze:Wstaw testowo trójnik pomiaru ciśnienia zaraz na wyjściu reduktora i będziesz wiedział czy spadki masz na rurach i filtrze czy red i zasilanie reda siada.
ps. już nie mam red, wymieniłem na fungiel nówkę KME TWIN. a tu nadal kupa
jeszcze jedna opcja, gdzieś zagięty jest 8mm miedz pomiędzy wielozaworem a elektrozaworami.
Ale Ty wymieniłeś go wczoraj... Daj spokój, poczekaj z miesiąc. Niech się rozrusza i nasmaruje mazutem.
Ja też mam Twina, instalację robiłem sam i wszystko sprawdzałem i rozwiercałem. Jedyne wąskie gardło jest na zaworku przeciwwypływowym w wielozaworze który zostawiłem.
Im dłużej Twin chodzi tym spadki ma mniejsze. Fabryka niby deklaruje 0,2 przy 300? KM.
Ostatnio nie sprawdzałem ile spada bo czasy mam na tyle krótkie że z roboczego 1,0 nie pętli to co se będę d. zawracał ;-) Minimum ustawiłem na 0,5
Ja też mam Twina, instalację robiłem sam i wszystko sprawdzałem i rozwiercałem. Jedyne wąskie gardło jest na zaworku przeciwwypływowym w wielozaworze który zostawiłem.
Im dłużej Twin chodzi tym spadki ma mniejsze. Fabryka niby deklaruje 0,2 przy 300? KM.
Ostatnio nie sprawdzałem ile spada bo czasy mam na tyle krótkie że z roboczego 1,0 nie pętli to co se będę d. zawracał ;-) Minimum ustawiłem na 0,5
Kot też jest Quattro
to protestuje jeszcze FL02 i sprężynę i dam sobie na jakiś czas spokój
wkurza że nowe graty a nie działają od razu.
[ Dodano: 2016-10-28, 21:11 ]
mam winnego - FL02
dziś zamiast filtra FL02 2x2, dałem 2 złączki, ciśnienie wzrosło z 1,09-1,1 do 1,14, natomiast przy full bucie najniżej spadło do 0,98.
Następnie rozwierciłem nieco kanały w podstawce filtra i minimalnie poszerzyłem króćce, założyłem filtr ponownie na test i rezultat ... spadki do 0,68.
zatem pytanie do Was ... jaki filtr fazy lotnej polecacie?
może dać dwa FL01 ?
wkurza że nowe graty a nie działają od razu.
[ Dodano: 2016-10-28, 21:11 ]
mam winnego - FL02
dziś zamiast filtra FL02 2x2, dałem 2 złączki, ciśnienie wzrosło z 1,09-1,1 do 1,14, natomiast przy full bucie najniżej spadło do 0,98.
Następnie rozwierciłem nieco kanały w podstawce filtra i minimalnie poszerzyłem króćce, założyłem filtr ponownie na test i rezultat ... spadki do 0,68.
zatem pytanie do Was ... jaki filtr fazy lotnej polecacie?
może dać dwa FL01 ?
Każdy filtr będzie powodował spadek porównując kontrole bez filtra FL a z filtrem FL, ale u ciebie to jest za duży spadek.
Ja mam u siebie http://www.phjacus.pl/F69-Filtr-fazy-lo ... -p774.html i takich spadków jak Ty nie mam. A ty masz ten: http://www.phjacus.pl/F54plus38-Filtr-f ... p2472.html ??
Ja mam u siebie http://www.phjacus.pl/F69-Filtr-fazy-lo ... -p774.html i takich spadków jak Ty nie mam. A ty masz ten: http://www.phjacus.pl/F54plus38-Filtr-f ... p2472.html ??
To ja sie tutaj wcisne troszke w temacik:)
Mam u siebie dwa reduktory Elpigaz po 200KM http://www.elpigaz.com/pl/fiore-forte/ i mam u siebie własnie duze spadki do 0.6 przy pelnym bucie. Zastanawiam sie dlaczego tak jest, poniewaz prog zostal obnizony do 0.5 i przy jezdzie testowej spadł do 06 ale momentalnie wzrasta do tego 1 bara. Musze sprawdzic jak kolega "Domowy", bo byc moze sa dwa rozne cis. ustawione na redujktorach ale cos mi sie wierzyc sie niechce.
Czy ktos mial moze do czynienia z tej f-my reduktorami - bo byc moze one nie daja rade i trza kupic KME Twin ?
"Lesdud" czy po zalozeniu tego filterka masz zrobiona dalej kompensacje? Chce u siebie zalozyc taki filterek bo mam 2 pojedyncze tylko nie wiem czy sobie czasem nie pogorsze.
Mam u siebie dwa reduktory Elpigaz po 200KM http://www.elpigaz.com/pl/fiore-forte/ i mam u siebie własnie duze spadki do 0.6 przy pelnym bucie. Zastanawiam sie dlaczego tak jest, poniewaz prog zostal obnizony do 0.5 i przy jezdzie testowej spadł do 06 ale momentalnie wzrasta do tego 1 bara. Musze sprawdzic jak kolega "Domowy", bo byc moze sa dwa rozne cis. ustawione na redujktorach ale cos mi sie wierzyc sie niechce.
Czy ktos mial moze do czynienia z tej f-my reduktorami - bo byc moze one nie daja rade i trza kupic KME Twin ?
"Lesdud" czy po zalozeniu tego filterka masz zrobiona dalej kompensacje? Chce u siebie zalozyc taki filterek bo mam 2 pojedyncze tylko nie wiem czy sobie czasem nie pogorsze.