Mam problemik z moim autkiem. Robiłem rozrząd w moim maleństwie i teraz nie chce odpalić. Nie mam już pomysła opadają mi już ręce. Wymieniane były uszczelniacze na zaworach stąd wałki wyjechały z głowicy. Teraz tak nie mam blokad. Natomiast ustawiony rozrząd na znaki na wałkach zgodnie ze sztuką. Czyli pokrywają się ładnie kółeczka na wałeczkach sprawdzane wszystko 3x. Dekle zaworowe zdejmowane 2x rozrząd za każdym razem ląduje w tym samym miejscu. Dół na ot a lewe i prawe wałki kółeczkami do siebie. Po złożeniu odpalona pochodziła na ssaniu potem zeszła na wolne pogibała silnikiem ewidentnie miała problem z chodzeniem na wszystkie garki nie chciała wejść na obroty zgasła. Pojawia mi się jeden jedyny błąd:
17800 p1392 bank2 camshaft position (cmp) sensor 2-g163 open circuit short to b+
sprawdzony przewód do czujnika na wałku niby jest ok. Czujnik nowy założony, czujnik na wale założony na podmianę drugi i raczej działa bo słychać jakieś ruchy w przepustnicy po przejechaniu po nim czymś metalowym. Oryginalny i tak był do wymiany bo już przerywał a na dodatek po rozcięciu izolacji reszta się po prostu rozsypała na proszek i izolacja przestała istnieć. Nawet nie ma opcji na podlutowanie nowego kabla. Sprawdzone wszystko po trzy czy nawet cztery razy. Gdzie szukać przyczyny? Kompresja sprawdzona i trzyma równiutko na wszystkich garkach kompresja według mojego mano to między 12 a 13 Kg/cm. Chwilę temu chociaż udawała że ma ochotę odpalić ale teraz nic null zero. Silnik kręci na rozruszniku nic się nie dzieje. Iskra na świecach jest aczkolwiek potrafi mi zalać lewą głowicę i tylko lewą. Po odpaleniu na ssaniu było ok silnik chodził równiutko zero gibania czy drgań. Myślę że gdzieś jest przyczyna tylko gdzie szukać. Panowie pomocy!!!! W poniedziałek muszę do pracy jechać jedyne 900km nie mam opcji na inny samochód teraz

P.S
Proste pytanie do kogoś kto ma blokady jak wygląda kwestia znaków na wałkach po założeniu blokad? Czy znaczki na wałkach pokrywają się czy też służą do wstępnego ustawienia wałków w głowicach. Pierwszy cylinder jest ewidentnie na spalaniu bo to widać po umiejscowieniu krzywek. Tłok jest w gmp sprawdzone jest na górze
