części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[S8 D2 02 LPG ] stag-300 premium przełączanie na PB

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 30 paź 2016, 19:54

ja mam fl 02 i spadki są ok

Domowy
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 83
Rejestracja: 05 paź 2013, 12:51
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Domowy » 31 paź 2016, 09:46

pepi pisze:ja mam fl 02 i spadki są ok
jesteś w stanie powiedzieć mniej więcej jakie to spadki?
z jakiego ciśnienia roboczego do jakiej wartości spada przy full bucie?
masz modyfikowaną podstawę filtra czy oryginał?

bo jeśli to nie filtr to co innego?

miaziol
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 81
Rejestracja: 16 maja 2016, 12:51
Lokalizacja:

Post autor: miaziol » 31 paź 2016, 10:03

Mniejsze dysze większe ciśnienie ustawić? Może tak będzie lepiej? Gdzieś jest problem. Mam ten drugi filtr z linka i nie mam takich spadków przy full bucie mam spadki o około 0,2 u mnie siedzi twin i barracudy 130 z dyszami 2,5 ciśnienie robocze to 1,2 Instalka póki co do regulacji

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 31 paź 2016, 18:49

mam koło 1,0 coś kuca o 0,2
nic nie mam robione fabryka

Domowy
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 83
Rejestracja: 05 paź 2013, 12:51
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Domowy » 01 lis 2016, 13:28

miaziol pisze:Mniejsze dysze większe ciśnienie ustawić? Może tak będzie lepiej? Gdzieś jest problem. Mam ten drugi filtr z linka i nie mam takich spadków przy full bucie mam spadki o około 0,2 u mnie siedzi twin i barracudy 130 z dyszami 2,5 ciśnienie robocze to 1,2 Instalka póki co do regulacji
dla hany tez zmienia się średnice dysz? wydawało mi się, że hany maja niezmienna średnice.

Jeśli to nie byłby filtr to gdy go wymontowałem problem byłby taki sam, a bez filtra jest super.

lesdud
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 161
Rejestracja: 23 sie 2014, 19:10
Lokalizacja: ololice Inowrocławia

Post autor: lesdud » 02 lis 2016, 19:58

Domowy pisze:dla hany tez zmienia się średnice dysz? wydawało mi się, że hany maja niezmienna średnice.

Jeśli to nie byłby filtr to gdy go wymontowałem problem byłby taki sam, a bez filtra jest super.
Dla Hany Gold się zmienia dysze (hana Gold bez dyszy to tak jak kiedyś zielona, a można do niej zastosować dysze by wtryski odpowiadały wtryskom dawnym czerwonym lub czarnym).

Ty z tego co pisałeś masz Hany Zielone więc u Ciebie nie zmienia się dysz.

Każdy filtr będzie powodował jakieś spadki ciśnienia, gdyż każdy z nich jest przeszkodą dla swobodnego przepływu. Jestem prawie pewien, że Twój typ filtra nie jest winien dużym spadkom. Masz Filtr lepszy od mojego a ja takich spadków nie mam.

Domowy
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 83
Rejestracja: 05 paź 2013, 12:51
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Domowy » 02 lis 2016, 20:35

mam świadomość, że każdy filtr musi powodować jakieś spadki. Tylko zastanawia mnie dlaczego u mnie są tak duże, prawie 40%.
Puściłem inaczej przewody by wyciągnąć sprężyny z przewodów ale praktycznie nic to nie dało. Spadki nadal duże.
Możliwe, że coś jest skopane w instalacji. Staram się dojść do przyczyny, ale obawiam się, że bez podjechania do fachowców się nie obejdzie.

lesdud
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 161
Rejestracja: 23 sie 2014, 19:10
Lokalizacja: ololice Inowrocławia

Post autor: lesdud » 02 lis 2016, 20:50

Domowy pisze:mam świadomość, że każdy filtr musi powodować jakieś spadki. Tylko zastanawia mnie dlaczego u mnie są tak duże, prawie 40%.
Puściłem inaczej przewody by wyciągnąć sprężyny z przewodów ale praktycznie nic to nie dało. Spadki nadal duże.
Możliwe, że coś jest skopane w instalacji. Staram się dojść do przyczyny, ale obawiam się, że bez podjechania do fachowców się nie obejdzie.
Ja tam cały czas obstawiam wielozawór. Jedź do fachowców oni może bez wyjmowania go powiedzą Ci czy to jest standard czy extra.

Domowy
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 83
Rejestracja: 05 paź 2013, 12:51
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Domowy » 03 lis 2016, 11:50

lesdud pisze:
Domowy pisze:mam świadomość, że każdy filtr musi powodować jakieś spadki. Tylko zastanawia mnie dlaczego u mnie są tak duże, prawie 40%.
Puściłem inaczej przewody by wyciągnąć sprężyny z przewodów ale praktycznie nic to nie dało. Spadki nadal duże.
Możliwe, że coś jest skopane w instalacji. Staram się dojść do przyczyny, ale obawiam się, że bez podjechania do fachowców się nie obejdzie.
Ja tam cały czas obstawiam wielozawór. Jedź do fachowców oni może bez wyjmowania go powiedzą Ci czy to jest standard czy extra.
dziś podjadę do zakładu montującego BRC (taki mam wielozawór).
udało mi się przeczytać z wielozaworu, że to MV-europa (prawdopodobnie 1), homologacja zaczynająca się od 67r01000 ... nie widzę czy jest tam jeszcze jakaś cyfra.
prawdopodobnie jest to zwykły zawór 270/30' TOR.

jeśli miałbym wymienić to co polecacie?
może coś takiego:
http://www.phjacus.pl/W17-Wielozawor-toroidalny-Tomasetto-270-30-Extra-p771.html

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 03 lis 2016, 12:19

Wielozawór extra ma zwężenie na zaworze do 4,5. Możesz delikatnie rozwiercić do 5.
Musisz rozkręcać i rozwiercać ile się da. Teraz uzyskałem spadki z roboczego 1,0 do 0,76.
Rozwierciłem króćce filtrów na 9,5. Wlot do listwy na 10. Wszystkie łączniki faro na 3,9 lub na 5. Zawory tyle ile materiał wyda. Teraz spadki rozkładają się tak, reduktor mniej niż 0,2 rury i filtry 0,1.
Kot też jest Quattro

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 03 lis 2016, 12:33

ustaw na 1,2 bo ten parownik najmniej kuca z takiego :]

Domowy
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 83
Rejestracja: 05 paź 2013, 12:51
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Domowy » 10 lis 2016, 11:37

Ukaniu pisze:Wielozawór extra ma zwężenie na zaworze do 4,5. Możesz delikatnie rozwiercić do 5.
Musisz rozkręcać i rozwiercać ile się da. Teraz uzyskałem spadki z roboczego 1,0 do 0,76.
Rozwierciłem króćce filtrów na 9,5. Wlot do listwy na 10. Wszystkie łączniki faro na 3,9 lub na 5. Zawory tyle ile materiał wyda. Teraz spadki rozkładają się tak, reduktor mniej niż 0,2 rury i filtry 0,1.
dzięki za info, na pewno się bardzo przyda.


pepi pisze:ustaw na 1,2 bo ten parownik najmniej kuca z takiego :]
zmieniłem na 1,2. spadki do 0,78 gdy butla pełna, gdy mniej niż połowa 0,70


lesdud pisze:
Domowy pisze:mam świadomość, że każdy filtr musi powodować jakieś spadki. Tylko zastanawia mnie dlaczego u mnie są tak duże, prawie 40%.
Puściłem inaczej przewody by wyciągnąć sprężyny z przewodów ale praktycznie nic to nie dało. Spadki nadal duże.
Możliwe, że coś jest skopane w instalacji. Staram się dojść do przyczyny, ale obawiam się, że bez podjechania do fachowców się nie obejdzie.
Ja tam cały czas obstawiam wielozawór. Jedź do fachowców oni może bez wyjmowania go powiedzą Ci czy to jest standard czy extra.
byłem u fachmanów od BRC, okazuje się, że BRC nie posiada wielozaworów ekstra. Montuje się zwykły i daje złączkę kątową z wyjściem na CU 8mm (dokładnie tak jest zrobione u mnie). Stwierdzili także, że do 360HP to oni by dali CU8 x2 już od butli do elektrozaworów a nie jedna 8 pod autem i dopiero trójnik przed samymi elektrozaworami. Dużo więcej nie byli w stanie stwierdzić bo oni się tylko BRC zajmują, nie robią ze STAGiem i nie mają interfejsu nawet.
Także prawdopodobnie wymienię elektrozawór i może od razu miedź na faro. Tylko czy faktycznie dawać trójnik w butli i 2x faro pod całym autem?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 10 lis 2016, 16:37

<boisie>
poziom wiedzy panów od brc powala na kolana <hmm>
ale bałwany
co ci da zasilanie dwoma rurkami jak i tak wyjdzie z tego samego zdławionego punktu ?
Moja rada - wyśmigaj lpg dobierz się do butli wywal sitko i zawór wypływu poprzewiercaj ile się da -tylko to dla twardzieli

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 11 lis 2016, 01:26

Mówisz, że sitko i zawór wypływu? Muszę i ja spróbować.
Bo już prawie dobrze ale jednak niedobrze. Spadki są ok ale przy butowaniu na 2. Jak cisnę na 1 to jest ciężej. Robi się taki jeden punkt (w okolicach 4,5 tys obr)w którym ciśnienie pikuje w dół. Potem wstaje ale to załamanie powoduje że lambdy schodzą na chwilę ubogo (potem wstają i jest ok do czerwonego) i nijak nie da się tego mnożnikiem ani korekcją podnieść. Ciśnienie spada, korekcja od ciśnienia kręci czasem wtrysku w górę to ciśnienie jeszcze mocniej spada... Problemu znika dopiero jeśli ustawię ciśnienie na 1,3. Dziwi mnie że twin u mnie siada 0,2 - wszędzie piszą - że powinien mniej. Zostało tylko sitko i wypływu.

Domowy Ty nie zmieniaj miedzi na faro bo dobra miedź 8 nie pozagniatana baryłkami i nie złamana będzie OK I powinna tak jak i faro 8 które ma na złączach 5mm obskoczyć tą moc.
Trzeba szukać problemu a dopiero zmieniać rurę jeśli faktycznie się on znajduje w uszkodzonej rurze.
Kot też jest Quattro

Domowy
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 83
Rejestracja: 05 paź 2013, 12:51
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Domowy » 11 lis 2016, 11:33

zastanawiam się jeszcze nad jedną rzeczą. Podciśnienie wzięte jest poprzez trójnik z zaworu na listwie PB, dodatkowo węże podciśnienia są dość długie. Pytanie czy to może mieć jakiś negatywny wpływ na działanie całej instalacji?

drogę podciśnienia zaznaczyłem na zdjęciu:
- czerwony - przewód podciśnienia do LPG
- żółty - oryginalny przewód podciśnienia dla listy PB
- zielony - trójniki

https://1drv.ms/i/s!AgcAaoT8m4dQmd0UFPtNvgHh1mZAFw

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl