części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[S8 D2 02 LPG ] stag-300 premium przełączanie na PB

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 11 lis 2016, 21:07

wężyki ci się nie zasysają ?

pavel44
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 242
Rejestracja: 29 maja 2014, 20:16
Lokalizacja: Toruń

Post autor: pavel44 » 11 lis 2016, 22:22

Nie jestem wybitnym znawcą lpg Ale jak obserwuje instalację w 4.2 to praktycznie do jednego redaktora idzie jeden Wężyk od podciśnienia, i każdy wkrecony osobno w kolektor. U mnie jest tak np. Co też nie jest do końca prawidłowe bo z tego co mówił mi gazownik, który naprawdę zna się na rzeczy, że podciśnienia powinny być wkrecone jak najbliżej przepustnice. Jeśli kolego masz wciąż problemy to poszukaj jakiegoś sensownego gazownika na lpg forum i niech Ci to ogarnie.
xyz

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 12 lis 2016, 07:36

kolega mógł trafić też na reduktor taki
jak nie zrobi wszystkiego co trzeba to się nie dowie
albo do innego auta trzeba by dać ale to ...

Domowy
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 83
Rejestracja: 05 paź 2013, 12:51
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Domowy » 22 lis 2016, 13:51

udało się odnaleźć typ wielozaworu: BRC 67R010004
Homologacja: 67R -010004
średnica rury wejściowej (tankowania) - 8mm (M12X1)
średnica rury wyjściowej (do reduktora) - 6mm (M10X1)
napięcie cewki - 12V DC
moc cewki - 16W

http://enerma.pl/pl/wielozawory-toridalne/3550-wielozawor-tor-200-30-brc.html

wyjście jest na 6mm, wkręcone jest kolanko z wyjściem na CU 8mm.
Dodatkowo wydaje mi się, że baryłka mocno i pod kątem ścisnęła miedz.

zdjęcia wielozaworu i przewodu:
katalog przewód
https://1drv.ms/f/s!AgcAaoT8m4dQl4oVbss5yf595mn6Jw

pytanie czy wymieniać na extra czy tylko wymienić baryłkę?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 22 lis 2016, 20:45

mam podobny lub taki sam

miaziol
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 81
Rejestracja: 16 maja 2016, 12:51
Lokalizacja:

Post autor: miaziol » 26 lis 2016, 13:19

Czyli masz zwykły wielozawór i danie za nim rurki 8mm nic nie da. Czeka Cię wymiana na taki z wyjściem 8mm wtedy może ogarniesz braki w ciśnieniu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl