części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 95 4.2PB/LPG ] TIP - szarpanie skrzyni

jaro_a8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 18
Rejestracja: 21 lis 2009, 16:25
Lokalizacja: Płock

[D2 95 4.2PB/LPG ] TIP - szarpanie skrzyni

Post autor: jaro_a8 » 29 paź 2010, 17:55

Witam.Panowie mam problem ze skrzynia a mianowicie czuc w trakcie jazdy szarpanie autem.olej w skrzyni ok.Niemozna sie polaczyc wagiem ze skrzynia.na zimnym mniej natomiast na rozgrzanym tragedia,w sumie to najgorzej na 4 biegu.skrzyna 4hp 24a.pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 12 lut 2011, 09:00 przez jaro_a8, łącznie zmieniany 6 razy.

Awatar użytkownika
paulo79
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 632
Rejestracja: 16 maja 2009, 09:15
Lokalizacja: Lubin

Post autor: paulo79 » 30 paź 2010, 12:05

jesli skrzynia poszarpuje podczas jazdy na wysokich biegach to nasuwa mi sie tylko jedno: konwerter

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 01 lis 2010, 22:32

Witam i podepnę się do tematu.
Szarpie skrzynia przy wrzucaniu na "D" i "R". Zdarza się ze obroty podskakują, przy wrzucaniu do 1500, a następnie szarpnie. Sporadycznie wchodzi w tryb awaryjny. Podczas jazdy pracuje płynnie, ale czasami nie zredukuje przy pełnym wciśnięciu gazu na 3 biegu.Poziom oleju sprawdzony. Był wymieniany jakieś 20 000 km temu wraz z filtrami. VAG pokazuje błąd 17115 . Odczytałem co to za błąd, ale jest to dla mnie niezrozumiałe. Proszę o pomoc, bo tylko ta skrzynka mnie męczy i to bardzo.
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
wojtf23
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 86
Rejestracja: 24 maja 2010, 23:08
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: wojtf23 » 20 lis 2010, 23:11

Ja też się podpinam. jak zapalam i przełączam na zimnym silniku na D lub R czuć szarpniecie. Zaś podczas jazdy jak się zagrzeje olej to podczas zmiany biegu z 3-ki na 4-kę czuć przeskok i na odwrót tak samo. natomiast przy innych biegach prawie w ogóle nic nie czuć. Olej był wymieniany wraz ze sprzęgłem po przyjeździe z Francji. Tylko nie wiem czy sprzęgło było nowe.
Moja była :(

simax

Post autor: simax » 10 gru 2010, 17:15

witam mam podobne problemy,,, tzn. szarpanie z D na R dość mocno ,, magik który robił tą skrzynie twierdzi, że to sterowanie hydrauliczne i trza wymienić,,, co dziwne robił te skrzynie remont i mówi że dodatkowe koszty dla mnie!!! ale to nie ma nic wspólnego z rem. skrz. ,, ale przed rem. wszystko działało dobrze..

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 10 gru 2010, 21:29

nie bardzo rozumiem... robiłeś skrzynię teraz coś znów nie gra i pojechałeś do tego samego mechanika co wcześniej? Wiedz, że żaden NIGDY nie powie ze siadło to co on robił tylko coś innego (choć naprawdę moze być to wina złego montażu złego poziomu oleju po naprawie lub po prostu zalane dxronem IID z orlenu itp) ale wiedz że żaden warsztat nie przyzna się że to ich wina tylko że po prostu masz stare i ma prawo siąść cos obok... normalka, musiałbyś mieć szczegółową rozpiskę (a nie masz) z poprzedniej naprawy i teraz robić ekspertyzę u kogoś innego - bez szans.. :-|

simax

Post autor: simax » 11 gru 2010, 11:44

to co robić ?? :-/ ,, koleś skasował 5.000 i mówi już 3 raz, że niema problemu i to zrobi,, bo jest na gwarancji,, ale ile razy można jezdzić,,, do niego mam 60km w jedną stronę i trzeba na 2 auta bo jak wrócić kiedy sie zostawia auto,, :/
najlepiej byłoby pojechać do kogoś innego ,, ale co jeszcze raz zapłacić ?????

[ Dodano: 2010-12-11, 11:49 ]
a dodam jeszcze, że straszny pechozol,, bo padła mi skrzynia w przeciągu 2 tygodni w A8 i w Voyagerze żony ,, to już pech.. pojechałem do mech. o którym pisałem i po remoncie obu skrzyń w oby autach są te same objawy,, teraz bym tu siarczyście zaklnął najchętniej,, i tak sobie wiecej auta stoją niż jezdżą !!! :-x

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 11 gru 2010, 12:15

no jesli masz kolejny raz płacic tyle kasy to czym prędzej wertuj ogłoszenia i szukaj po ludziach co angliki na częsci handlują i kup całą skrzynię z takiego i to będzie najszybsze i najpewniejsze rozwiażania, auta z anglii mają mało kilometrów i kupisz za niewielkie pieniażki naprawdę dobrą skrzynię (tylko jedź na miejsce i popatrz na placu czy faktycznie ma angliki) bo żebys nie kupił od kogoś kto u siebie wymienił wylataną z europejczyka, potem kup filtr i bańkę 20 oleju (wychodzi 21 zł za litr oryginalnego oleju) w intercars albo w focie ori oleju i zrób 2 wymiany i zapomnisz co to skrzynia (dawałem na forum linka do tego oleju jest to kiedyś było ESSO teraz MOBIL to przejął albo jeszcze lepiej skoro już tyle kasy wydałeś kup 100% syntetyk Castrol Trnasmax Z też dostępny w 20-kach)

simax

Post autor: simax » 11 gru 2010, 23:28

hmm???
ten "mechanik" twierdzi że to tylkmo sterownik hydrauliczny i bedzie dobrze,, ale już sam nie wiem,, coprawda byłem przy ostatniej wymianie zaworów i faktycznie jak pozamieniał miejscami i te rzekomo słabsze zawory wymienił na jakieś swoje używki,, to szarpanie przy zmianiebiegów z 5na 4 sie straciło ale cholernie mocne uderzenia z D na R pozostały,,,

nie wiecie może koledzy gdzie idzie taka płytę sterującą, a może same zawory można zakupić dobre i w dobrej cenie ???
ja jestem budowlańcem i z mechanika to tak różnie u mnie,,heh

jedno jest pewne,,, tego auta NIE sprzedam... jazda nim jest wynagrodzeniem za wszystko...
pozdrawiam ;-)

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 12 gru 2010, 18:59

tylko używki, w ASO występuje 1 element naprawczy: skrzynia, mozesz zadzwonić też zapytac do midparts.pl (ciężko się dozwonic)
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

simax

Post autor: simax » 12 gru 2010, 22:46

dzieki
pozdrowionka z zasypanej WISŁY...

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 29 gru 2010, 21:43

Koledzy podpowiedzcie mi troszkę bo nie wiem co to. Jadę na biegu nr 1 w korku. Podciągam po kawałku aż skrzynia wchodzi w tryb awaryjny. Zdarza się to tylko na 1 biegu jak jadę. Pozostałe biegi jest ok. Dziś pociągnąłem na obrotach na 1 biegu i ściągnąłem nogę z gazu-wskoczyła w tryb awaryjny. Zaobserwowałem że jadąc na 1 skrzynia wybiera 2 następnie 1 i znowu 2 tak jak by nie mogła się zdecydować i wówczas przechodzi w tryb awaryjny. Wyskakuje błąd 17115, odczytałem go na forum, ale co on znaczy. Co ją boli, co wymienić (naprawić). Proszę o pomoc.

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 29 gru 2010, 23:04

chyba zawór w płycie sterującej (ale chyba ...mówię) włącz testowanie na vagu i słuchaj czy pyka
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

Blome
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 5
Rejestracja: 25 gru 2010, 09:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Blome » 29 gru 2010, 23:42

koledzy ma ktos moze rozpiske do zaworow płyty sterujacej 5hp 24 ktory zaworek od czego :) plisss

Para
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 82
Rejestracja: 21 wrz 2010, 22:31
Lokalizacja: Hiszpania

Post autor: Para » 30 gru 2010, 21:24

:/
Ostatnio zmieniony 19 sty 2011, 20:04 przez Para, łącznie zmieniany 2 razy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl