[D3 04 W12 ] Brak 6tego biegu w trybie sport.
[D3 04 W12 ] Brak 6tego biegu w trybie sport.
Jak w temacie. W trybie "D" przy zmianie biegów przy kierownicy wyświetlacz wyświetla sześć biegów, w trybie "S" z kolei gdy przełącze bieg któraś z łopatek przy kierownicy wyświetlacz wyświetla tylko pięć biegów.
W trybie pół manualny też mam sześć biegów dostępnych.
Moja 4.2 w obu trybach "D" i "S" miała sześć biegów.
Nie wydaje mi się aby to było czymś normalnym, dlatego proszę o sugestie co może być nie tak?
W trybie pół manualny też mam sześć biegów dostępnych.
Moja 4.2 w obu trybach "D" i "S" miała sześć biegów.
Nie wydaje mi się aby to było czymś normalnym, dlatego proszę o sugestie co może być nie tak?
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
W trybie "S" powinno być 5 biegów,dziwne że w 4.2 masz 6, w zeszytach ZF czytałem że V-max uzyskuje sie na 5 biegu
Program „S“ zawiera następujące
cechy specyficzne:
– Gdy dźwignia wyboru zostanie podczas
jazdy przestawiona w położenie „S“,
w określonych sytuacjach nastąpi
przełączenie na niższy bieg.
– Aby uzyskać bezpośrednią reakcję
samochodu na ruchy pedału
przypieszenia, jazda odbywa się, jeśli tylko
jest to możliwe, z zamkniętym sprzęgłem
przekładnika momentu obrotowego.
– Jeżeli w ramach całkowitego przełożenia
skrzyni biegów 6. bieg jest przewidziany
jako nadbieg, to przełączane są tylko biegi od 1 do 5.
Najwyższa prędkość uzyskiwana jest przy silnikach benzynowych na 5. biegu, a przy
silnikach wysokoprężnych na 6. biegu.
Program „S“ zawiera następujące
cechy specyficzne:
– Gdy dźwignia wyboru zostanie podczas
jazdy przestawiona w położenie „S“,
w określonych sytuacjach nastąpi
przełączenie na niższy bieg.
– Aby uzyskać bezpośrednią reakcję
samochodu na ruchy pedału
przypieszenia, jazda odbywa się, jeśli tylko
jest to możliwe, z zamkniętym sprzęgłem
przekładnika momentu obrotowego.
– Jeżeli w ramach całkowitego przełożenia
skrzyni biegów 6. bieg jest przewidziany
jako nadbieg, to przełączane są tylko biegi od 1 do 5.
Najwyższa prędkość uzyskiwana jest przy silnikach benzynowych na 5. biegu, a przy
silnikach wysokoprężnych na 6. biegu.
Dzięki wielkie za szybką odpowiedź.
Czy w takim razie w mojej 4.2 prędkości maksymalna mogła nie być ograniczona elektronicznie, z racji szóstego biegu?
Czy w takim razie w mojej 4.2 prędkości maksymalna mogła nie być ograniczona elektronicznie, z racji szóstego biegu?
Ostatnio zmieniony 21 lis 2016, 17:53 przez maromko, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Na pewno nie, skrzynia nie ogranicza prędkości,przecież zawsze możesz wrzucić 5, prędkość ogranicza sterownik silnika, a co do twojego przypadku to nie wiem może skrzynia mimo przełączenia nie wchodzi w "s" albo jakieś kodowaniemaromko pisze:Dzięki wielkie za szybką odpowiedź.
Czy w takim razie w mojej 4.2 prędkości mąka mogła nie być ograniczona elektronicznie, z racji szóstego biegu?
To, że nie ogranicza to nie jest tak oczywiste, że na nie nie reaguje W A8 zwykłe pierdoły jak działanie kierunkowskazu idzie przez 3 sterowniki a co dopiero takie rzeczy jak ograniczenie prędkości czy biegiMarcin2013 pisze:Na pewno nie, skrzynia nie ogranicza prędkości,przecież zawsze możesz wrzucić 5, prędkość ogranicza sterownik silnika, a co do twojego przypadku to nie wiem może skrzynia mimo przełączenia nie wchodzi w "s" albo jakieś kodowanie
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Przepraszam bardzo, ale przez sześć: J519, J527, J533, J518, J393 i J345. ;-)drago_o pisze:To, że nie ogranicza to nie jest tak oczywiste, że na nie nie reaguje W A8 zwykłe pierdoły jak działanie kierunkowskazu idzie przez 3 sterowniki a co dopiero takie rzeczy jak ograniczenie prędkości czy biegiMarcin2013 pisze:Na pewno nie, skrzynia nie ogranicza prędkości,przecież zawsze możesz wrzucić 5, prędkość ogranicza sterownik silnika, a co do twojego przypadku to nie wiem może skrzynia mimo przełączenia nie wchodzi w "s" albo jakieś kodowanie
Bądź dobry jak chleb.
No to bylo tak na szybko ogolnikowo. Ale wlasnie tak to wyglada, ze nie mozna zakladac, ze cos nie ma wplywu na funkcje, ktora nie nie jest oczywista dla danego sterownika mam nadzieje ze nie zamotalem
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
W normalnych warunkach na autostradzie to przy 140 i kick down zrzuca na 4... a 6 wrzuca po 200. No ale nie o to chodzi. Po prostu nie można założyć, że nie ma to związku
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Ja mam tdi ale w sumie nie wiem teraz czy w s tez
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG