Witam
Jako ze stałem się posiadaczem skrzyni DGV z S8 z kompletem pedałów i wybierakiem ,chciałbym uzyskać porady jakie komponenty typu koło dwumasowe/jednomasowe - sprzęgło, tylny most będą właściwe do AQF 40V
Wszelkie inne informacje mile widziane , zachęcam do komentarzy
![]() |
![]() |
[D2 FL ALL ] Zmiana automatu ECZ na manual DGV
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
[D2 FL ALL ] Zmiana automatu ECZ na manual DGV
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Atrakcyjna cena zakupu tego zestawu o którym pisałem wyżej - zawsze to jakaś ciekawa alternatywa , pokonuje w ciągu roku małą ilość km , nie robię jakiś mega długich tras więc mieszanie biegami nie będzie mi jakieś mega straszne .
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Michale...odsyłam do tematu mojego swapa.
Skrzyniaz łapami ,wybierak,pedały,wał dłuższy bądź jego przerobienie,półośki,wysprzeglik i sprzęgło z zamachem tu najpewniej z 2.7bit, dekor,mieszek gała(mały problem jak nie zalezy na oryginale) dyferencjał od S8 manuala czyli kompatybilny z przełożeniem tej skrzyni i na końcu hybryda softu ecu.
Nowe oleje do wyżej wymienionych i jedziemy.
Skrzyniaz łapami ,wybierak,pedały,wał dłuższy bądź jego przerobienie,półośki,wysprzeglik i sprzęgło z zamachem tu najpewniej z 2.7bit, dekor,mieszek gała(mały problem jak nie zalezy na oryginale) dyferencjał od S8 manuala czyli kompatybilny z przełożeniem tej skrzyni i na końcu hybryda softu ecu.
Nowe oleje do wyżej wymienionych i jedziemy.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Dobrym pomysłem będzie zmiana kolektora ssącego z S8 D2 Lift przy zmianie skrzyni na manual ? Posiadam soft od S8 z manualną skrzynią który mogłby być zastąpiony za AQF
Nie oczekuje żadnych zmian w mocy , chce tylko dopasować silnik do samego softu - zmienne fazy rozrządu w S8 są inne jak w A8
Półośki kupione
Pozostaje tylko teraz dopasowanie koła zamachowego i sprzęgła pod silnik 40V
Nie oczekuje żadnych zmian w mocy , chce tylko dopasować silnik do samego softu - zmienne fazy rozrządu w S8 są inne jak w A8
Półośki kupione

Pozostaje tylko teraz dopasowanie koła zamachowego i sprzęgła pod silnik 40V
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Nawet po zmianie kolektora ssącego na taki z S8 ? Może rzeczywiście - w S8 inne wałki inne dzwigienki zaworowe
Szkoda tylko bo mam soft gotowy od S8 manuala którego nie byłoby trzeba przerabiać

Szkoda tylko bo mam soft gotowy od S8 manuala którego nie byłoby trzeba przerabiać
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044