części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D3 ALL ] Droga Hamowania testy

Awatar użytkownika
Adrianplock
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 180
Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
Lokalizacja: Płock

[D3 ALL ] Droga Hamowania testy

Post autor: Adrianplock » 25 lis 2016, 01:12

Witam Panowie was wszystkich pranacych poprawić fabryke z hamowaniem która jak wiadomo na naszych ŁAJBi jest do kitu nie ma co ukrywać ze kazdy kto wsiadzie do obojetnie jakiego Silnika w A8 to po dniu jazdy , kazdy narzeka na słabe hamulce a wiec proponuje :


W postach umieszczajmy wyniki testów z DROGI HAMOWANIA Czyli seria i Swap :

A wiec przykład :

A8 d3 3.0 tdi 245 km

100km/h do 0 wynika 38 metrów Seria
100km/h do 0 rozgrzane 37 metrów seria


100 km/h do 0 Wynik 35 metrów Swap i piszcie jakie to przeróbki
100km/h do 0 rozgrzane 34 metry swap

Tylko tak panowie dojdziemy do Wniosku Ile kosztuje nas droga hamoania i który zestaw najlepiej wybrać :

<amasz>

Co wy Panowie na to :??

Czytam tutaj od ponad roku głowiacych sie kolegów czy Warto władować w hamulce od kilku do kilkunastu tysiecy złotych
a może z pomoca nas wszystkich dojdziemy do jakiegoś wniosku Typu

CENA / JAkość

[ Dodano: 2016-11-25, 01:12 ]
ja swój test zamieszcze jak założe tylko wnetrze do Konca które teraz wymianiem na idealne jak nowe z W12 :D top wersje :D

<chura>
Ostatnio zmieniony 25 lis 2016, 08:33 przez Adrianplock, łącznie zmieniany 1 raz.
TYLKO V8

Motostacja

Post autor: Motostacja » 26 lis 2016, 11:41

Jeszcze ważne są warunki atmosferyczne i opony sprawnośc zawieszenia itp.

Znaczenie ma również to jak długo dany zestaw można pałować, mi seryjne heble w D3 4.2 raz się skończyły po kliku hamowaniach ze 180-60km/h, więc nie tylko droga hamowania ze 100-0 ma znaczenie.

Temat ciekawy wiem że wielu kolegów robiło mody hebli z chęcią dowiem sie co nieco o swapach.

Awatar użytkownika
Adrianplock
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 180
Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
Lokalizacja: Płock

Post autor: Adrianplock » 26 lis 2016, 17:53

Panowie a wiec zrobilismy testy z bratem ja mam 2003 rok 4.2 v8 wersja krótka hamulce przód 80% tył 80% nawiercane przód i tył plus klocki hawk

słonecznie dziś suchy asfalt temperatura -2 stopnie opony zimowe dunlop 3d bieznik 7.5 mm

hamulce Zimne 37.3 m ze 100-0
Hamulce rozgrzane po 3 hamowaniu ze 100 do 0 38.5 m

Auto brata

stan hamulcy to samo opony te same tylko inne felgi

hamulc zwykłe tarcze ATE normalne nie nawircane stan około 70 % przód i tył

Zimne 39 metrów bez kilku centymetrów
rozgrzane po 3 Hamowaniach prawie 41 metrów

Za niedługo założe 385 przód i tył 335 wtedy zmierze raz jeszcze i dam dokładny wynik porównamy co to dało :) tzn Ile
tak po cichu obstawiam jakies 2 lub 3 metry krócej :D a wtedy bede zadowolony :D bo to dużo jest:D

[ Dodano: 2016-11-26, 17:53 ]
serwis a8 )? pisałeś coś bo mi yskakuje jakaś chlerna reklama przez którą nic nie widze i nie da sie tego wyłączyć
TYLKO V8

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl