części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 03 4.2MPI ] Jaki przegub wewnetrzny do D3 4.2mpi ?

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

[D3 03 4.2MPI ] Jaki przegub wewnetrzny do D3 4.2mpi ?

Post autor: dracus6662 » 26 lis 2016, 05:38

Panowie jaki przegub wewnetrzny do przedniej prawej półosi kupić ?

Pomijając używki oraz całe półosie ...

Nie mam czasu na regeneracje...


1 Nie wiem czy jest róznica miedzy przednim prawym a lewym przegubem wewnetrznym?

2 ile zębów ma półoś ?

3 Czy ktośmoże zapodać jakiś link?

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 26 lis 2016, 10:53

Nówka w aso ok 800zł

u siebie kupiłem ten:
http://allegro.pl/przegub-wewnetrzny-au ... diOTY3Nw==

jet gwarancja na razie jeździ i jest ok.

Motostacja

Post autor: Motostacja » 26 lis 2016, 11:36

jaki masz objaw ? michał ma prawdopodobnie jeden ori na zbyciu w dobrej cenie :) strona nie ma znaczenia.

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 26 lis 2016, 11:46

Już nie mam :)
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 26 lis 2016, 20:28

Objaw mam po za luzem na łozysku przy skrzyni połoś chodzi na przegubie gora dół i jest on wyczuwalny typu tyk tyk i slyszalny kolejna sprawa to wibracje przechodzace wlasnie z prawej polosi delikatnie wyczuwalne na kierownicy

mkbewe własnie zastanawialem sie nad tym z tej aukcji ...

co do nowego to do a8 d3 o ile sie nie myle to jest on wymienny z cala polosia w d3

dzieki za pomoc i zainteresowanie ;)

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 26 lis 2016, 20:35

Mylisz się - nowy orginalny przegub jest sprzedawany bez całej półosi
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 27 lis 2016, 04:24

MIchał a jaki jest jeo numer?

Awatar użytkownika
riki76
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 27 gru 2009, 18:15
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: riki76 » 01 sie 2017, 20:58

Mam pytanie....dzisiaj zlokalizowałem uszkodzoną gumę na przegubie wewnętrznym przedniej osi, trudno się ją wymienia??? zewnętrzną mam opanowaną ale wewnętrznej jeszcze nigdy nie wymieniałem. Proszę o ewentualne wskazówki.

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 01 sie 2017, 21:46

nie długo ale zależy od zdolności

demontujesz polos

demontujesz przegub wewnętrzny [chyba ze masz maszynke do zakładania oslony przez przegub

zakladasz gume zakladasz opaski i skrecasz

ogolnie około 3 h w garażu bez kanalu

auto na luz zostaw abys mógł obracać polosia by nie trzeba było alu oslony demontować a jest upierdliwe dojście do niej a tak zostaje na miejscu

wiadomo przegub zwnetrzny trzeba odkrecic

nie trzeba demontować wahaczy do wyjecia polosi ;) dobrze zaciśnij opaski żeby nie spadła ci guma przy mieleniu fajera bo wtedy przegub się posypie jak piach i woda wejda

Awatar użytkownika
riki76
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 27 gru 2009, 18:15
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: riki76 » 01 sie 2017, 22:04

"demontujesz przegub wewnętrzny" .....jak ściąga się go z półosi? też jest na zatrzask/pierścień jak zewnętrzny? rozwiń temat bo właśnie to mnie interesuje reszta jest mi dobrze znana.....maszynki żadnej nie mam

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 01 sie 2017, 22:41

chodzi mi o to https://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q= ... CFHy2Rk-rQ

bardzo ulatwia zycie

pierscien segiera zabazpieczajacy

jak pogniesz to nie zalozysz poprawanie

i szansa ze spadnie ale przegub tzn polos raczej nie powinna wylecieć

https://www.google.nl/search?q=pier%C5% ... pEiG33c%3D

ale stopien trudności w skali 1-5 oceniam na 2 co chodzi o demontaż polosi i przegubu

po demontażu pierścienia zbujasz przegub ;) ;)

ja u siebie przegub wewnetrzny zmienialem wiec mam to przed oczami

duma jest specjalnie ukształtowana i musi osiasc na obudowie w rowkach

ALE!!!!!!!!!!!

ORI przegub MA ZABEZPIECZENIE OBUDOWY LOZYSK!!!

a o tym malo kto powie bo to wielka tajemnica ciiiiiiiiii <jezyk2>

jezeli masz ori przegub wewnętrzny z ori polosia bo tylko tak wystepuje w oryginalnym zamienniku to oslona przeubu metalowa jest zabita w 3 miejscach zapunktowana!!!

nie zdejmiesz bez usuniecia zapunktowania albo mosno zbijac ale przegub do wymiany odrazu

prościej :

demontaż polosi

demontaż przegubu zewnętrznego

nalozenie gumy na przegub wewnętrzy prze przeciagniecie po calosci polosi najlepiej nasmaruj olejem polos

ogolnie kdy siada guma w krótce siada przegub robora ta sama może wymien z przegubem

pamiętaj obudowę zbijasz później segier i zdejmujesz lozysko takie 3 lozyska na krzyzaku :>

miłej zabawy

Awatar użytkownika
riki76
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 27 gru 2009, 18:15
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: riki76 » 02 sie 2017, 13:26

Ok dzięki, zaraz się zabieram do roboty &#128512;

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 02 sie 2017, 20:14

jak zrobisz daj znac ;)

Awatar użytkownika
riki76
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 27 gru 2009, 18:15
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: riki76 » 02 sie 2017, 20:47

dracus6662... Dzięki za podpowiedzi, guma wymieniona. Zastosowano sposób z demontażem przegubu zewnętrznego.... myślę że ten sposób jest łatwiejszy bo próbowałem wybić przegub wewnętrzny oczywiście po ściągnięciu pierścienia i za nic nie chciał zejść.... więc dałem sobie spokój &#128512;.

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 02 sie 2017, 20:57

to zes się nabawil obudowę zdjąłeś , segier i poddales się ehh może i dobrze bo jak bieznie lozysk bys uszkodzil to przegub trza zmieniac caly a z przednim jak powilem najprościej inaczej najwygodniej

ważne ze udało się bez komplikacji..

dales przegub na niebieski klej? w każdym razie po 100\150 km sprawdz czy sruby się nie poluzowaly ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl