
![]() |
![]() |
![]() |
[A8 D2] Zamiennik wahacza
[A8 D2] Zamiennik wahacza
Witam Wszystkich. telepoce mi przedni lewy wahacz przy skręcaniu.Niestety chyba mószę kupić nowy.
Czy zamiennik to dobre wyjście z sytuacji? Pozdrawiam :-D

Ostatnio zmieniony 04 lis 2010, 18:54 przez PEPOL D2, łącznie zmieniany 4 razy.
Ja wymieniałem dwa miesiące temu. Kupiłem cały zawias jakiejś niemieckiej firmy. Były one jakieś utwardzane. Na razie nie będę podawał nazwy bo je testuję. Na dzień dzisiejszy jest cisza. Więc myślę, że będzie dobrze. W sumie czas pokaże. Jeżeli wytrzymają do wiosny to będą żyć.
Dążenie do doskonałości.
Rozumiem że rozsądnie by było wymienić od razu 2 ? :roll:daro72 pisze:Ja wymieniałem dwa miesiące temu. Kupiłem cały zawias jakiejś niemieckiej firmy. Były one jakieś utwardzane. Na razie nie będę podawał nazwy bo je testuję. Na dzień dzisiejszy jest cisza. Więc myślę, że będzie dobrze. W sumie czas pokaże. Jeżeli wytrzymają do wiosny to będą żyć.
U mnie miał być do wymiany jeden wahacz i łącznik stabilizatora. A po rozbiórce okazało się 5 wahaczy. Może i niektóre jeszcze by pochodziły ale kazałem mojemu mechaniorowi wymieniać wszystko co będzie wzbudzać jakiekolwiek podejrzenie. Więc wymienił wahacze nawet z delikatnymi luzami, których nie wykazało na ścieżce i szarpakach.
Dążenie do doskonałości.
Możesz mi powiedzieć Daro ile kosztowała Ciebie taka wymiana i robocizna + - ?daro72 pisze:U mnie miał być do wymiany jeden wahacz i łącznik stabilizatora. A po rozbiórce okazało się 5 wahaczy. Może i niektóre jeszcze by pochodziły ale kazałem mojemu mechaniorowi wymieniać wszystko co będzie wzbudzać jakiekolwiek podejrzenie. Więc wymienił wahacze nawet z delikatnymi luzami, których nie wykazało na ścieżce i szarpakach.
prawie jak u mnie :-) z tym , ze jak ja jadę do znajomego to on już nie pyta... wie, ze wszystko leci do kosza nawet jeśli tylko 1 tulejka w całym zawieszeniu miałaby luz :-D już się przyzwyczaił i wie, że mam bzika na punkcie bezpieczeństwadaro72 pisze:kazałem mojemu mechaniorowi wymieniać wszystko co będzie wzbudzać jakiekolwiek podejrzenie.
Jak podjechałem XC90 to w samym tyle jest 30 gum

Dzięki bardzo za informacje.Mam jeszcze jedno pytanko.Mianowicie czy jesli jest uszkodzony przedni lewy przegub (Też tyrkocze przy skręcaniu) Czy może stać sie coś powaznego jeśli pojechalbym gdzieś w dalszą trasę (może coś odpaść, zablokować się itp) czy można go zregenerować czy od razu wymianka? :roll:
Ostatnio zmieniony 04 lis 2010, 18:54 przez PEPOL D2, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 313
- Rejestracja: 27 paź 2009, 19:43
- Lokalizacja: wielkopolska/ Piła
Jeżeli chodzi o przegub to tylko wymiana wchodzi w grę.
Co do jazdy z takim przegubem hmm ja wiedząc że terkocze, wymieniałbym jak najszybciej. Zawsze pewniej jechać w trase bo jak gdzieś się popsuje w nocy w środku lasu koło zablokuje to będzie problem. Kolega miał taki przegub i przejeździł na nim 15tyś tm bo nie miał czasu wymienić. A kupił już terkoczący :-D
Co do jazdy z takim przegubem hmm ja wiedząc że terkocze, wymieniałbym jak najszybciej. Zawsze pewniej jechać w trase bo jak gdzieś się popsuje w nocy w środku lasu koło zablokuje to będzie problem. Kolega miał taki przegub i przejeździł na nim 15tyś tm bo nie miał czasu wymienić. A kupił już terkoczący :-D
Ja kiedyś na terkoczącym zrobiłem jakieś 50 tysięcy w A6 C4 1,9TDi. Co raz w zakretach wychylałem delikatnie głowę ku szybie by słuchać stukotu mego przegubu... - miałem wtedy 18-19lat. Dziś uważam, że to HARDCORE! ;D
PEPOL - wymieniaj przegub. :roll:
PEPOL - wymieniaj przegub. :roll:
A8 4,2 quattro
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL
POLISHANGEL
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL
POLISHANGEL