części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 05 3.0TDI ] Brak możliwości zaprogramowania wtrysków

eed
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 343
Rejestracja: 09 mar 2012, 15:59
Lokalizacja: Gryfino - Aukra

Post autor: eed » 04 gru 2016, 22:59

songo, Dzisiaj tankowałem po 608 kilometrach od ostatniego tankowania i weszło 75 litrów co daje 12 ltr na 100 kilometrów tylko po mieście i bez oszczędzania <chura>

songo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 128
Rejestracja: 09 cze 2016, 20:02
Lokalizacja: CW/CT

Post autor: songo » 04 gru 2016, 23:17

Aha czyli norma :P
a na rasie jako to wychodzi ?
danishow
Pisałeś prędzej że już zamawiałeś te wtryskiwacze .
Czy jak zamawiałeś dany model zawsze dostawałeś ten model na wtryskiwaczu ?

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 05 gru 2016, 20:39

songo pisze:Czy jak zamawiałeś dany model zawsze dostawałeś ten model na wtryskiwaczu ?
Oczywiście, to nie Polska że Cię prawie każdy sprzedawca internetowy w jajo robi :D

Pixel
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 114
Rejestracja: 21 wrz 2015, 16:43
Lokalizacja: okolice Poznania

Post autor: Pixel » 16 gru 2016, 19:42

A tak troche na boku zapytam, większość uważa, że zacinajacy się rozrusznik w 3,0TDI to objaw wtryskiwaczy, ktoś może mi tą teorie objaśnić technicznie? Auto po zacięciu odpala normalnie i nie kopci, komory spalania są w tłokach, więc jak niby cała ropa spływa do oleju pierścieniami?
jest:
W221!!! ;)
W204 180Kompressor
W204 320CDi

było:
Audi A8 D3 3,0TDI '05 lift , W220 S320CDI '01 , W210 E270CDI Avantgarde '01 , W210 E300TD Avantgarde '97 , W124 E300D '93 , Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99 , W124 300D '91

songo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 128
Rejestracja: 09 cze 2016, 20:02
Lokalizacja: CW/CT

Post autor: songo » 01 lut 2017, 22:01

Założyłem dziś wtryski do auta zakodowałem ,

Na kanałach 13, 14 mam takie oto korekty
-0,33 . 0,00 . -0,14
0,24 . 0,00 . 0,24

oraz na kanałach od 72 do 77 wszędzie są zera po za dwoma kanałami
72 - 0.0 , 6.0 , 0.0
77 - 0.0 , 0.0 , 10.0

Jak stan wtryskiwaczy ?
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez songo, łącznie zmieniany 1 raz.

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 01 lut 2017, 23:11

z korekt na kanale 13 i 14 wyglada ze jest ok, natomiast długookresowe powinny byc na 0.0
wyglada ze wtryskiwacz nr 2 i 6 źle sie zakodowały. Sprawdz dokładnie bo łatwo sie pomylic i programujesz 2 wtryski w jednym kanale...
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

songo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 128
Rejestracja: 09 cze 2016, 20:02
Lokalizacja: CW/CT

Post autor: songo » 21 lut 2017, 22:13

Dziś sprawdziłem po tym jak przyjechałem z pracy i już wysztkie są zera w kanałach 72-78 .
A z korekt powiadacie że ok ?
Czasem na pierwszym podskakuje do -0.54 czy to coś świadczy ?

[ Dodano: 2017-02-21, 22:13 ]
Pany otóż dziś po przejechaniu około 1500 km sprawdziłem po trasie około 400 km ciągłej jady stan wtryskiwaczy w moim silniku i wyszło mi coś takiego :

Grupa
013 -0.19 ; 0.19 ; -0.42
014 0.19 ; 0.33 ; -0.09

072 -6.0 ; 0.0 ; -4.0
073 -2.0 ; 0.0 ; 0.0
074 0.0 ; 6.0 ; 6.0
075 0.0 ; 0.0 ; 0.0
076 2.0 ; 4.0 ; 0.0
077 0.0 ; 6.0 ; 2.0

Proszę o jakieś opinię <bezradny>

Nie chcę na razie zakładać nowego tematu ale mam pytanie co do spalania waszych TDI tz.
Jak wygląda spalanie FIS a rzeczywistość ? I jakiej pojemności są zbiorniki w A8 D3 3.0 TDI?

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 21 lut 2017, 22:37

Moim zdaniem jest dobrze, widac to w korektach długookresowych.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

songo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 128
Rejestracja: 09 cze 2016, 20:02
Lokalizacja: CW/CT

Post autor: songo » 22 lut 2017, 06:29

Czyli jednak nie powinny być same zera ?

A jak ze spalaniem ? czy bardzo odbiega rzeczywistość a Fis ?

Awatar użytkownika
PABLO200
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 758
Rejestracja: 31 sie 2009, 14:16
Lokalizacja: Śląski

Post autor: PABLO200 » 22 lut 2017, 08:34

powinny byś same zera!
jeżeli wtryski są rzeczywiście nowe i oryginalne

songo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 128
Rejestracja: 09 cze 2016, 20:02
Lokalizacja: CW/CT

Post autor: songo » 22 lut 2017, 08:58

Wtryski są orginalne ale nie nowe . Czyli są w porządku wedle komputera ?
A czemu spalanie jest wyższe niż wskazania komputera

Awatar użytkownika
PABLO200
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 758
Rejestracja: 31 sie 2009, 14:16
Lokalizacja: Śląski

Post autor: PABLO200 » 22 lut 2017, 10:07

bo najprawdopodobniej leją

dane w blokach pomiarowych sa bardzo niedokładne

proponuje wymontować wtryski i jechać na stole sprawdzić
wtedy będziesz miał 100% pewności w jakim sa stanie

songo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 128
Rejestracja: 09 cze 2016, 20:02
Lokalizacja: CW/CT

Post autor: songo » 22 lut 2017, 12:13

Ale to czy nie będą kopcily czy coś takiego?
Przecież po to są te korekty ze jak by mocno lały to by pokazało . Czy niekoniecznie?

Kurde tymi wskazaniami się kierowałem a tu może być zonk

Pixel
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 114
Rejestracja: 21 wrz 2015, 16:43
Lokalizacja: okolice Poznania

Post autor: Pixel » 22 lut 2017, 21:22

Kolego, korekcje chwilowe masz w porządku, zdecydowanie nie powinny byc zera (jest to sytuacja wyidealizowana). Im blizej 0 tym lepiej, korekcje na minus ukazują dawki delikatnie cięte, korekcje na plus, zwiększanie dawek. Dodam równiez ze VCDS jest w tym wypadku jedynie podglądem, a nie wyznacznikiem czy masz dobre wtryski czy nie. Możesz mieć nawet wszystkie 6szt idealne, nowe, ale nigdy nie będzie zero dlatego, że korekcje chwilowe uwzględniane są np przez sprężanie w cylindrach. Którys cylinder bedzie mial minimalna odchyłkę od pozostalych i juz wynik bedzie pokazywac różny od zera.

W grupie 72-77 beda same zera do ok 1000km po zakodowania nowych wtrysków.


Objaw konczacych sie wtryskiwaczy to kopcenie na biegu jałowym, czuć niespalone paliwo, oraz zacinajacy się rozrusznik przy odpalaniu na ciepło. Tez mi ta teoria średnio pasowała, wymieniłem na nowe i jak ręką odjął.

Pojemność zbiornika paliwa z tego co pamiętam 90l, ostatnio liczyłem spalanie tankujac okreslona liczbe litrow i liczac ile przejade i potem sprawdzilem ile pokazał FIS i musze powiedziec ze mniej wiecej sie u mnie zgadza. 10,8l mi wyszło.
jest:
W221!!! ;)
W204 180Kompressor
W204 320CDi

było:
Audi A8 D3 3,0TDI '05 lift , W220 S320CDI '01 , W210 E270CDI Avantgarde '01 , W210 E300TD Avantgarde '97 , W124 E300D '93 , Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99 , W124 300D '91

songo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 128
Rejestracja: 09 cze 2016, 20:02
Lokalizacja: CW/CT

Post autor: songo » 22 lut 2017, 21:57

Dzięki za odpowiedź Pixel ,
No ja osobiście nie czuję żeby jakoś kopcił czy coś takiego
Ale fis mnie Totalnie oszukuję :/ zrobiłem trasę i jechałem dość ekonomicznie według fis spalanie 7,3 a wedle zbiornika średnio 10,3 l

takiej różnicy nawet na zwykłej pompie nie miałem

Co prawda nie sprawdziłem ile weszło do pełna do zbiornika tylko zalałem do pełna i tyle .

A jak jest przelewane paliwo z jednego zbiornika do drugiego ? może ze zbiornikiem jest coś nie tak i nie napełnia go do końca ?

[ Dodano: 2017-02-22, 21:57 ]
Pixel pisze:Objaw konczacych sie wtryskiwaczy to kopcenie na biegu jałowym, czuć niespalone paliwo, oraz zacinajacy się rozrusznik przy odpalaniu na ciepło. Tez mi ta teoria średnio pasowała, wymieniłem na nowe i jak ręką odjął.


Jaka teoria bo nie zrozumiałem :?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl