[D2 99 4.2PB ] Pomocy uporczywe przerywanie
[D2 99 4.2PB ] Pomocy uporczywe przerywanie
Witam wszystkich.Zaznaczę że jestem nowy na forum.Przejrzałem podobne tematy ale jednoznacznej odpowiedzi na swój problem nie znalazłem odnośnie: podczas spokojnego przyśpieszania lub gdy noga zadrży na pedale gazu w przedziale 2500-4000obr samochód strasznie przerywa a powyżej 4000obr jest już ok i gdy dam gaz od zera do podłogi to wszystko jest ok i idzie jak wściekła do odcinki i przy dynamicznym przyśpieszaniu także,dzieje sie to wszystko zarówno na D i na tiptroniku na każdym biegu w tym przedziale obrotów.Świece nowe,cewki nowe,ciśnienie paliwa ok,regulator ciśnienia ok,przepływka druga ok,klapy kolektora sprawne,podciśnienia niby wszystkie sprawne,przepustnica wyczyszczona i zaadoptowana,naprawdę nie mam już pomysłów co i gdzie szukać.Prosiłbym o jakieś sugestie, pacjent to S8 99r 4.2Pb,Pozdrawiam
Czajan
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Ustawienia rozrządu ?
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Korekty paliwowe ?
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Też
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Jaki kąt wtrysku, to nie diesel przeciez
1.Masz sprawdzic co pokazują sondy lambda w korektach krotkoterminowych podczas jazdy gdy Ci przerywa
2. Masz sprawdzic korekty dlugoterminowe (patrz glownie na pierwsze banki, bo drugie sondy sprawdzaja tylko katalizator)
3. Masz sprawdzic ustawienia rozrzadu jeszcze raz - bo to tez moze byc przyczyna
Jak sondy pouwalane, to szarpac moze. Dodatkowo do sprawdzenia czujnik polozenia walu (czy jakiegos bledu tam nie pokazuje)
1.Masz sprawdzic co pokazują sondy lambda w korektach krotkoterminowych podczas jazdy gdy Ci przerywa
2. Masz sprawdzic korekty dlugoterminowe (patrz glownie na pierwsze banki, bo drugie sondy sprawdzaja tylko katalizator)
3. Masz sprawdzic ustawienia rozrzadu jeszcze raz - bo to tez moze byc przyczyna
Jak sondy pouwalane, to szarpac moze. Dodatkowo do sprawdzenia czujnik polozenia walu (czy jakiegos bledu tam nie pokazuje)
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
Chyba mam podobny problem u siebie. Przyspieszanie jest odczuwalne falowo. Jak by jakiś gar był słabszy lub nie palił. Jednak powyżej pewnego zakresu obrotów już zanika.
Też jestem po wymianie połowy bebechów i nic.
Dziwi mnie fakt że po odłączeniu aku samochód jakiś czas jeździ normalnie. Dopiero po zrobieniu map zaczyna się problem nasilać
Czyszcząc przepustnice skupiłeś się tylko na części z klapką? Zastanawiam się nad zabrudzonymi ścieżkami na elektronice, jednak boje się tam grzebać.
Wiek ktoś może czy zawory EGR mogą coś paprać? W moim przypadku tylko one pozostały bez sprawdzenia.
Też jestem po wymianie połowy bebechów i nic.
Dziwi mnie fakt że po odłączeniu aku samochód jakiś czas jeździ normalnie. Dopiero po zrobieniu map zaczyna się problem nasilać
Czyszcząc przepustnice skupiłeś się tylko na części z klapką? Zastanawiam się nad zabrudzonymi ścieżkami na elektronice, jednak boje się tam grzebać.
Wiek ktoś może czy zawory EGR mogą coś paprać? W moim przypadku tylko one pozostały bez sprawdzenia.
u mnie odłączenie akumulatora nic nie daje,tak klapkę tylko czyściłem,ale jutro założę drugą przepustnicę bo mam i zobaczę czy coś się zmieni,ja też zastanawiam się nad egierami,u mnie nie dochodzi do nich podciśnienie od tego zaworku co jest na listwie wtryskowej,nie wiem czy wogóle ma on sterowanie
Czajan
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
To nie są EGRy , tylko zawory SAI - zawory sai jak i pompa sai istotna jest tylko przy odpalaniu auta
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Sprawdzałeś pracę gruszek podciśnienia ? Zobacz na VAG grupę 90 i 93
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Podłączałem komputer i sprawdzałem co pokazuje pedał gazu i na postoju jest wysterowany na 5% i podczas dodawania gazu spada do 0 i dopiero idzie do góry a max otwarcie to 96%,podczas jazdy dodając gazu idzie do góry ale są momenty że zamiast iść do góry to procenty spadają,a w momencie gdy samochód zaczyna przerywać to np. pedał z ok 40% spada na np. 20,podsumowując do ok 50% pedał wariuje a powyżej już pokazuje wszystko normalnie i samochód też zachowuje się normalnie,w tygodniu wymienię go i zobaczymy czy wszystko wróci do normy......
Czajan