Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

Dobry warsztat na śląsku co zrobo hamulce tył D3?

W poszukiwaniu dobrych mechaników,serwisów,sklepów z czesciami itp
Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Dobry warsztat na śląsku co zrobo hamulce tył D3?

Post autor: drago_o » 17 gru 2016, 11:50

Pano wie podrzućcie coś bo ja nigdy nie robiłem u nikogo a kumpel szuka bo ma problem.

Dzisiaj mu posprawdzam bledy jak sie podlacze ale żeby mu to ktoś zrobił i nie zwalil.

I jal mozecie podajcie kontakt do tej firmy co regeneruje tylne zaciski?

Wielkie dzieki i pozdro :)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6034
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 17 gru 2016, 12:22

Ale co tam można zwalić ? Każdy średnio rozgarnięty warsztat to zrobi. Bo rozumiem, że chodzi o same zaciski, bez regeneracji silniczków ?
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 17 gru 2016, 13:20

No podobno juz oba byly w regeneracji i ciagle ma bledy hamulca. Dzisiaj mu sprawdze je vcds'em. Ewentualnie ponowna regeneracja wchodzi w gre :)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
Pepek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 659
Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
Moje auto: S8 D5
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Przemek
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: Pepek » 17 gru 2016, 16:12

W D3 'regeneracja' jest do ogarnięcia w domowym zaciszu. Jedyny warunek sprawny czujnik halla. Wszystkie bebechy poza nim i obudową są do kupienia nowe jako zacisk do passata :) Tylko trzeba zwrócić uwagę na ilość frezów, bo przekładnia wahliwa (6 frezów) z planetarną (12) są niezamienne (tzn da się je zamienić, ale to jest mega rzeźba).
A sam zacisk jest prostszy w budowie i naprawie niż ten w D2.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6034
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 17 gru 2016, 17:56

drago_o pisze:No podobno juz oba byly w regeneracji i ciagle ma bledy hamulca. Dzisiaj mu sprawdze je vcds'em. Ewentualnie ponowna regeneracja wchodzi w gre :)
Pytanie, czy ma bledy tylko w sterowniku, czy ogolnie wywala mu na FISie ?
U mnie przez to, ze klocki byly na wykonczeniu i fizycznie sie bloknal, musialy byc sciagane recznie niz otwarte przy uzyciu VCDSa. Klocki, tarcze, jarzma nowe (na 335 z W12), zaciski po regeneracji, ale ciagle po adaptacji klockow mam blad wchodzac w sterownik i wtedy wywala mi na FISie blad P, po odlaczeniu wszystko wraca do normy, silniczki dzialaja ok (z reszta tez po regeneracji), wiec temat olewam. Podejrzewam cos z samym sterownikiem moze byc, ale nie bede go wymienial skoro wszystko dziala, a blad jest tylko po podpieciu komputera.
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 17 gru 2016, 17:56

Bledy dwa czujniki hala i 2x pad worni g po obu stronach. Poznij zaloze temat i wkleje bledy. Ale jak macie kogos do polecenia to poprosze kontakt. On raczej raczek sobie nie ubrudzi. Mysle ze to moze od sterownika bardziej.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
Pepek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 659
Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
Moje auto: S8 D5
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Przemek
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: Pepek » 17 gru 2016, 22:27

Osobiście Ci nikogo nie polecę, bo robiłem sam. Natomiast w poszukiwaniu części, dzwoniąc po kolei wg wyników wyszukiwania w Google najlepsze wrażenie via telefon zrobili na mnie w Bytomiu http://www.silniczek-zacisku.pl . Odnośnie winy sterownika gdzieś czytałem (być może nawet tu), że winna była wiązka i bez rwania wnętrza się nie obeszło.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.

as131

Post autor: as131 » 18 gru 2016, 14:10

Na śląsku nikt ci porządnie nie zregeneruje elektrycznych zacisków,
Ja również robiłem obydwa elektryczne zaciski w Sztumie i ponad rok mam spokój
tam jako jedyni mają dostęp do każdego nowego elementu silniczka ,
nawet czujniki Halal zawsze montują nowe w silniczkach i nie ogłaszają się że skupują stare silniczki-zaciski aby ze staroci składać te regenerowane jak robią właśnie wszyscy inni a potem takie zaciski padają po krótkim czasie .
Ostatnio zmieniony 19 gru 2016, 23:14 przez as131, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Poszukuje”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl