[D3 05 4.2MPI ] Silniczki hamulca ręcznego
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
[D3 05 4.2MPI ] Silniczki hamulca ręcznego
Panowie ma takie pytanie a mianowicie, wymieniłem klocki z tyły i po tym zabiegu jeden silniczek dłużej o kilka obrotów się kręci.
Czy to jest normalne? przed wymianą klocków mam wrażenie że oba silniczki kończyły zaciąganie ręcznego prawie jednocześnie a teraz tak jak by w jednym zacisku był założony zużyty klocek.
Czy to jest normalne? przed wymianą klocków mam wrażenie że oba silniczki kończyły zaciąganie ręcznego prawie jednocześnie a teraz tak jak by w jednym zacisku był założony zużyty klocek.
Nic niepokojącego jeśli działają U mnie było to samo po wymianie, chociaż i przed nią było nierówno ale teraz nawet nie wiem czy działają równo czy nie bo nie zwracam uwagi(po 2 latach)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- Adrianplock
- Forum Audi A8
- Posty: 180
- Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
- Lokalizacja: Płock
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
Panowie nie wiem dlaczego piszecie że jeśli czujnik Halla jest uszkodzony to nikt tego nie naprawia , też jak kupiłem D3 to za niedługo mi błąd Halla w jednym zacisku wywalało ,mi czujnik wymienili na nowy ,a elektronikę i nowy adapter w drugim zacisku bo się okazało po rozmontowaniu że płyn hamulcowy był już w silniczku , Panowie w serwisie powiedzieli że zbyt długo zacisk nie był regenerowany i dlatego właśnie tam się płyn dostaje .
Ostatnio zmieniony 18 gru 2016, 12:16 przez as131, łącznie zmieniany 1 raz.
- dice111
- Moderator
- Posty: 6010
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Nie wiem as131 czy orientujesz się jak wygląda regeneracja i jak wyglądają bebechy w środku (wrzucałem w dziale warsztat). Naprawa polega na wymianie elementów. Czujnik jest zalany klejem z silnikiem. W większości po prostu wymienią Ci całość na używkę, która działa (elementy nowe, są praktycznie niedostępne). Wszystko zaczyna się głównie od pęknięcia obudowy (specjalnie zrobiona z tworzywa) i przez to, że dostaje się tam syf, lub tak jak w Twoim przypadku płyn.
Black Cars Matters
Oczywiście że wiem bo podczas naprawy i wymiany zacisków Panowie pokazali mi cały silniczek od środka i właśnie czujnik jest zalany żywicą nie klejem ,
a widziałeś jak wygląda nowy czujnik ?
mi w jednym silniczku również elektronikę i całą przekładnię wymienili bo niestety w silniczku był płyn hamulcowy i wszystko poniszczył ,przekładnie elektronikę zamontowali z rocznika 2014 bo nie wiem czy wiesz ale każdy element silniczka ma wybite daty produkcji o czym też wcześniej nie wiedziałem
więc nie wiem dlaczego tylu ludzi daje się jeszcze nabierać na takie bzdury że czujnika i elektroniki nie da się wymienić i że to jest nie do kupienia ,widocznie w Sztumie mają do tego dojście .
a widziałeś jak wygląda nowy czujnik ?
mi w jednym silniczku również elektronikę i całą przekładnię wymienili bo niestety w silniczku był płyn hamulcowy i wszystko poniszczył ,przekładnie elektronikę zamontowali z rocznika 2014 bo nie wiem czy wiesz ale każdy element silniczka ma wybite daty produkcji o czym też wcześniej nie wiedziałem
więc nie wiem dlaczego tylu ludzi daje się jeszcze nabierać na takie bzdury że czujnika i elektroniki nie da się wymienić i że to jest nie do kupienia ,widocznie w Sztumie mają do tego dojście .
Nie ma dojścia bo producent ich nie udostępnia. Może najnormalniej zastępują "czymś". Znam takie przypadki
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Nie ma dojścia a na przekładni i elektronice daty 2014r ??
takie mi zamontowali w silniczku + nowy czujnik a następnie obudowy pospawali
jeszcze na tyle ślepy i głupi nie jestem że dałbym się w ciula zrobić ,a jak poprosiłem czy mogę zobaczyć jak wyglądają te wszystkie elementy w silniczku to mi bez problemu pokazali ,
widzę że chyba całe życie na partaczy trafialiście, diagnozy komputerowe sam sobie ogarniam także trochę mam pojęcia .
takie mi zamontowali w silniczku + nowy czujnik a następnie obudowy pospawali
jeszcze na tyle ślepy i głupi nie jestem że dałbym się w ciula zrobić ,a jak poprosiłem czy mogę zobaczyć jak wyglądają te wszystkie elementy w silniczku to mi bez problemu pokazali ,
widzę że chyba całe życie na partaczy trafialiście, diagnozy komputerowe sam sobie ogarniam także trochę mam pojęcia .
- dice111
- Moderator
- Posty: 6010
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Oficjalnie nie kupisz nawet samego silniczka nie mówiąc o elementach do niego, więc można się tylko domyślać skąd owe firmy pozyskują części. Od czasu do czasu pojawią się nowe "zestawy" na alle, ebayach itp - ale znika to w przeciągu godziny.
Jeśli montowali Ci nowsze elementy to układ łożysk jest już zupełnie inny (4 tryba z tego co pamiętam) niż w starej wersji i zamknięty w osobnej kasecie. Po czasie to po prostu poprawiono, ale obudowy jak dziadowskie były tak są - po to by pękały i by można było na tym zarabiać.
Czekam aż chinole zaczną je klepać z jakiegoś metalu, tak jak to miało miejsce ze słynnymi trybkami windy MMI.
Jeśli montowali Ci nowsze elementy to układ łożysk jest już zupełnie inny (4 tryba z tego co pamiętam) niż w starej wersji i zamknięty w osobnej kasecie. Po czasie to po prostu poprawiono, ale obudowy jak dziadowskie były tak są - po to by pękały i by można było na tym zarabiać.
Czekam aż chinole zaczną je klepać z jakiegoś metalu, tak jak to miało miejsce ze słynnymi trybkami windy MMI.
Black Cars Matters
Na pewno oni z Chin części nie biorą bo zamontowali mi identyczne podzespoły jak te stare które były wewnątrz silniczka czyli TRW
taką jakby planetarną przekładnię i ten napęd z paskiem ,
pokazywali mi właśnie te słynne silniczki z Chin co klienci nie raz do nich wysyłają do naprawy i się śmiali że bardzo dużo klientów się na nie nabiera ,
na każdym elemencie wewnętrznym silniczka jest albo naklejka Made in China albo jest odlany znak .
taką jakby planetarną przekładnię i ten napęd z paskiem ,
pokazywali mi właśnie te słynne silniczki z Chin co klienci nie raz do nich wysyłają do naprawy i się śmiali że bardzo dużo klientów się na nie nabiera ,
na każdym elemencie wewnętrznym silniczka jest albo naklejka Made in China albo jest odlany znak .
- dice111
- Moderator
- Posty: 6010
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Z Chin nie, być może z fabryki TRW, lub od innych poddostawców leci to "bokiem", ale z oficjalnej dystrybucji tego nie mają. Z racji branży kontaktowałem się z samym TRW. Nikt się do tego z wiadomych względów przyznać nie chce i nikt z firm, które regenerują nie chcą sprzedać osobno elementów.
Black Cars Matters