części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 05 4.2MPI ] Silniczki hamulca ręcznego

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

[D3 05 4.2MPI ] Silniczki hamulca ręcznego

Post autor: 123mielony » 13 lis 2016, 21:48

Panowie ma takie pytanie a mianowicie, wymieniłem klocki z tyły i po tym zabiegu jeden silniczek dłużej o kilka obrotów się kręci.
Czy to jest normalne? przed wymianą klocków mam wrażenie że oba silniczki kończyły zaciąganie ręcznego prawie jednocześnie a teraz tak jak by w jednym zacisku był założony zużyty klocek.

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 13 lis 2016, 22:52

też tak miałem, jakoś mi się samo zrównało

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 14 lis 2016, 06:15

Nic niepokojącego jeśli działają :) U mnie było to samo po wymianie, chociaż i przed nią było nierówno ale teraz nawet nie wiem czy działają równo czy nie bo nie zwracam uwagi(po 2 latach)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6010
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 14 lis 2016, 19:09

Puść im test VCDSem i się wyrównają jeśli są łożyska są jednakowo zużyte.
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
Adrianplock
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 180
Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
Lokalizacja: Płock

Post autor: Adrianplock » 18 lis 2016, 21:35

u mnie był ten sam wypas :D trzeba ustawić na odisie odległość jakaś juz nie pamietam co ale u brata sie samo zrównało :D
TYLKO V8

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 18 lis 2016, 22:22

Już się prawie zrównały ale wyrzuciło błąd czujnika hala i obawiam się że silnik trzeba będzie wysłać do regeneracji. <bezradny>

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6010
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 19 lis 2016, 00:52

Jak masz uwalony silnik halla to regeneracja nie pomoze tyko wymiana, czyli przysla Ci po prostu uzywany sprawny (i skasuja wiecej niz za wymiane lozysk czy spawanie obudowy). W D3 czujnik jest zalany razem z silnikiem.
Black Cars Matters

as131

Post autor: as131 » 18 gru 2016, 12:06

Panowie nie wiem dlaczego piszecie że jeśli czujnik Halla jest uszkodzony to nikt tego nie naprawia , też jak kupiłem D3 to za niedługo mi błąd Halla w jednym zacisku wywalało ,mi czujnik wymienili na nowy ,a elektronikę i nowy adapter w drugim zacisku bo się okazało po rozmontowaniu że płyn hamulcowy był już w silniczku , Panowie w serwisie powiedzieli że zbyt długo zacisk nie był regenerowany i dlatego właśnie tam się płyn dostaje .
Ostatnio zmieniony 18 gru 2016, 12:16 przez as131, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6010
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 18 gru 2016, 12:22

Nie wiem as131 czy orientujesz się jak wygląda regeneracja i jak wyglądają bebechy w środku (wrzucałem w dziale warsztat). Naprawa polega na wymianie elementów. Czujnik jest zalany klejem z silnikiem. W większości po prostu wymienią Ci całość na używkę, która działa (elementy nowe, są praktycznie niedostępne). Wszystko zaczyna się głównie od pęknięcia obudowy (specjalnie zrobiona z tworzywa) i przez to, że dostaje się tam syf, lub tak jak w Twoim przypadku płyn.
Black Cars Matters

as131

Post autor: as131 » 18 gru 2016, 12:45

Oczywiście że wiem bo podczas naprawy i wymiany zacisków Panowie pokazali mi cały silniczek od środka i właśnie czujnik jest zalany żywicą nie klejem ,
a widziałeś jak wygląda nowy czujnik ?
mi w jednym silniczku również elektronikę i całą przekładnię wymienili bo niestety w silniczku był płyn hamulcowy i wszystko poniszczył ,przekładnie elektronikę zamontowali z rocznika 2014 bo nie wiem czy wiesz ale każdy element silniczka ma wybite daty produkcji o czym też wcześniej nie wiedziałem
więc nie wiem dlaczego tylu ludzi daje się jeszcze nabierać na takie bzdury że czujnika i elektroniki nie da się wymienić i że to jest nie do kupienia ,widocznie w Sztumie mają do tego dojście .

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 18 gru 2016, 12:48

Nie ma dojścia bo producent ich nie udostępnia. Może najnormalniej zastępują "czymś". Znam takie przypadki :)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

as131

Post autor: as131 » 18 gru 2016, 13:00

Nie ma dojścia a na przekładni i elektronice daty 2014r ??
takie mi zamontowali w silniczku + nowy czujnik a następnie obudowy pospawali

jeszcze na tyle ślepy i głupi nie jestem że dałbym się w ciula zrobić ,a jak poprosiłem czy mogę zobaczyć jak wyglądają te wszystkie elementy w silniczku to mi bez problemu pokazali ,
widzę że chyba całe życie na partaczy trafialiście, diagnozy komputerowe sam sobie ogarniam także trochę mam pojęcia .

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6010
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 18 gru 2016, 13:04

Oficjalnie nie kupisz nawet samego silniczka nie mówiąc o elementach do niego, więc można się tylko domyślać skąd owe firmy pozyskują części. Od czasu do czasu pojawią się nowe "zestawy" na alle, ebayach itp - ale znika to w przeciągu godziny.
Jeśli montowali Ci nowsze elementy to układ łożysk jest już zupełnie inny (4 tryba z tego co pamiętam) niż w starej wersji i zamknięty w osobnej kasecie. Po czasie to po prostu poprawiono, ale obudowy jak dziadowskie były tak są - po to by pękały i by można było na tym zarabiać.
Czekam aż chinole zaczną je klepać z jakiegoś metalu, tak jak to miało miejsce ze słynnymi trybkami windy MMI.
Black Cars Matters

as131

Post autor: as131 » 18 gru 2016, 13:31

Na pewno oni z Chin części nie biorą bo zamontowali mi identyczne podzespoły jak te stare które były wewnątrz silniczka czyli TRW
taką jakby planetarną przekładnię i ten napęd z paskiem ,
pokazywali mi właśnie te słynne silniczki z Chin co klienci nie raz do nich wysyłają do naprawy i się śmiali że bardzo dużo klientów się na nie nabiera ,
na każdym elemencie wewnętrznym silniczka jest albo naklejka Made in China albo jest odlany znak .

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6010
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 18 gru 2016, 13:37

Z Chin nie, być może z fabryki TRW, lub od innych poddostawców leci to "bokiem", ale z oficjalnej dystrybucji tego nie mają. Z racji branży kontaktowałem się z samym TRW. Nikt się do tego z wiadomych względów przyznać nie chce i nikt z firm, które regenerują nie chcą sprzedać osobno elementów.
Black Cars Matters

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl