Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl Sklep Motostacja

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D4 11 ] A8 - wizualna modyfikacja na S8

Większe koła, spojlery, grille, lotki, blendy z pominięciem rezania.
Panamera
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 7
Rejestracja: 07 gru 2013, 19:56
Lokalizacja: Kraków

[D4 11 ] A8 - wizualna modyfikacja na S8

Post autor: Panamera » 04 sty 2017, 01:46

Panowie, od trzech bardzo doglebnie sie interesuje tematem, modyfikacji wizualnej A8 na S8 w "budzie" D4.

Z gory zaznaczam, że nie chodzi tutaj o wykonanie S8 w skali 1:1, nie pomijajac najmniejszych detali - nie, nie to mam na celu.

D4 jeszcze nie zakupilem, a planuje na wiosnę.

Z tego co zauważyłem, na pewno bedzie trzeba :

- Zderzak przod + grill + wloty powietrza dolne
- Zderzak tyl? Cały? Czy wystarczy jedynie dolna część? ktora notabene jest wymienna.
- Koła 21 (Rotor, mi sie podoba najbardziej)
- Lusterka do profesjonalnego oklejenia
- Lampy full LED (jesli kupilbym wersje z xenonami)
- Uklad wydechowy z 2 na 4 koncowki
- listy progowe pod drzwiami

Czy sa elementy ktore pominalem, aby zrezlizowac taki projekt?
Zaciski, emblematy, kierownica i inne tego typu szczegoly - odpuszczam.
Zaznaczem jeszcze raz, moim celem nie jest zrobienie z A8 S8, a jedynie uzyskanie wygladu zewnetrznego "eski"

Awatar użytkownika
PABLO200
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 758
Rejestracja: 31 sie 2009, 14:16
Lokalizacja: Śląski

Post autor: PABLO200 » 04 sty 2017, 09:56

a jaką kasę chcesz przeznaczyć na całą inwestycje ?

Panamera
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 7
Rejestracja: 07 gru 2013, 19:56
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Panamera » 04 sty 2017, 10:23

Chciałbym przeznaczyć tyle ile będzie wymagała cała inwestycja, zakładam ze szukam wersji już z lampami full LED, oraz że rotory również mogą się trafić - w przeciwnym razie minimum 10k poszłoby tylko na te dwie rzeczy :)

Na podstawie tego co zdążyłem sprawdzić, wychodziły koszta :

Przód zderzaka z grillem ok. 3500 + lakierowanie
Tył zderzaka ok. 2000 + lakierowanie
Wydech 2000-3000?
Progi? Nie wiem, nawet znaleźć nie moge
Lusterka do oklejenia - grosze sprawy
Wiec sam nie wiem ile może mnie kosztować ten zabieg.
Ale widzę ze ludzie przerabiają tak swoje D4, wiec tragedi nie powinno być.

Motostacja

Post autor: Motostacja » 16 sty 2017, 22:42

Jeśli chodzi o lampy to troche tutaj powróżę, jednak skoro w D3 przejście z lamp preFL na pełne FL nie było taką błachą sprawa to i w przypadku D4 przejście z Xenon na full LED nie będzie ograniczało sie tylko to wymiany kloszy, kable sterowniki i cała masa która mi sie nawet w głowie nie mieści, więc tutaj radze szukać juz z Full LED wyjdzie taniej i bez rzeźby.

Co do rotorów 21" no to drogi kolego masz lekką ręke do liczenia, same felgi 8 tyś i oponki za sztuke bagatela od 1,5k w góre czyli kolejne 6 kafli tak że razem robi się 14 tys na same koła. Więc nie wiem jak zmieściłeś full ledy i felgi w 10k.

Awatar użytkownika
PABLO200
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 758
Rejestracja: 31 sie 2009, 14:16
Lokalizacja: Śląski

Post autor: PABLO200 » 16 sty 2017, 22:54

Przygotuj na to 25 K lampy + koła

Motostacja

Post autor: Motostacja » 17 sty 2017, 14:18

PABLO200 pisze:Przygotuj na to 25 K lampy + koła
No i to jest realna kwota, pamiętaj że jeśli kupisz felgi to w przyszłości nie będziesz musiał ich oddawać z autem, można powiedzieć że będzie to zamrożony kapitał :P

Awatar użytkownika
PABLO200
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 758
Rejestracja: 31 sie 2009, 14:16
Lokalizacja: Śląski

Post autor: PABLO200 » 17 sty 2017, 16:48

Lampy także można wykorzystać.
sa energooszczędne technologia LED
Np. oświetlenie tarasu ... :)

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 17 sty 2017, 16:50

PABLO200 pisze:Np. oświetlenie tarasu ...
Albo klimatyczny garaż :D w rogu stolik z bloku lub od biedy felgi i folete przednie za stołki :P
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
labas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 843
Rejestracja: 15 maja 2009, 09:56
Lokalizacja: Pieniny

Post autor: labas » 17 sty 2017, 17:43

Nie lepiej kupić od razu S8, przynajmniej nie będzie wiochy.

emilus143
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 612
Rejestracja: 06 wrz 2014, 16:05
Lokalizacja: Kielce

Post autor: emilus143 » 17 sty 2017, 18:43

labas pisze:Nie lepiej kupić od razu S8, przynajmniej nie będzie wiochy.
Dokładnie też jest takie moje zdanie.
I`m the LPG master

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 17 sty 2017, 21:02

Jasne a jak ja mowilem ze wiocha to kupowanie w salonie tdi z pakietem w12 fabrycznie to wiekszowc uwazala to za fajne a teraz przerabianie A8 na S8 jest niefajne :P
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

emilus143
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 612
Rejestracja: 06 wrz 2014, 16:05
Lokalizacja: Kielce

Post autor: emilus143 » 18 sty 2017, 09:10

Ja bynamniej tak nigdy nie twierdziłem. Wszystkie es srajny, przeróbki typu przedlift na lift, doklejanie znaczków oraz przerabianie na wersje eksluzywne typu w12 czy też "S" osobiście uważam za bezsens. Niektórzy nie mogą się po prostu pogodzić że mają biedniejszy model i próbują usilnie coś z tym zrobić. Podchodzisz do wozu, mówisz jakie piękne S8, ten to drogi był! Weź no odpal, chciałbym usłyszeć ten ryk ! kle kle kle kle kle ku.wa....
I`m the LPG master

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 18 sty 2017, 10:17

No Audi fabrycznie to oferuje :P
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

rafalr93
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 259
Rejestracja: 09 wrz 2011, 15:28
Lokalizacja: RZuwary

Post autor: rafalr93 » 18 sty 2017, 10:59

emilus143 pisze:Ja bynamniej tak nigdy nie twierdziłem. Wszystkie es srajny, przeróbki typu przedlift na lift, doklejanie znaczków oraz przerabianie na wersje eksluzywne typu w12 czy też "S" osobiście uważam za bezsens. Niektórzy nie mogą się po prostu pogodzić że mają biedniejszy model i próbują usilnie coś z tym zrobić. Podchodzisz do wozu, mówisz jakie piękne S8, ten to drogi był! Weź no odpal, chciałbym usłyszeć ten ryk ! kle kle kle kle kle ku.wa....

Popieram to samo <blee> S8 a tu klekocze jak bocian .

Motostacja

Post autor: Motostacja » 18 sty 2017, 11:23

emilus143 pisze:Ja bynamniej tak nigdy nie twierdziłem. Wszystkie es srajny, przeróbki typu przedlift na lift,
Ja nie do końca się zgodzę, liftowanie ma sens np w przypadku kiedy chcesz miec a8 d3 4.2 LPG w polifcie, polifty z tym motorem wychodziły tylko w 2005 i 2006r zatem szansa na zalezienie po 1 dobrze wyposazonej po 2 zadbanej po 3 z 4.2mpi po 4. lift, graniczy z cudem, więc często tańszym i bezpieczniejszym sposobem jest kupienie gratów na lifta do swojego pre fl.
labas pisze:Nie lepiej kupić od razu S8, przynajmniej nie będzie wiochy.
Jednak w tym wypadku popieram tą opcje tym bardziej że 4.0 tfsi jest bardzo udanym silnikiem, i nie pali w trasie duzych ilości paliwka.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning wizualny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe Motostacja.pl części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl